• Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met een idee uit te werken vind ik zelf, dus ik dacht, laat ik nu alvast een topic voor Camp NaNoWriMo aanmaken. Ookal is de site nog niet ready, ik denk dat iedereen wel wat tijd nodig heeft om een idee te bedenken.

    De site

    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Yoru | SoulKey |
    10K

    Assassin | Normified | The War
    25K

    Mendelejev | GreyWolfMoon | You Should Have Been Home In Spring
    50K

    Bates | JanaAusten | The Long Road Home
    50K

    Gaius | Cyreon | Gunpoint
    30K

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22
    25K

    Requille | Vaitille | The Thorns of The Unreal
    40K

    Corday | Peblesse | Tormentor
    10K

    Kreynta | Kreynta |
    20K

    Emrys | taraluis | Lilith
    Novoselic | Chocolata |
    Knetterdisco |
    10K

    Elvenking | Silverlance | A Game of Chess
    10K

    220912 | sushita | The Acher Queen
    30K

    Draconian | Delahaye | I'm coming home
    10K

    Querencia | xSunshineee | Futurum
    15K

    Finley | ZytrateAnatamy | Rebirth
    40K

    Menzel | Vipera | Slaap Lekker
    50K

    Pulsar | DDVO | D-day to the final battle
    25K

    Opheliac | Lestrange | Apollyon
    15K

    Paenitet | Naille | Possession
    50K

    Aloha | Meteorsea | Synced
    50K

    alae | sugarflake | Guardian Angel
    30K

    Linger | ElfCitadel | Selcouth
    10K

    DianePie | GwenxVeer | What happened yesterday
    25K

    Eloquentiae | Vivant | DOTD: Light 'Em Up
    10K

    Square | Squares |
    30K

    Gailybell | Lover or Dealer?
    WillNotLearn | WillNotLearn | The Seven Sisters
    10K

    DreamerN | DreamerN | The Apostates Virus
    20K

    Quies | Dubio | A roadtrip towards the truth
    30K

    Hybridum | Mikaelson | X
    10K

    H00D | xKooks | You and me should dance together
    50K

    Mylintis | Demesio | Frequent
    10K

    Lilium | LadyMoirae | Maireannach
    20K


    Word Wars
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00


    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30


    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:31 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Als jullie dan ook even deze usernames willen invullen in het lijstje voor een nieuwe cabin:

    Normified
    xSunshineee
    Peblesse
    Delahaye
    EmptyStairs

    Minus je eigen natuurlijk. Als anderen erin willen, ook gewoon deze usernames gebruiken, dan kom je er ook in volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nog één plek.

    Ik!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kan maar 5 namen invullen.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het nog wel vaag hoor. Als je hebt geschreven in dat kleine kadertje en je drukt op validate is je woordaantal wel opgeslagen maar als je er daarna nog eens op tikt is het helemaal weg en begin je helemaal overnieuw. En ik kan mijn hele tekst niet zien. Of is dit de bedoeling?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik eindig vandaag met 73 woorden. Dat is nog niet eens 0,25% van mijn doel, oh jee, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jingles schreef:
    Ik vind het nog wel vaag hoor. Als je hebt geschreven in dat kleine kadertje en je drukt op validate is je woordaantal wel opgeslagen maar als je er daarna nog eens op tikt is het helemaal weg en begin je helemaal overnieuw. En ik kan mijn hele tekst niet zien. Of is dit de bedoeling?


    Het hoort helemaal weg te zijn. ^^
    Je tekst wordt niet opgeslagen op de website. Je moet ergens anders typen en steeds alles wat je al hebt kopiëren en in dat vakje plakken, zodat hij het totale aantal woorden kan tellen. Je kunt je tekst daarna niet meer terugzien op de site, want ze slaan het daar niet op. Als je alleen het stuk in het vak plakt dat je nieuw hebt geschreven gaat het niet helemaal goed, want dan denkt de site dat dat je totale aantal woorden is en komt dat in je statistieken te staan. Gewoon in Word schrijven en steeds alles wat je hebt geschreven kopiëren, dus. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh crap. Nu heb ik net de laptop afgesloten, maar vergeet ik het aantal woorden op de site aan te passen. Dan morgenavond maar. (;

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 0:14 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat is jullie openingszin? (krul)
    De mijne: "De honderden schermen stonden in lange rijen in de zaal." Tot nu toe dan.


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Square schreef:
    Ik eindig vandaag met 73 woorden. Dat is nog niet eens 0,25% van mijn doel, oh jee, haha. :'D


    Ah, het is pas de eerste dag, je komt er zeker wel (: 30K is makkelijker te halen dan 50K en dat is je toen in november ook gelukt (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Ah, het is pas de eerste dag, je komt er zeker wel (: 30K is makkelijker te halen dan 50K en dat is je toen in november ook gelukt (:


    Dat is waar. ^^ Maar aan de andere kant was ik in november niet bezig met het voorbereiden van mijn eindexamens, haha. Nou ja, vandaag ben ik hopelijk vroeg vrij en kan ik veel doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn eerste zin is: 1095 dagen zit ik al, méér dan dat zelfs.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Aloha schreef:
    Wat is jullie openingszin? (krul)
    De mijne: "De honderden schermen stonden in lange rijen in de zaal." Tot nu toe dan.


    Ik heb er niet echt een, want mijn 73 woorden zijn niet het begin van het verhaal, maar dit is de zin waar dat stukje mee begint: “Je weet dat Dumbledore er eentje is, toch?”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik schrijf verder aan een verhaal, dus ik heb ook niet echt een openingszin. In ieder geval is het hele begin van het verhaal dit: Woorden zacht sissend als slangen kietelden aan de oren van de jongen en voerden hem mee uit zijn diepe
    slaap, schudden hem wakker, maar niet hard.

    En van de woorden die ik gisteren heb geschreven: Het was tijd. (cat)
    Lekker contrast, haha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil graag meedoen, alleen begrijp ik het nog niet helemaal. Wat zijn Word Wars precies?

    Dit is mijn 1e zin:
    Zijn schoenen raakten op een razendsnel tempo afwisselend het trottoir.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”