• Het jaar 2190, alles is veranderd op aarde. Electronica vervangt de meeste dingen, maar er zijn ook andere dingen die er gebeurd zijn.
    Ouders van 10 verschillende kinderen, allemaal met een gave hebben geprobeerd hun kind onder te brengen. En dat is gelukt,
    ten koste van de leven van de ouders, zijn de kinderen nu veilig.

    De ouders hebben de 10 kinderen ondergebracht in een huisje, diep in een donker bos. Elk kind, geboren met de gave van een van hun ouders,
    hebben er geen idee van wat er aan de hand is. Ze zitten met z'n 10en in een huisje, geen idee welke kracht ze beheersen.

    Elk van deze jongere heeft een gave-genoot. Iemand die dezelfde gave heeft als haar/hem. Om hun krachten langzaam te kunnen ontdekken moeten ze een team vormen. Jongens samen, meisjes samen, een jongen en een meisje samen. Alle drie mogelijk. Verliefdheid kan ontstaan, rivaliteit tussen gave's is niet uitgesloten, waar zal dit hen brengen?

    De vijf gave's :
    -Ijs
    -Vuur
    -Lucht
    -Duister
    -Licht.

    Rollen :

    Meiden :
    - Elanore Elijah Woodward - Pwettyness. Vuur.
    - gereserveerd door SherIock. - Duister
    - Felicity "Felix" Greywood - AnnaxElsa - Lucht
    - Aonea Ann Miller - Rawiyah. - Ijs.
    - gereserveerd door Aquata. - Duister.
    AUB nu jongens / toezichtshouders ~

    Jongens
    - Alec Lahote - XLaheyX - Vuur
    - Arthur Lorensz - Pumbaa - Ijs.
    - Gereserveerd door Yoko - Licht.
    - Collin August Blanchard - MissMills - Lucht
    - Desmond Hume - LogitG27 - Licht.

    Toezichthouders :
    - Nixie Favre - XLaheyX - Aarde.
    -
    -

    Regels :
    - Maximaal twee personage's.
    - Speel realistisch, het moet moeilijk zijn te overleven, je personage kan niet overal goed in zijn of de dapperste die nergens bang voor is.
    - Ik begin als we 2 koppels hebben.
    - Geen OOC ruzie, IC mag natuurlijk wel.
    - Niet doden, tenzij je toestemming hebt.
    - Bestuur geen andere personage's behalve als je toestemming hebt.
    - Als je stopt met de RPG (of een personage kwijt wil) laat je personage dan doodgaan of zo, dat maakt het realistischer dan dat die in één keer zomaar verdwenen is.
    - Niet de wonden van een ander personage bepalen. (tenzij je toestemming hebt of dat het je eigen is)
    - 16+ is toegestaan, mits netjes en of in een spoiler.

    Invullen :
    Naam:
    Leeftijd: Leeftijd + Geboortedatum
    Geboorteplaats: Stad + Land
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving, deze hoeft niet heel lang te zijn.
    Innerlijk:
    Voorkeur kamerindeling: Dit mogen zowel jongens als meisjes zijn.
    Gave :
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:21 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pumbaa schreef:
    Mag ik een jongen, ijs?


    Onze personage's worden kracht-maatjes^^
    Sorry, dat wou ik even zeggen :P


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Iedereen staat erbij ~

    Yoko schreef:
    Mag ik de jongen van duister?


    Duister is er al 2x,
    Ijs en vuur ook.
    Nu zijn alleen Lucht en Licht nog over.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Iedereen staat erbij ~

    (...)

    Duister is er al 2x,
    Ijs en vuur ook.
    Nu zijn alleen Lucht en Licht nog over.


    Mag ik dan de jongen van het licht?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 16:58 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maar natuurlijk


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Maar natuurlijk


    thanx! maar wat houdt duister eigenlijk in?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    (...)

    Mag ik dan de jongen van het licht?


    Het zijn koppels, 2 van duister, 2 van licht, 2 van vuur, enz. Je kan dus niet 3 van ijs hebben ofzo. Snap je?
    Of was dat niet wat je bedoelde?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Duister, is dat je bijvoorbeeld - denk aan echte duisternis, je kan koepels maken van duisternis, duisternis is een wapen dat een mens kan schaden, mentaal.
    Duisternis kan in het hoofd, waardoor bijv iemand met Duister een ander mentaal kan infiltreren en dingen over een ander kan zeggen die niet waar zijn.
    Duister kan ook het serieus besturen van zijn.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Het zijn koppels, 2 van duister, 2 van licht, 2 van vuur, enz. Je kan dus niet 3 van ijs hebben ofzo. Snap je?
    Of was dat niet wat je bedoelde?


    ne ik was ff in de warrr..... warboel in mijn hoofd:D:S(nerd):O:|


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Naam: Alec Lahote
    Leeftijd: 19 12 -01-2171
    Geboorteplaats: Londen, Engeland
    Uiterlijk:

    Alec heeft bruine haar, bruine ogen, is redelijk gespierd omdat hij veel aan hardlopen doet etc. hij is 1.88 lang en weegt 70 kg
    Innerlijk: Alec is een agressieve jongen iets wat in de familie lijkt te zitten aangezien zijn vader ook agressief was.. Verder heeft hij moeite om zijn emoties onder controle te houden. In de meeste gevallen is hij dan ook onvoorspelbaar. Maar ondanks dat is hij een schat van een mens. Hij houd van gezelligheid en Alec heeft ook nog een romantische kant. Die laat hij natuurlijk alleen zien aan de persoon van wie hij houd. Hij is erg beschermd en in sommige gevallen te beschermd. Hij heeft nog net niet de neiging om sommige personen te volgen zodat hij er zeker van is dat hen niks over komt. Alec wil natuurlijk niet overkomen als een stalker. Iets wat hij vaak weet te verbergen is dat hij onzeker is. Hij is vaak bang dat hij iets verkeerds doet en dat hij mensen teleurstelt. Als hij zenuwachtig is heeft hij de neiging om te stotteren omdat hij dan niet weet wat hij moet zeggen en dus niet makkelijk uit zijn woorden kan komen. Hier door word hij boos op zich zelf aangezien hij het belachelijk vind dat hij niet uit zijn woorden komt. In dat geval houd hij zijn mond en wil het liefst in een hoekje kruipen. Zodat hij de mensen kan ontwijken. Alec heeft ook momenten dat hij verlangd naar stilte.
    Voorkeur kamerindeling: nope.
    Gave: vuur
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:25 ]


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Kan je met ijs ook ijs besturen, en water ook?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ijs kan water zijn ja, want van water kan Ijs, en ijs kan je laten smelten tot water, dus ja.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Well hello, Alec ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ergens vind ik Alec zijn karakter wel bij zijn gave passen merk ik nu xD


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Haha, nu zal ik mijn char er wel even op inspelen, qua karakter xdd. Aangezien ze toch Flame-buddies zijn.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Ijs kan water zijn ja, want van water kan Ijs, en ijs kan je laten smelten tot water, dus ja.


    Het is dus eigenlijk gewoon waterstureren? Of niet?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.