• Het jaar 2190, alles is veranderd op aarde. Electronica vervangt de meeste dingen, maar er zijn ook andere dingen die er gebeurd zijn.
    Ouders van 10 verschillende kinderen, allemaal met een gave hebben geprobeerd hun kind onder te brengen. En dat is gelukt,
    ten koste van de leven van de ouders, zijn de kinderen nu veilig.

    De ouders hebben de 10 kinderen ondergebracht in een huisje, diep in een donker bos. Elk kind, geboren met de gave van een van hun ouders,
    hebben er geen idee van wat er aan de hand is. Ze zitten met z'n 10en in een huisje, geen idee welke kracht ze beheersen.

    Elk van deze jongere heeft een gave-genoot. Iemand die dezelfde gave heeft als haar/hem. Om hun krachten langzaam te kunnen ontdekken moeten ze een team vormen. Jongens samen, meisjes samen, een jongen en een meisje samen. Alle drie mogelijk. Verliefdheid kan ontstaan, rivaliteit tussen gave's is niet uitgesloten, waar zal dit hen brengen?

    De vijf gave's :
    -Ijs
    -Vuur
    -Lucht
    -Duister
    -Licht.

    Rollen :

    Meiden :
    - Elanore Elijah Woodward - Pwettyness. Vuur.
    - gereserveerd door SherIock. - Duister
    - Felicity "Felix" Greywood - AnnaxElsa - Lucht
    - Aonea Ann Miller - Rawiyah. - Ijs.
    - gereserveerd door Aquata. - Duister.
    AUB nu jongens / toezichtshouders ~

    Jongens
    - Alec Lahote - XLaheyX - Vuur
    - Arthur Lorensz - Pumbaa - Ijs.
    - Gereserveerd door Yoko - Licht.
    - Collin August Blanchard - MissMills - Lucht
    - Desmond Hume - LogitG27 - Licht.

    Toezichthouders :
    - Nixie Favre - XLaheyX - Aarde.
    -
    -

    Regels :
    - Maximaal twee personage's.
    - Speel realistisch, het moet moeilijk zijn te overleven, je personage kan niet overal goed in zijn of de dapperste die nergens bang voor is.
    - Ik begin als we 2 koppels hebben.
    - Geen OOC ruzie, IC mag natuurlijk wel.
    - Niet doden, tenzij je toestemming hebt.
    - Bestuur geen andere personage's behalve als je toestemming hebt.
    - Als je stopt met de RPG (of een personage kwijt wil) laat je personage dan doodgaan of zo, dat maakt het realistischer dan dat die in één keer zomaar verdwenen is.
    - Niet de wonden van een ander personage bepalen. (tenzij je toestemming hebt of dat het je eigen is)
    - 16+ is toegestaan, mits netjes en of in een spoiler.

    Invullen :
    Naam:
    Leeftijd: Leeftijd + Geboortedatum
    Geboorteplaats: Stad + Land
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving, deze hoeft niet heel lang te zijn.
    Innerlijk:
    Voorkeur kamerindeling: Dit mogen zowel jongens als meisjes zijn.
    Gave :
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:21 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Nee, ik zag die pf's dus ik had even van dat jullie dezelgde hadden


    whaha ik dacht al, Alec mag nog lang niet weg.

    En eindelijk mijn laptop terug dus nu maar eens een post maken.

    Alec gaat echt harteloos zijn xD


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Well, Elanore in het begin ook.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    straks zijn we het zelfde van plan xD


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Sorry, maar ik realiseerde me dat ik eigenlijk nog veel moest inhalen voor school en dat ik waarschijnlijk toch niet kan... Het spijt me!

    sorrysorrysorry:X

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:10 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aquata schreef:
    Hoe sterven de ouders eigenlijk? Of mogen we dat zelf kiezen?


    dat vraag ik me ook af.


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Naam: Desmond Hume
    Leeftijd: 19, 03-08-2171
    Geboorteplaats: Edinburgh, Schotland
    Uiterlijk:


    Desmond heeft blond haar en grijs/blauwe ogen. Zijn lengte is gemiddeld, ongeveer rond de 1.82m. Zijn postuur is ook gemiddeld, niet extreem schriel, maar ook niet overdreven gespierd. Hij traint wel eens, maar niet elke dag, dus de slapste zal hij ook niet zijn.
    Innerlijk: Desmond heeft een typisch Schots accent wat mensen buiten Schotland vaak er grappig vinden. Verder is hij wel heel erg vriendelijk en sociaal, en ook vooral heel erg nieuwsgierig. Hij vraagt graag over hoe/wat/waarom je iets doet, of hoe het gaat in je leven, etc. Als het Desmond een beetje tegenzit, kan hij soms wel een beetje naar de drank grijpen. Comazuipen doet ie niet, maar er kan soms wel veel naar binnen, als het ècht tegenzit.
    Voorkeur kamerindeling: Samen met: Ailsa Hughes
    Gave : Licht
    Extra: Zijn nieuwsgierigheid is soms ongewenst wat tot nare situaties kan leiden, ook al bedoeld hij het nooit zo.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:43 ]


    It's high noon.

    Ouders mogen jullie zelf weten,

    en wie weet xdd.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam: Collin August Blanchard
    Leeftijd: 16, 13 Juni 2174
    Geboorteplaats: Oxford, Engeland
    Uiterlijk:


    Collin heeft zwart haar, niet heel kort maar ook niet lang. Hij heeft donkerblauwe ogen en een lichte huid. Hij draagt meestal effen shirts of blousejes en een spijkerbroek. Collin is slank en 1.70 lang. Hij is niet erg gespierd want hij sport niet veel.
    Innerlijk: Collin is erg verlegen. Als je hem goed kent merk je hier niks van maar als hij zich in een groep mensen bevindt die hij niet kent zegt hij amper wat. Collin is dus meestal erg stil.
    Hij doet het erg goed op school. Hij gaat niet zoveel met jongens om. Hij is niet zo van het stoer doen en uitsloven. Collin is daarin best wel een watje. Collin is erg zorgzaam en lief voor anderen en denk meestal eerst aan anderen en daarna aan zichzelf.
    Collin kan vreselijk nieuwsgierig. Als hij iets heel graag wil weten gaat hij zelf op onderzoek uit.
    Collin is vaak te vinden in de bibliotheek, hij leest veel en gaat helemaal op in een boek. Collin haat sporten en is daarom niet erg sterk. Wel is hij erg snel en goed in hardlopen. Dit doet hij weleens om zijn hoofd leeg te maken.
    Collin is echt een denker en absoluut geen doener. Hij vindt het helemaal niet erg om een tijd(je) alleen te zijn.
    Voorkeur kamerindeling: Het liefst een meisje want daar kan hij het het best mee vinden.
    Gave: Lucht
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:03 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    moet je trouwens wachten tot iedereen heeft gepost voordat je voor de tweede keer post?


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Nee dat hoeft niet.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam: Felicity "Felix" Greywood
    Leeftijd: Ze is 16, en geboren op 28 januari 2174
    Geboorteplaats: Ijsland, Keflavík
    Uiterlijk:


    Felix heeft blauwe ogen en rood haar met een beetje slag. Haar ogen zijn vaak omrand met een klein beetje blauwgroene eyeliner en ze draagt het liefst een gewone broek en shirt, of soms ook wel een jurkje (<Click!> )
    Innerlijk: Felicity is een open en sociaal meisje, dat altijd wel in is voor een grap. Ze is erg naïef en denk niet goed na voordat ze iets doet. Ook zegt ze vaak dingen op het verkeerde moment. Felix heeft ADD (Attention Deficit Disorder) wat haar dromerig en ongeconcentreerd maakt. Felix houdt erg van zingen, wat ze eigenlijk ook goed kan.
    Voorkeur kamerindeling: Aonea (Aunee) Ann Miller (ijsmeisje Rawiyah)
    Gave: Lucht
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 11:19 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een jongen?


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Mag ik een jongen?

    Jaaahh je doet toch mee Anne!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Jaaahh je doet toch mee Anne!


    Hell yeah! Gewoon voor de lol, als het mag :Y)


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    (...)

    Hell yeah! Gewoon voor de lol, als het mag :Y)

    Meestal is rpg'en voor de lol, whahahah


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }