• Het jaar 2190, alles is veranderd op aarde. Electronica vervangt de meeste dingen, maar er zijn ook andere dingen die er gebeurd zijn.
    Ouders van 10 verschillende kinderen, allemaal met een gave hebben geprobeerd hun kind onder te brengen. En dat is gelukt,
    ten koste van de leven van de ouders, zijn de kinderen nu veilig.

    De ouders hebben de 10 kinderen ondergebracht in een huisje, diep in een donker bos. Elk kind, geboren met de gave van een van hun ouders,
    hebben er geen idee van wat er aan de hand is. Ze zitten met z'n 10en in een huisje, geen idee welke kracht ze beheersen.

    Elk van deze jongere heeft een gave-genoot. Iemand die dezelfde gave heeft als haar/hem. Om hun krachten langzaam te kunnen ontdekken moeten ze een team vormen. Jongens samen, meisjes samen, een jongen en een meisje samen. Alle drie mogelijk. Verliefdheid kan ontstaan, rivaliteit tussen gave's is niet uitgesloten, waar zal dit hen brengen?

    De vijf gave's :
    -Ijs
    -Vuur
    -Lucht
    -Duister
    -Licht.

    Rollen :

    Meiden :
    - Elanore Elijah Woodward - Pwettyness. Vuur.
    - gereserveerd door SherIock. - Duister
    - Felicity "Felix" Greywood - AnnaxElsa - Lucht
    - Aonea Ann Miller - Rawiyah. - Ijs.
    - gereserveerd door Aquata. - Duister.
    AUB nu jongens / toezichtshouders ~

    Jongens
    - Alec Lahote - XLaheyX - Vuur
    - Arthur Lorensz - Pumbaa - Ijs.
    - Gereserveerd door Yoko - Licht.
    - Collin August Blanchard - MissMills - Lucht
    - Desmond Hume - LogitG27 - Licht.

    Toezichthouders :
    - Nixie Favre - XLaheyX - Aarde.
    -
    -

    Regels :
    - Maximaal twee personage's.
    - Speel realistisch, het moet moeilijk zijn te overleven, je personage kan niet overal goed in zijn of de dapperste die nergens bang voor is.
    - Ik begin als we 2 koppels hebben.
    - Geen OOC ruzie, IC mag natuurlijk wel.
    - Niet doden, tenzij je toestemming hebt.
    - Bestuur geen andere personage's behalve als je toestemming hebt.
    - Als je stopt met de RPG (of een personage kwijt wil) laat je personage dan doodgaan of zo, dat maakt het realistischer dan dat die in één keer zomaar verdwenen is.
    - Niet de wonden van een ander personage bepalen. (tenzij je toestemming hebt of dat het je eigen is)
    - 16+ is toegestaan, mits netjes en of in een spoiler.

    Invullen :
    Naam:
    Leeftijd: Leeftijd + Geboortedatum
    Geboorteplaats: Stad + Land
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving, deze hoeft niet heel lang te zijn.
    Innerlijk:
    Voorkeur kamerindeling: Dit mogen zowel jongens als meisjes zijn.
    Gave :
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:21 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    haha ben benieuwd hoe ze gaat worden xD


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Naam: Elanore Elijah Woodward.
    Leeftijd: 19, 03 -06
    Geboorteplaats: Venetië, Italië.
    Uiterlijk:


    Elanore heeft mooie bruine haren die in een slag vallen. Ze heeft een licht getinte egale huid, lichtroze volle lippen en een tenger figuur met lichtelijke vrouwelijke rondingen. Ze heeft grijs-blauw-groene ogen die emoties 2x zo erg uit kunnen drukken.
    Innerlijk: Ella word beschreven als een aardig en spontaan meisje, het soort meisje dat graag met haar vriendinnen optrekt en altijd wel ergens de vrolijkheid van in ziet. Echter, zit er ook een andere kant aan haar, het meisje dat als ze in een nieuwe omgeving is, liever alleen gelaten wilt worden. Ze kan daardoor bang over komen, en alsof ze geen contact wil maken met andere. Ze kan snel opgaan in een boek, maar als er een voetbal voor haar neus ligt, verwacht dan niet dat ze alleen maar blijft zitten en lezen, nee. Wat ze dan gaat doen is voetballen, een van de dingen die ze het liefste doet.
    Voorkeur kamerindeling: Alec, haha.
    Gave : Vuur.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:24 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Well, Like that haha.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Maar we leven toch in het jaar 2190? Hoe kunnen mensen dan in 19zoveelennegentig geboren zijn?


    -

    Hoeveel mensen slapen er eigenlijk op één kamer?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Pumbaa schreef:
    Maar we leven toch in het jaar 2190? Hoe kunnen mensen dan in 19zoveelennegentig geboren zijn?


    True


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    - Helemaal vergeten over dat jaar, haha.
    - je slaapt met 2.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    woow shit ik faal in het jaar alec is veelte oud als het nu in de rpg 2190 is dat zou betekenen dat alec 195 is ofzo

    en i like Elanore


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Ik zal het speeltopic alvast openen, aangezien we al +2 koppels hebben.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159843&page=last&message=175

    Zoowtjes.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Dan ga ik zo maar eens posten xD


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Ik ook ~


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Whaaah, ik wil de luchtjongen


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Ailsa Hughes
    Leeftijd: 18, 24/02/2182
    Geboorteplaats: Stanley, Falklandeneilanden
    Uiterlijk:



    Ailsa heeft opvallend blauwe ogen, die nog extra geaccentueerd worden, wanneer ze zwarte make-up om haar ogen aanbrengt. Haar lange, bruine haren krullen met een lichte golfslag, wat mooi uitkomt wanneer ze haar haren los laat hangen. Ailsa draagt graag donkere en uitdagende kleren. Wanneer ze lacht, zijn haar jukbeenderen duidelijk zichtbaar.
    Innerlijk: Ailsa is een meisje dat niet over zich heen laat lopen. Ze houdt er niet van om bekeken te worden of echt in de aandacht te staan. Zodra ze dan ook vindt dat ze teveel aandacht krijgt, kan ze heel sarcastisch en gemeen uit de hoek komen. Ailsa heeft zich altijd willen afzetten tegen haar ouders en ander gezag, zoals ook te zien is aan haar kleren en de donkere make-up. Nu heeft ze daar spijt van, nu ze haar ouders niet meer heeft, maar ze zal het nooit aan iemand toegeven. Mensen denken in hun eerste indruk dat Ailsa een bitch is, maar als je verder dan haar bescherming geraakt, dan pas leer je haar echt kennen.
    Voorkeur kamerindeling: Jongen licht
    Gave: Duisternis
    Extra: Aisla woont op Falklandeneilanden, een Britse kolonie. Ze spreekt dus British English. De stad waar zij woont is de grootste van de hele eilandengroep, er leven ruim 2000 inwoners. Op de hele eilandengroep wonen ongeveer 3140 inwoners. Het is dus duidelijk dat ze niet uit een grote stad afkomstig is, toch is Aisla daardoor niet dom of kortzichtig, ook is zeker niet boers te noemen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 18:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hoe sterven de ouders eigenlijk? Of mogen we dat zelf kiezen?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”