• Het jaar 2190, alles is veranderd op aarde. Electronica vervangt de meeste dingen, maar er zijn ook andere dingen die er gebeurd zijn.
    Ouders van 10 verschillende kinderen, allemaal met een gave hebben geprobeerd hun kind onder te brengen. En dat is gelukt,
    ten koste van de leven van de ouders, zijn de kinderen nu veilig.

    De ouders hebben de 10 kinderen ondergebracht in een huisje, diep in een donker bos. Elk kind, geboren met de gave van een van hun ouders,
    hebben er geen idee van wat er aan de hand is. Ze zitten met z'n 10en in een huisje, geen idee welke kracht ze beheersen.

    Elk van deze jongere heeft een gave-genoot. Iemand die dezelfde gave heeft als haar/hem. Om hun krachten langzaam te kunnen ontdekken moeten ze een team vormen. Jongens samen, meisjes samen, een jongen en een meisje samen. Alle drie mogelijk. Verliefdheid kan ontstaan, rivaliteit tussen gave's is niet uitgesloten, waar zal dit hen brengen?

    De vijf gave's :
    -Ijs
    -Vuur
    -Lucht
    -Duister
    -Licht.

    Rollen :

    Meiden :
    - Elanore Elijah Woodward - Pwettyness. Vuur.
    - gereserveerd door SherIock. - Duister
    - Felicity "Felix" Greywood - AnnaxElsa - Lucht
    - Aonea Ann Miller - Rawiyah. - Ijs.
    - gereserveerd door Aquata. - Duister.
    AUB nu jongens / toezichtshouders ~

    Jongens
    - Alec Lahote - XLaheyX - Vuur
    - Arthur Lorensz - Pumbaa - Ijs.
    - Gereserveerd door Yoko - Licht.
    - Collin August Blanchard - MissMills - Lucht
    - Desmond Hume - LogitG27 - Licht.

    Toezichthouders :
    - Nixie Favre - XLaheyX - Aarde.
    -
    -

    Regels :
    - Maximaal twee personage's.
    - Speel realistisch, het moet moeilijk zijn te overleven, je personage kan niet overal goed in zijn of de dapperste die nergens bang voor is.
    - Ik begin als we 2 koppels hebben.
    - Geen OOC ruzie, IC mag natuurlijk wel.
    - Niet doden, tenzij je toestemming hebt.
    - Bestuur geen andere personage's behalve als je toestemming hebt.
    - Als je stopt met de RPG (of een personage kwijt wil) laat je personage dan doodgaan of zo, dat maakt het realistischer dan dat die in één keer zomaar verdwenen is.
    - Niet de wonden van een ander personage bepalen. (tenzij je toestemming hebt of dat het je eigen is)
    - 16+ is toegestaan, mits netjes en of in een spoiler.

    Invullen :
    Naam:
    Leeftijd: Leeftijd + Geboortedatum
    Geboorteplaats: Stad + Land
    Uiterlijk: Foto + Beschrijving, deze hoeft niet heel lang te zijn.
    Innerlijk:
    Voorkeur kamerindeling: Dit mogen zowel jongens als meisjes zijn.
    Gave :
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:21 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam: Arthur Lorensz
    Leeftijd: 15, hij verjaart op eenentwintig december.
    Geboorteplaats: Een klein dorpje in Ijsland. Toen Arthur vijf jaar oud was, barstte de vulkaan waar hij naast woonde uit waardoor het halve dorp omkwam, waaronder zijn moeder. Vervolgens zijn Arthur en zijn vader naar Arthur's in Spanje gegaan, waar Arthur het altijd verschrikkelijk heeft gevonden door de hitte.
    Uiterlijk:
    Uiterlijk is een van de weinige dingen die Arthur totaal niets kan schelen. Hij besteed nooit veel aandacht aan zijn uiterlijk, maar zorgt wel dat hij er nog enigszins verzorgd uitziet. Zijn haar staat altijd alle kanten op, iets wat Arthur altijd nog een handje helpt door om de vijf minuten een hand door zijn haar te halen en het weer helemaal door de war te schudden.
    Arthur heeft donkerblond haar en donkere ogen.


    Dit was de beste foto die ik kon vinden, maar waarschijnlijk komt er nog een andere.

    Innerlijk:
    Arthur is niet bepaald het "aaibare" type. Hij is nogal opvliegend en word vaak bij het kleinste dingetje al boos. Vaak doet hij dan dingen waar hij later spijt van heeft, maar als hij boos word denkt hij weinig tot niet na en gaat hij over op de automatische piloot. Arthur is naast zijn opvliegende kant best aardig. Hij is best zorgzaam en als hij je eenmaal aardig vindt, zal hij ervoor zorgen dat je niets overkomt en je het zoveel mogelijk naar je zin hebt. Als hij je niet aardig vind zal hij dat echter duidelijk laten merken door vinnige opmerkingen te maken.
    Arthur heeft ook een zekere drang om zich te bewijzen. Hij zal geen kans voorbij laten gaan om te zien hoe goed hij ergens in is en neemt wedstrijden, hoe onbenullig ze ook zijn, uiterst serieus. Arthur heeft een hekel aan verliezen of gekleineerd worden en zal dan ook flink van zich af bijten.
    Voorkeur kamerindeling: nope
    Gave: ijs
    Extra: Arthur kan heel goed pianospelen. Volgens hem is dat het enige goede aan het verhuizen naar Spanje, want zijn oom had een piano waar Arthur graag op speelde. Geld om hem op les te doen was er niet, dus heeft hij het zichzelf geleerd.


    -

    Cherri schreef:
    Mag ik een vuur meisje reserveren?


    Ik wil mijn reservering annuleren.. sorry. maar ik ben toch bang dat ik ga verwaarlozen


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Cherri schreef:
    (...)

    Ik wil mijn reservering annuleren.. sorry. maar ik ben toch bang dat ik ga verwaarlozen

    OMG mag ik dan een meisje lucht? Ipv jongen?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 18:06 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Heyy, kan ik nog meedoen? :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    @ Elsa : Ehm hoe bedoel je? Dan Alec weg?
    @MissMills : Ja, maar wel een jongen, want alle meiden zijn bezet


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    @Aquata : Dat mag je zelf bedenken


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    @ Elsa : Ehm hoe bedoel je? Dan Alec weg?
    @MissMills : Ja, maar wel een jongen, want alle meiden zijn bezet


    Oké, ik ben nu bezig :)
    Ik zou dan graag de lucht-jongen willen :P

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 18:24 ]


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Maar natuurlijk ~


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Woa inception~ Sorry, ik zag de twee pf's dusdat verware me even, haha.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Reserveer voor mij maar een jongen voor licht, zo zwaar ben ik niet :)


    It's high noon.

    Pwettyness schreef:
    @ Elsa : Ehm hoe bedoel je? Dan Alec weg?
    @MissMills : Ja, maar wel een jongen, want alle meiden zijn bezet

    Nee, ik heb Alec niet


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    maar waarom zijn er dan 2 meiden van het duister?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nee, ik zag die pf's dus ik had even van dat jullie dezelgde hadden


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    en ik heb een vraagje: Gaat het allemaalo heel erg snel enzo? want dan weet ik ook niet meer zeker of ik mee doe...:S


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef :
    en ik heb een vraagje: Gaat het allemaalo heel erg snel enzo? want dan weet ik ook niet meer zeker of ik mee doe...


    Het is niet dat de dag voorbij is als iedereen gepost heeft, enzo
    Maar als je het anders bedoelde, hoe bedoel je?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.