• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    same voor Eos haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ah, oke. Ehm, ik zal kijken of het me vanavond lukt een post te maken, mijn inspiratie moet op gang komen dus het wil niet helemaal lukken. Anders wordt het morgen. Of een van jullie moet het lukken naar Raven toe te schrijven?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Stil hier

    Enface schreef:
    Stil hier

    Ik zal anders mijn stukje wel wat veranderen, zodat jij wat kunt schrijven. Of moet ik Sem bij je weghouden? :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel iets schrijven, maar het lukt me niet :/


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Ik zal anders mijn stukje wel wat veranderen, zodat jij wat kunt schrijven. Of moet ik Sem bij je weghouden? :').


    Ahw nee, Sem is leuk. En dit kan wel, alleen wacht ik op een post van een ander voor ik weer mag reageren.

    En snap ik Eavan, Raven zit nou niet echt heel handig.
    Trouwens, had dat meisje waar we nu op wachten (even de naam vergeten en iets te lui om te zoeken) nog gereageerd op jouw berichtje?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 17:13 ]

    Enface schreef:
    (...)

    Ahw nee, Sem is leuk. En dit kan wel, alleen wacht ik op een post van een ander voor ik weer mag reageren.

    En snap ik Eavan, Raven zit nou niet echt heel handig.
    Trouwens, had dat meisje waar we nu op wachten (even de naam vergeten en iets te lui om te zoeken) nog gereageerd op jouw berichtje?


    Inderdaad, en ik heb geen zin om een post van maar 5 regels te schrijven omdat het me verder niet lukt. Dus mocht er iemand zijn die wil, en kan, zou het fijn zijn als die evt naar Raven toeschrijft.

    Ik heb twee reacties in mijn GB gehad, en de derde had hier zelf in het topic gereageerd ( het speeltopic dan). Persoonlijk heb ik zoiets van als je nou nog je eerste post niet gemaakt heb, wachten we niet meer..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Logisch.
    Aha, naja dan zien we vanzelf wel. Tja daar ben ik het mee eens en het is ook niet zo dat iedereen nu rustig door kan spelen. Ik hoop dat we snel verder gaan, dan worden de personages wel redelijk verplicht om met elkaar te gaan praten. Zwijgend naast elkaar in een busje wordt toch wel redelijk anti-sociaal :')

    Enface schreef:
    (...)

    Ahw nee, Sem is leuk. En dit kan wel, alleen wacht ik op een post van een ander voor ik weer mag reageren.

    Oh, haha, ik dacht dat je namelijk niets aan mijn post had en je het niks vond. Dan zou ik het wel gewoon aanpassen hoor. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh, haha, ik dacht dat je namelijk niets aan mijn post had en je het niks vond. Dan zou ik het wel gewoon aanpassen hoor. :]


    Ahww neejoh! Mijn post staat zelfs al een tijdje klaar, alleen die reacties schieten maar niet op. Niet aanvallend bedoeld!

    Enface schreef:
    Logisch.
    Aha, naja dan zien we vanzelf wel. Tja daar ben ik het mee eens en het is ook niet zo dat iedereen nu rustig door kan spelen. Ik hoop dat we snel verder gaan, dan worden de personages wel redelijk verplicht om met elkaar te gaan praten. Zwijgend naast elkaar in een busje wordt toch wel redelijk anti-sociaal :')


    Ja precies, schiet dan ook niet op :') Maar het zal wel goed komen, daar gaan we gewoon vanuit ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Enface schreef:
    (...)

    Ahww neejoh! Mijn post staat zelfs al een tijdje klaar, alleen die reacties schieten maar niet op. Niet aanvallend bedoeld!

    Oh, hahaha.
    Omg, loser that I am. :"D Nou ja, dan maar wachten hé. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naja het zijn volgens de beschrijvingen allemaal niet hele verlegen/anti-sociale personages, dat scheelt in ieder geval :'). Dus het moet inderdaad goed komen :)
    -
    Ik zou het ook gedacht kunnen hebben hoor :Y).

    Ik wou 'm al bijna gaan aanpassen, haha :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RIN, is het oke als ik toch mijn stukje post ondanks dat er geen twee posts tussen zitten. Ik wacht al zo lang :c
    Het lijkt echt dood te lopen hier.. Maar misschien ben ik ook te ongeduldig hoor:Y)