• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet ook niet goed wat ik met mijn personage kan... Ik weet nu of nu wel al iedereen gereageerd heeft maar het is misschien wel beter als het vedergaat dan alleen in die loods zitten

    Ja, maar dan moeten we dus op RIN wachten, want ik weet niet wat voor nieuws we daar krijgen. Daar gaat zij over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jup, ik wacht wel met reageren dan tot we dat weten want ik kan nu niet zoveel.

    Op zich kan ik Sky wel naar buiten sturen, dan gaan Sem en Sky buiten roken en dan joint Sergio in het mom van hey ik wilde net ook gaan roken. Mar goed ik verzin ook maar at hoor :')
    En quin88, je kan je personage best naast Raven laten zitten toch? En dan gewoon hoi, Sem en Sky hebben een soort van reactie op haar gegeven dus dan heb je al wat meer om over te schrijven.
    Ik verplicht of probeer niks te dwingen, ik probeer alleen mee te denken

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 16:19 ]

    Als RIN in haar volgende reactie schrijft wat voor informatie ze krijgen kan iedereen weer verder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Icanbreath, en anders is er evt voor mij met Raven ook nog wel een manier om een post te schrijven als het voor jou personage echt niet lukt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daar hoop ik ook op hoor! Ik probeerde te helpen

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 16:24 ]

    Ik ga Sergio zo wel ff laten roken c:


    It's very important for you to believe that you are the one

    IcanBreathe schreef:
    Ik ga Sergio zo wel ff laten roken c:

    Ghehe oké. Ik ben eigk best nieuwsgierig naar hoe dat gaat verlopen. C':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ook :'D Ik pas nu t stukje voor Sky aan

    NCIS schrijft zich uit en ik heb Maximesa een berichtje gestuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Top. Wel jammer van NCIS :/

    Ja, dat is inderdaad wel heel jammer. Maar ze heeft het gewoon erg druk. Ik hoop wel dat er snel weer mensen gaan posten, in ieder geval c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer gaat er iemand weer een post maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vraag ik me ook af :(
    RIN mogrn we niet alstjeblieft verder in t verhaal, t lijkt weer dood te lopen