• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het slecht dat er mensen zijn gewaarschuwd en ze er verder niets aan doen. Ugh. Ik snap het als je 't druk hebt, maar laat je karakter niet verwaarlozen. Plus, er wachten mensen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mee eens, maar Quaintrelle en Maximesa hebben wel gereageerd dus das wel weer fijn.Tof guys!
    Alleen houd het daar ook een beetje op, in principe kunnen alleen ik of NCIS nu reageren of iemand moet zijn karakter tegen een ander laten praten.
    Ik hoop gewoon dat iedereen nog mee wil doen en we snel verder gaan zodat iedereen wat makkelijker kan spelen. Zou zonde anders.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 8:26 ]

    Ik wacht op NCIS. Ik weet niet of die al gereageerd had, maar ik zie nergens iets tegen mijn persoon


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil ooknog steeds mee doen, maar het wordt een beetje moeilijk als grotendeels niet eens meer reageert. Wat jammer is want van deze RPG valt best wat leuks te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hoe irritant het ook is, ik denk dat er herinnering-berichtjes verstuurt moeten worden :'). Want mensen gaan zich echt niet vanzelf uitschrijven zo. Zal ik dat doen of wil jij dat zelf doen, RIN?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan zou ik de hele lijst pakken en kijken van wie je al even geen reactie meer hebt gehad, en die een berichtje sturen. Persoonlijk zou ik er wel bij zetten dat als ze niet reageren op het berichten hij GB, of in het topic, hun rollen worden verwijdert.
    Zo zou je het rollentopic een bump kunnen geven, of opnieuw openen, en kijken of je alsnog wat mensen bij kunt krijgen die wel met regelmaat posten.
    Mocht er hulp bij nodig zijn, dan laat maar weten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik weet zoiets wel, maar tegen wie had je dat? (: Ik weet namelijk niet of ik het van RIN mag doen. Dat wacht ik even af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was als een reactie op jou berichtje, maar ook voor RIN (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Okè. Bedankt voor de hulp, maar zoiets weet ik wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb ook niet gezegd dat je het niet zou weten. Het enige wat ik zei is als er dan toch weer berichtjes gestuurd gaan worden, je net zo goed alles meteen onder handen kunt nemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rustig aan, ik wist niet dat ik op je teentjes stond. Ik heb zoiets ook niet beweerd dat je dat hebt gezegd, lol. Ik heb alleen gezegd dat ik simpelweg zoiets wel weet. Dit is heus niet mijn allereerste RPG waaraan ik mee doe.
    Daarbij hoef je dat ook niet met woorden duidelijk te maken, maar op de manier hoe je het neerzet kan het wel zo overkomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohnee, zo bedoelde ik het niet. Voel me ook niet aangevallen, oid. Laten we het er maar op houden dat ik soms te vlug reageer eer ik iets fatsoenlijk gelezen heb :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk/hoop overigens dat een groot deel nog wel mee wil doen, veel hebben niet zo lang geleden nog gereageerd. Misschien zitten ze alleen vast, of weten ze het niet? Een berichtje is inderdaad een goed plan, dan weten hoe het ervoor staat.

    RIN, was het nog oke dat ik mijn stukje post? En ik had gezien dat jij op NCIS wachtte (:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 15:46 ]

    Ik zou ook wel graag willen reageren maar ik zit een beetje vast want mijn karakter gaat echt niet uit zichzelf met iemand een gesprek aanknopen....


    It's very important for you to believe that you are the one

    ^ Misschien dat ik Sem per ongeluk tegen jouw personage aan kan laten botsen als hij naar binnen komt? Ik weet het verder ook niet echt, want ik weet niet wat Sky gaat doen (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.