• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Fantastisch. Ik moet over een uur een schilderij analyseren voor geschiedenis. Daarvoor moesten we een opdracht doen en mijn lerares zou dan beoordelen hoe het ging en tips geven. Maar dat heeft ze dus niet gedaan en nu heb ik geen idee of ik het goed gedaan heb. Oh, en ze mailt ook niet terug. Fijn.

    En toen zag ik weer eens iets heel heel raars op /b/..


    Ik raad je af om te kijken als je niet tegen zieke dingen kunt. Daarbij, was dit nog maar een gedeelte van alles wat in de thread staat. (cat)

    Echt, ik ben heel wat gewend, maar dit is toch quite sick.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 11:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben bezig kampioen te worden in liegen. Niemand zal toch ooit erachter komen. :W


    -

    DarkSavior schreef:
    En toen zag ik weer eens iets heel heel raars op /b/..

    Ik raad je af om te kijken als je niet tegen zieke dingen kunt. Daarbij, was dit nog maar een gedeelte van alles wat in de thread staat. (cat)

    Echt, ik ben heel wat gewend, maar dit is toch quite sick.

    Ik denk niet dat ik durft, maar ik ben wel benieuwd. Wat staat erin? :Y)
    Nvm, ik heb het eerste geopend. Niet normaal -.-

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 12:05 ]


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ik durft, maar ik ben wel benieuwd. Wat staat erin? :Y)
    Nvm, ik heb het eerste geopend. Niet normaal -.-
    I told you :'D

    OT: Ik kan niet wachten tot vanavond. Als ik alles goed doe kan ik een mooi centje verdienen, ghehe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En toen zag ik weer eens iets heel heel raars op /b/..

    Ik raad je af om te kijken als je niet tegen zieke dingen kunt. Daarbij, was dit nog maar een gedeelte van alles wat in de thread staat. (cat)

    Echt, ik ben heel wat gewend, maar dit is toch quite sick.

    Hahah wattefack o.O
    Sommige moest ik wel om lachen en andere waren... ja... vreemd :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praat alsjeblieft geen enkel als je het niet kan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh god wat een vreselijke stem, bah. Zo zoet en fake. (no_chears)

    I'm so - so sick of you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh dear god, this nerves are getting to me. Damn. Nerve the fuck down. Just relax.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat is dat voor een trend waarbij iedereen met commentaar een hater is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh en natuurlijk zit ik weer triest in m'n eentje te huilen zodra ik dit nummer weer tegen kom. Het is al bijna tien jaar geleden. Man up.

    everybody loses, we all got bruises


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik háát beschouwingen schrijven. adncoa[casa


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RlN schreef:
    (...)
    Hahah wattefack o.O
    Sommige moest ik wel om lachen en andere waren... ja... vreemd :/
    I told you ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.