• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    Huginn schreef:
    Ik ga sowieso, wanneer weet ik nog niet precies, maar ik ga ^^
    Mn jurk is nog in de maak ik houd er een story over bij ^^

    Ik heb in de kast een mooie jurk hangen, schotse ruit. Ik zoek m even op ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 0:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kijk eens aan;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Kijk eens aan;

    die is nice.
    ik ben deze aan het maken.


    Hij word helemaal rood met zwart kant ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)die is nice.
    ik ben deze aan het maken.


    Hij word helemaal rood met zwart kant ^^

    Niet geheel mijn smaak maar hij is wel mooi (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    Niet geheel mijn smaak maar hij is wel mooi (:
    Dat mag, ik houd wel heel erg van de grote jurken ^^ Zeker als ze victoriaans zijn, hoewel deze niet historisch correct is, maar dat maakt ook even niet uit.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)Dat mag, ik houd wel heel erg van de grote jurken ^^ Zeker als ze victoriaans zijn, hoewel deze niet historisch correct is, maar dat maakt ook even niet uit.

    ^^
    Ik ga dag een die jurk aan doen, dag twee moet ik nog bekijken. Kan ook anderson zijn hahah. Maar een ding weet ik wel; ik moet er op en top uitzien als ik ga proberen Vlavla te vragen op de foto te gaan hahah. Ik ga smeken, smeken zeg ik je hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    ^^
    Ik ga dag een die jurk aan doen, dag twee moet ik nog bekijken. Kan ook anderson zijn hahah. Maar een ding weet ik wel; ik moet er op en top uitzien als ik ga proberen Vlavla te vragen op de foto te gaan hahah. Ik ga smeken, smeken zeg ik je hahah
    weet je dat ik werkelijk geen idee heb wie die vent is xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)weet je dat ik werkelijk geen idee heb wie die vent is xD

    :o you hurt me you know...
    Zoek hem op! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    :o you hurt me you know...
    Zoek hem op! :Y)
    oh hij xD nah ik heb niet zoveel met hem sorry.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)oh hij xD nah ik heb niet zoveel met hem sorry.

    Did you hear that crack? Well... it was my heart which broke in thousand pieces :'(

    Hahah. Kan gebeuren ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 1:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    Did you hear that crack? Well... it was my heart which broke in thousand pieces :'(

    Hahah. Kan gebeuren ^^
    im sorry xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik weet niet zeker of ik ga, normaal ga ik wel altijd maar misschien dat ik dit jaar oversla.

    Wauw, dit is ook echt leuk voor passe partout gangers (: Want ik dit jaar eventueel ook wordt.

    Elf Fantasy Fair Paspoort


    Credendo Vides

    Damn it. Die wil ik! Maar ik ga maar twee dagen :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben trouwens nog aan het overdenken over mijn kostuum... Misschien/waarschijnlijk word het dit, foto is niet geheel duidelijk XD:


    Including : Blouse, Lange rok, Underbuste korset, korte bontmantel, larpzwaard en pruik (:.
    Misschien ga ik nog vleugels maken en ik ga een wapenhouder kopen (: Oh, en mijn elfenoren op natuurlijk.

    Of ik trek nog een andere outfit uit de kast, maar die heb ik allemaal al eens aan gehad op de EFF.


    Zijn er ook mensen die mee zouden willen doen met het quidditch tournement ? Het zou leuk zijn een quizlet team bij elkaar te krijgen (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 12:16 ]


    Credendo Vides