• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    Assassin schreef:
    (...)

    Ligt eraan hoe laat je gaat, trouwens. Meestal kan je wel gewoon zo doorlopen, maar er zijn drukke tijden waarbij alles volstaat, ook bij de gewone kassa. Maar meestal kan je gewoon doorlopen.

    Ah, meestal was het druk daar bij de online kaartjes controle en bij de gweoone kassa was je sneller klaar


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Is dat LARP of zo iets? Wat moet je daar doen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Assassin schreef:
    Ik ga op zaterdag, samen met mijn ouders, zusje en Mitchell. We hebben dit jaar Borg kostuums.


    @DreamerN, mij mag je dus ook toevoegen aan die lijst. Dankjewel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ender schreef:
    RlN is trouwens Ender ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er komt nu ook een steekspel groep :D


    Credendo Vides

    Ik ga de zaterdag als vampire-neko en ben waarschijnlijk een deel van de middag op het larpveld te vinden.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben er een paar jaar geleden geweest (omdat mijn ouders zelf een standje hadden)en het was super/fantastisch/leuk :). Jammer genoeg mag ik waarschijnlijk niet meer gaan (het ligt ook echt dicht bij huis -niet dus.) Misschien kan ik mijn ouders nog overtuigen ;)

    Mysticnight schreef:
    Ik ben er een paar jaar geleden geweest (omdat mijn ouders zelf een standje hadden)en het was super/fantastisch/leuk :). Jammer genoeg mag ik waarschijnlijk niet meer gaan (het ligt ook echt dicht bij huis -niet dus.) Misschien kan ik mijn ouders nog overtuigen ;)


    Ik begon ook samen met mijn moeder, ik haalde haar steeds over om te gaan, de jaren daarna met vrienden, eerst werden we erheen gereden door ouders en weer opgehaald, (Ik woon in Zwolle.) Nu gaan we met de trein of met de auto (:


    Credendo Vides

    Moi, will be there on Saturdayzzzz!

    Overigens waarschijnlijk een tijdje te vinden bij het Zwerkballen! (Mijn team speelt mee)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 19:11 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik begon ook samen met mijn moeder, ik haalde haar steeds over om te gaan, de jaren daarna met vrienden, eerst werden we erheen gereden door ouders en weer opgehaald, (Ik woon in Zwolle.) Nu gaan we met de trein of met de auto (:

    Ik woon in Breendonk (België) , dus het is een paar uur rijden ;) (jammer genoeg). Ik zal eens kijken hoeveel keer ik dan zal moeten overstappen als ik met de trein ga ;) heeel veel waarschijnlijk

    Humane schreef:
    Moi, will be there on Saturdayzzzz!

    Overigens waarschijnlijk een tijdje te vinden bij het Zwerkballen! (Mijn team speelt mee)


    Ik wou ook meedoen, maar ik kreeg maar geen team bij elkaar XD


    Credendo Vides

    Misschien kom ik op zaterdag, maar het is nog niet zeker.

    Edit: Ik kom op zaterdag, hoef niet te werken op 1e paasdag.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 21:32 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Oops, ik zie dat ik twee keer in de lijst sta. Elrohir mag eruit. En ik weet dus nog steeds niet welke dag ik ga...


    Stenenlikker

    Yes, I'll be there!
    Ik ga cosplayen als Ryugazaki Rei van Free! Iwatobi Swimming Club, bij de ending als ze dansen :p


    What is it, Eren?

    ErenJaeger schreef:
    Yes, I'll be there!
    Ik ga cosplayen als Ryugazaki Rei van Free! Iwatobi Swimming Club, bij de ending als ze dansen :p


    Cool ! Welke dag / dagen ga je ? (:


    Credendo Vides