• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    Ik ga ook met een studie maatje, alleen ga ik om een hele andere reden dan vele van jullie namelijk gewoon om foto's te maken ^^


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Het wordt waarschijnlijk toch zaterdag voor mij, omdat een vriendin alleen dan kan.


    Stenenlikker

    Ik ga zaterdag en zondag. Ik woon er echt 5 min fietsen vanaf. Dus is elk jaar gewoon even langs.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Ik ga zaterdag en zondag. Ik woon er echt 5 min fietsen vanaf. Dus is elk jaar gewoon even langs.

    Dan woon je vlak bij mij :P


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik ga de zaterdag als vampire-neko en ben waarschijnlijk een deel van de middag op het larpveld te vinden.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 17:42 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Moet je een kaartje kopen om binnen te mogen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Moet je een kaartje kopen om binnen te mogen?

    Ja, kan aan de kassa en via de site, maar aan de kassa staat een minder lange rij dan voor de mensen die online hun kaartjes hebben gekocht


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja, kan aan de kassa en via de site, maar aan de kassa staat een minder lange rij dan voor de mensen die online hun kaartjes hebben gekocht


    Echt?='D En hoeveel kost het dan?=3 Ik woon in in de buurt van Maastricht en mijn nicht gaat erheen dus wellicht kan ik meeliften.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Echt?='D En hoeveel kost het dan?=3 Ik woon in in de buurt van Maastricht en mijn nicht gaat erheen dus wellicht kan ik meeliften.x)

    Hangt van de dag af
    http://elfia.com/events-2/elfia-haarzuilens-2014-nl-nl/tickets-and-reizen/ hier kan op kijken naar de prijzen, maandag heeft een andere prijs dan zondag en de dubbele dagen is ook weer anders


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik had verwacht dat het aan de kassa zelf drukker was o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN is trouwens Ender ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Ik had verwacht dat het aan de kassa zelf drukker was o.O

    Valt wel mee, van wat ik heb mee gemaakt


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Aah. Nja komt denk ik door Keltfest. Ik had mijn toegangskaart gekocht bij Primera en kon zo doorlopen met mijn vrienden. En bij de kassa was het superdruk. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Aah. Nja komt denk ik door Keltfest. Ik had mijn toegangskaart gekocht bij Primera en kon zo doorlopen met mijn vrienden. En bij de kassa was het superdruk. Hahah

    Ben daar nooit geweest


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja, kan aan de kassa en via de site, maar aan de kassa staat een minder lange rij dan voor de mensen die online hun kaartjes hebben gekocht


    Ligt eraan hoe laat je gaat, trouwens. Meestal kan je wel gewoon zo doorlopen, maar er zijn drukke tijden waarbij alles volstaat, ook bij de gewone kassa. Maar meestal kan je gewoon doorlopen.


    Your make-up is terrible