• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    Nu ik heb geIen dat Alexander Vlahos komt moet ik wel gaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    I want to go, maar moet ik ff kijken met tentamens en die shit...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet nog niet, misschien zondag :D, als het goed weer is :D, maar ben wel benieuwd wie allemaal heen gaan :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Yoite schreef:
    (...)

    Ik vind het ook serieus echt niet leuk. ><
    Maar moet je alle drie de dagen werken dan? Want je zou ook één dagje kunnen gaan; hij is er elke dag.

    Ik kijk wel of ik iets kan regelen, maar ik moet dan sowieso zondag en maandag kan niet he. x[ Maar misschien kijk ik wel of ik iemand kan stelen om zaterdag te kunnen wat ik wil daar wel heen, ook al ben ik helemaal nieuw daarmee dan. Haha!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik ga maar weet nog niet welke dag.


    Vampire + Servant = Servamp

    Gaius schreef:
    (...)
    Ik kijk wel of ik iets kan regelen, maar ik moet dan sowieso zondag en maandag kan niet he. x[ Maar misschien kijk ik wel of ik iemand kan stelen om zaterdag te kunnen wat ik wil daar wel heen, ook al ben ik helemaal nieuw daarmee dan. Haha!


    Ahw. ;c Ik hoop voor je dat je toch iets kan regelen dan. ^^ Dan heeft in ieder geval toch nog iemand Alexander gezien, hehe. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het valt samen met pasen dit jaar, daarom is het ook 3 dagen (: Zaterdag, zondag en maandag


    Credendo Vides

    Yoite schreef:
    (...)

    Ahw. ;c Ik hoop voor je dat je toch iets kan regelen dan. ^^ Dan heeft in ieder geval toch nog iemand Alexander gezien, hehe. :3


    oké, ik heb het aan m'n ouders verteld en ze vinden het goed als ik iemand vind om te gaan, haha x] ik wil vlavla zien, want hij is awesome!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik ga wss Zaterdag en Zondag met een vriend. Voor Alexander Vlahos!!! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We moeten alleen nog een overnachting zien te boeken, hahah. En aangezien die vriend gay is kunnen we een kamer nemen met een twee persoonsbed, dus zijn we ook weer goedkoper uit, hahah

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 0:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou er echt graag een keer heen willen. De mensen die gaan wil ik in ieder geval veel plezier wensen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hier is een lijst met mogelijke slaapplekken, is gewoon op de site van de EFF zelf te vinden.

    >klik<

    Velen zijn echter nog wel een stukje verder... >.<

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 23:44 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hier is een lijst met mogelijke slaapplekken, is gewoon op de site van de EFF zelf te vinden.

    >klik<


    I know. Hebben we al bekeken, maar we willen goedkoper.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kun je mij trouwens op Zaterdag en Zondag op waarschijnlijk zetten? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga sowieso, wanneer weet ik nog niet precies, maar ik ga ^^
    Mn jurk is nog in de maak ik houd er een story over bij ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.