• Ik heb een tijdje geleden een boek gelezen maar ik wil het nog eens lezen en ik weet de titel niet meer!
    Weet iemand hoe het boek heet en misschien wie het heeft geschreven?
    hier gaat het over:
    Een meisje (naam vergeten) woont in een groot huis. Haar vader zit altijd in het buitenland dus die is er nooit voor haar. Ze is altijd netjes op school en doet goed haar best. Op een dag als haar vriendinnen een jongen voor haar uit vragen veranderd haar leven. Ze laat haar boeken vallen en ze wordt ongesteld dan besluit ze haar haren te gaan verven. Als ze van de toneelgroep klaar is en teruggaat om iets op te halen ziet ze een conciërge die er eng uitziet en haar steeds roept. Ze wordt hysterisch en een leraar laat een ambulance komen. Ze hoort dan dat ze naar een psychische inrichting moet.
    Er stond ook nog iets in over een kelder waar ze vroeger nooit heen mocht maar toch heen werd gestuurd door de oppas om cola te halen. Er waren in de kelder "enge" wezens die bijvoorbeeld waren opgehangen en zo. Ze voelde de aanwezigheid maar kon ze niet zien,

    Dat is ongeveer wat ik er nog van weet. kan iemand me hiermee helpen? alvast bedankt!!


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Dat is een raar verhaal... Geeeen idee.


    Your make-up is terrible

    Ik herken dingen uit 'the darkest powers', maar ik denk niet dat het dat is...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Dat is een raar verhaal... Geeeen idee.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Cresseyde schreef:
    Ik herken dingen uit 'the darkest powers', maar ik denk niet dat het dat is...

    dat zou het best eens kunnen zijn ja, bedankt!!


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Hebbes!!


    heb 'm ook gelezen! Leuke reeks! Ook al besefte ik het niet dat je dat bedoelde tot het eind ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aquata schreef:
    Hebbes!!


    heb 'm ook gelezen! Leuke reeks! Ook al besefte ik het niet dat je dat bedoelde tot het eind ;p
    oww die heb ik zi vaak gelezen. Dankje die moet ik ook weer eens gaan lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wist gewoon dat het bezwering was toen ik op het ongesteld deel en haarverfdeel kwam. Ik heb die boeken minstens 3 keer gelezen! C: ik ga ze binnenkort waarschijnlijk in het engels kopen, yay! (Thanks for reminding me tho)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Cresseyde schreef:
    Ik herken dingen uit 'the darkest powers', maar ik denk niet dat het dat is...


    Ik ook, maar ik heb het 1e boek niet gelezen, en dat is dit waarschijnlijk...
    Ze heette Cleo toch, dat meisje?
    Ze is Necromancer en daarom ziet ze geesten enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.