• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:21 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik vind dat als het goed voelt, je het moet doen.
    Wat andere mensen denken over jou doet helemaal niet ter zake.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Als jij je er zelf goed bij voelt en je blij van hem wordt, moet je het gewoon doen. Je zorgen maken over wat andere mensen ervan vinden, gaat je niet brengen naar geluk. Dus gewoon doen als jij dat wil en zelf vindt dat je er klaar voor bent (:

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 18:34 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Het is niet alsof je er meteen iets gaat mee beginnen, je gaat gewoon iets doen met een nieuwe vriend. Daar is niets mis mee.
    Trek je ook niet te veel aan van wat iedereen denkt!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wat een vage titel ...

    Maar zoals de rest al zegt, als het goed voelt en het echt goed klikt met die jongen, dan moet je het gewoon doen! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hij speelt met je families voeten? Yum. Is vast een hel geweest.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb laatst ook een vriendje gehad en dat is al héél snel uitgegaan zodra ik merkte dat hij zo aanhankelijk als een puppy was. Ik hou daar nou eenmaal niet van en ik word alleen maar zenuwachtig van klef gedrag, dus ik heb het al snel uitgemaakt.
    Maar dat terzijde, na enkele weken begon ik alweer met een andere jongen af te spreken en ik heb pas van één iemand gehoord dat ik wel heel snel ga, maar ik weet toevallig dat deze persoon al tig keren heeft beweerd dat hij verliefd is en uiteindelijk over de meisjes in kwestie praat alsof het verrot vuil is dat niets goed kan doen, dus van hem trok ik me vrij weinig aan.
    Wat ik wil zeggen; mensen bestempelen je echt niet zo snel als een vulgair type, vooral niet omdat jij een relatie van negen maanden hebt gehad. Ga er gewoon voor en heb plezier ervan. Een afspraakje kan nooit kwaad.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Parzival schreef:
    Als jij je er zelf goed bij voelt en je blij van hem wordt, moet je het gewoon doen. Je zorgen maken over wat andere mensen ervan vinden, gaat je niet brengen naar geluk. Dus gewoon doen als jij dat wil en zelf vindt dat je er klaar voor bent (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat haat ik het woord slet/hoer toch. Ik denk dat je gewoon moet doen waar jij jezelf goed bij voelt, dan maakt het niet uit wat andere mensen van je vinden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Wat haat ik het woord slet/hoer toch. Ik denk dat je gewoon moet doen waar jij jezelf goed bij voelt, dan maakt het niet uit wat andere mensen van je vinden.


    26 - 02 - '16

    Cresseyde schreef:
    Het is niet alsof je er meteen iets gaat mee beginnen, je gaat gewoon iets doen met een nieuwe vriend. Daar is niets mis mee.
    Trek je ook niet te veel aan van wat iedereen denkt!


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Parzival schreef:
    Als jij je er zelf goed bij voelt en je blij van hem wordt, moet je het gewoon doen. Je zorgen maken over wat andere mensen ervan vinden, gaat je niet brengen naar geluk. Dus gewoon doen als jij dat wil en zelf vindt dat je er klaar voor bent (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baelfire schreef:
    Wat haat ik het woord slet/hoer toch. Ik denk dat je gewoon moet doen waar jij jezelf goed bij voelt, dan maakt het niet uit wat andere mensen van je vinden.

    Ik heb zel ook net een nieuwe vriend, en het was ook maar 1,5 maand gedaan met mijn vorige vriend (waar ik toch meer dan een jaar mee samen was)
    Ik heb nog van niemand een opmerking gekregen daarover. Mijn vriendinnen zijn gewoon blij voor mij, en ik denk dat jouw vriendinnen dat ook wel zullen zijn!
    Ik zou het gewoon proberen, zolang jij maar gelukkig bent!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy