• De omschrijving. Ik weet nooit wat ik er in moet zetten. Het is zo frustrerend want dan heb ik een geweldig verhaal in mijn gedachten en dan weet ik uiteindelijk er geen omschrijving bij te bedenken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik ook wel is en dan irriteer ik mij daar aan, haha.


    16 - 09 - '17

    Dat heb ik ook zo hard. Vooral omdat ik bang ben dat ik dan een beetje ga spoilen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Dat heb ik ook zo hard. Vooral omdat ik bang ben dat ik dan een beetje ga spoilen.


    Ik ook. Of dat de omschrijving zo slecht is dat iedereen dan automatisch denkt: dit verhaal is saai.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inderdaad. Mijn oplossing; Gewoon een stukje uit het verhaal posten.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Dit heb ik nou ook. ik spoil altijd teveel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het moet niet te kort zijn, maar ook niet te lang, want dan leest niemand het. Niet te spoilery, maar het moet wel duidelijk maken waar het verhaal over gaat. Niet te ingewikkeld, maar wel interessant genoeg. Niet te standaard, maar ook niet te raar. Ugh, ja, beschrijvingen zijn rotdingen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sowieso goed weten hoe je het verhaal op wilt stellen. Waar begin je? Waar eindig je? Wat is de inhoud van het middenstuk? Hou de lijnen van de beschrijving oppervlakkig, maak een samenvatting en hoppa, daar is jouw synopsis. Of plaats een stukje verhaal dat niet al teveel onthult, een kleine conversatie of handeling die ertoe doet. Ook een optie. c:


    Searching heavens for another earth

    Beschrijvingen zijn zo irritant.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sketches schreef:
    Inderdaad. Mijn oplossing; Gewoon een stukje uit het verhaal posten.


    Dat vind ik dus altijd vervelend, het zegt vaak weinig over het hele verhaal, dan weet je niet waar het over gaat en dan is mijn interesse al snel over. Net als bij alleen maar gedichten of een paar zinnen, daar heb je gewoon niets aan. Het kan mooi zijn maar aangezien ik de inhoud van het verhaal niet ken trekt het me niet aan.
    Je zou het wel kunnen doen naast de beschrijving, maar alleen dat vind ik persoonlijk niet prettig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eigenlijk kan je een beschrijving het best maken als je verhaal af is, maar ik neem aan dat je een beschrijving nodig hebt voor een story. Ik snap het, vind het ook altijd kut om er een te schrijven >_< De enige tip die ik je kan geven is om clichés te vermijden ( *naam* leefde het perfecte leven, totdat... etc).


    i put the fun in funeral