• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Nieuwe regel omtrent de LJH-topics.


    26 - 02 - '16

    Freaking failure.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nieuwe boeksk. c:



    Hoofdserie eindelijk compleet. (dance)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Push me over that line and I'll rip your fucking head off.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Met jou omgaan was een van de slechtste keuzes die ik had gemaakt, spijt is te klein voor wat ik nu heb.


    wat was dit ookalweer

    Jezus, ik háát deze extreme stemmingwisselingen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zit serieus over die iPhone na te denken. Ik heb meer dan de 1GB die ik nu heb nodig en bovendien een goede mobiel, want die van mij loopt steeds vast waardoor ik als een gek op mijn mobiel klop en dat ding nog 'ns uit het raam ga gooien, niet sterk genoeg is voor steeds meer Apps, Facebook en Twitter 'm soms te veel wordt en mijn mobiel gewoon allerlei updates van Apps niet meer kan doen, ook al zijn ze noodzakelijk. Apple groeit altijd mee, dus een 8GB is goed en een ouder model ook, dus die van 360 euro is best te doen en ik heb ruim het geld, maar het is zo veel en mijn mobiel is nog geen jaar oud, dus het is zonde, maar anders wordt ik echt gek. Beh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    "I will devour all disgusting humans!"

    How much I love Cho'Gath


    26 - 02 - '16

    Attraversare schreef:
    Ik zit serieus over die iPhone na te denken. Ik heb meer dan de 1GB die ik nu heb nodig en bovendien een goede mobiel, want die van mij loopt steeds vast waardoor ik als een gek op mijn mobiel klop en dat ding nog 'ns uit het raam ga gooien, niet sterk genoeg is voor steeds meer Apps, Facebook en Twitter 'm soms te veel wordt en mijn mobiel gewoon allerlei updates van Apps niet meer kan doen, ook al zijn ze noodzakelijk. Apple groeit altijd mee, dus een 8GB is goed en een ouder model ook, dus die van 360 euro is best te doen en ik heb ruim het geld, maar het is zo veel en mijn mobiel is nog geen jaar oud, dus het is zonde, maar anders wordt ik echt gek. Beh.
    Lol whut. Waarom voor zoiets slechts + ouds gaan? Voor 250 euro heb je een telefoon die het beter doet dan een Samsung Galaxy S4 en daarbij ook nog eens 32GB aan opslagruimte heeft. Namelijk de Xiaomi Mi2s. Ja, hij is Chinees en ja, je moet hem importeren, maar hij is echt geweldig. Ik heb hem namelijk zelf en ben er echt heel heel erg blij mee. Hij is zo fucking snel en sterk, niet normaal meer. Zeker niet voor die prijs. :'D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    sometimes I have a moment of weakness time to pick up my pieces and move a little further until they fall out of my hands again...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    DarkSavior schreef:
    (...)Lol whut. Waarom voor zoiets slechts + ouds gaan? Voor 250 euro heb je een telefoon die het beter doet dan een Samsung Galaxy S4 en daarbij ook nog eens 32GB aan opslagruimte heeft. Namelijk de Xiaomi Mi2s. Ja, hij is Chinees en ja, je moet hem importeren, maar hij is echt geweldig. Ik heb hem namelijk zelf en ben er echt heel heel erg blij mee. Hij is zo fucking snel en sterk, niet normaal meer. Zeker niet voor die prijs. :'D

    Hoe zit het met de batterij, is die snel leeg? Ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel.


    You are beautiful, you are love.

    "Ever thank you if it all goes right
    You got something that could change your life
    Use that moment just to show your life
    Everything is gonna be alright…."


    Wat houd ik toch van dit liedje (:


    26 - 02 - '16

    Ik be zó allerjezus moe.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wáárom zijn ouders van die irritante, moeilijk doende wezens.


    26 - 02 - '16

    Chocolata schreef:
    Jezus, ik háát deze extreme stemmingwisselingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet of ik nou juist blij moet zijn of moet huilen.


    26 - 02 - '16