• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Ghehe, oké, nou, dan ben ik benieuwd hoe je die personage uiteindelijk uit gaat werken/besturen in de RPG. :]


    Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar, haha. Ik hoop dat het gaat werken, al heb ik dat personage wel in mijn eigen verhaal zitten. Alleen is de situatie daar wel weer compleet anders en door dat verhaal is dit personage toch voornamelijk gevormd. It's going to be interesting :')


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar, haha. Ik hoop dat het gaat werken, al heb ik dat personage wel in mijn eigen verhaal zitten. Alleen is de situatie daar wel weer compleet anders en door dat verhaal is dit personage toch voornamelijk gevormd. It's going to be interesting :')

    Haha, ja inderdaad! Vooral omdat je hem hebt afgebeeld als een beschermend en rechtvaardig iemand. En hij moet toch wel een beetje hard zijn, zegmaar, om geheel met dat spel mee te doen. Wat het natuurlijk nog interessanter maakt! ;d.
    Ik ben benieuwd wie met wie in teams moet trouwens! Haha. Als ik alle rollen heb, zal ik ze gaan verdelen in teams! Eerlijk met een random picker, hehe xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Haha, ja inderdaad! Vooral omdat je hem hebt afgebeeld als een beschermend en rechtvaardig iemand. En hij moet toch wel een beetje hard zijn, zegmaar, om geheel met dat spel mee te doen. Wat het natuurlijk nog interessanter maakt! ;d.
    Ik ben benieuwd wie met wie in teams moet trouwens! Haha. Als ik alle rollen heb, zal ik ze gaan verdelen in teams! Eerlijk met een random picker, hehe xd.


    Yesh, ik ben me daar ook erg van bewust. Dat gaat nog eens wat worden voor hem. Misschien wordt hij er uiteindelijk juist wel harder van.


    Stenenlikker

    Mijn personage heeft juist heel hard. En een Sadist. Dat issie ook xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elrohir schreef:
    (...)

    Yesh, ik ben me daar ook erg van bewust. Dat gaat nog eens wat worden voor hem. Misschien wordt hij er uiteindelijk juist wel harder van.

    Ja, meestal worden ze daar wel harder van ja. In ieder geval veranderen ze dan wel meestal. Ik denk dat mijn personage ook gaat veranderen. Idunno of ze over haar haat voor vrouwen komt, maar dat zie ik dan wel xd.

    Sigil schreef:
    Mijn personage heeft juist heel hard. En een Sadist. Dat issie ook xD

    Lol, behalve.... :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Lol, behalve.... :x


    behalve voor zijn allerliefste Roxana :p en zijn andere zusje en zn broertjes xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    behalve voor zijn allerliefste Roxana :p en zijn andere zusje en zn broertjes xD

    Al heb ik daar nog zo mn twijfels over als ze tegen elkaar in een gevecht moeten xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Al heb ik daar nog zo mn twijfels over als ze tegen elkaar in een gevecht moeten xd.


    dan gaat hij door totdat ze neer is, verliezen staat niet in zijn woordenboek. Maar daarna zal hij zich wel enorm kut voelen en schuldig en haar willen verzorgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    dan gaat hij door totdat ze neer is, verliezen staat niet in zijn woordenboek. Maar daarna zal hij zich wel enorm kut voelen en schuldig en haar willen verzorgen.

    Haha, ja I know right :] Maar Roxana is ook niet van het verliezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol word een gevecht van drie dagen lol.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Lol word een gevecht van drie dagen lol.

    Rochelle better brings her popcorn then.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Lol word een gevecht van drie dagen lol.

    Hahaha. Lol. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben met het karakter bezig, uiterlijk is al klaar, maar geschiedenis laat ik even.
    Weet niet zeker of ik dat uitgebreid af krijg, but I will try. ;3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoeft niet super uitgebreid. Probeer t wel vandaag af te krijgen aub.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    NCIS schreef:
    (...)
    Tja, ik moest aan jullie denken, daarom.

    Even in het praattopic verder voor we het rollentopic onder spammen lol.
    No shit, Sherlock. Maar waarom moest je aan ons denken? :'D.


    Sigil schreef:
    (...)
    gelukkig speel ik een man haha:Y) haha nee grapje.

    Nu heb ik ook zin om een man te spelen... ;x.
    But no, I have Rochelle, hehe. She is awesome also lol.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 20:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.