• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Oh really? Excuses ik pas het meteen aan.
    en thank you ^^

    Hoeft niet hoor. We kunnen ook gewoon doen dat Thea haar tweede naam is of zo. No problem, ik zal zo een post terugschrijven. Maar ik wil ook niet te snel gaan, want anderen moeten ook nog namelijk. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Hoeft niet hoor. We kunnen ook gewoon doen dat Thea haar tweede naam is of zo. No problem, ik zal zo een post terugschrijven. Maar ik wil ook niet te snel gaan, want anderen moeten ook nog namelijk. ^^


    Ik heb het al aangepast.
    Ja dat snap ik, daarom vroeg ik ook of ik moest wachten, maar ik denk dat de meeste pas in het weekend posten, maar dan heb ik geen tijd. Daarom wilde ik deze dagen daar een beetje voor gebruiken. Dus nadat jij de gepost heb wacht ik gewoon weer een dag of zo ^^, want na morgen gaat het tot zondag niet meer lukken ben ik bang. Tenzij me vriend wilt gamen en ik me laptop ga meenemen, maar dat moeten we nog maar afwachten xD

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Ik heb het al aangepast.
    Ja dat snap ik, daarom vroeg ik ook of ik moest wachten, maar ik denk dat de meeste pas in het weekend posten, maar dan heb ik geen tijd. Daarom wilde ik deze dagen daar een beetje voor gebruiken. Dus nadat jij de gepost heb wacht ik gewoon weer een dag of zo ^^, want na morgen gaat het tot zondag niet meer lukken ben ik bang. Tenzij me vriend wilt gamen en ik me laptop ga meenemen, maar dat moeten we nog maar afwachten xD

    Ghehe, oké ^^ Ja, dat moeten we inderdaad dan maar gaan afwachten. Ik zal nu in ieder geval een post schrijven, want ik ben pas net klaar met mijn rol en dan heb ik 'm nog niet helemaal af..

    @ iedereen: Ik weet niet wanneer jullie gaan posten, maar gaan jullie dat deze week doen? Ik zal bij Walt achter haar naam schrijven dat zij niet/zelden kan, vanwege haar laptop in de reparatie is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guys! Vergeet niet te posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Guys! Vergeet niet te posten.


    Nope ^^
    Denk eerst nog een hoofdstukje voor mn eigen verhaal, maar dan is deze RPG aan de beurt :Y)


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Nope ^^
    Denk eerst nog een hoofdstukje voor mn eigen verhaal, maar dan is deze RPG aan de beurt :Y)

    Oke! ^^ Want zodra iedereen er is kan de RPG pas echt beginnen. Het hoeft niet zo belangrijk te zijn, desnoods schrijf je in datzelfde stukje dat hij al aankomt of zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarschijnlijk post ik morgen iets.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oke! ^^ Want zodra iedereen er is kan de RPG pas echt beginnen. Het hoeft niet zo belangrijk te zijn, desnoods schrijf je in datzelfde stukje dat hij al aankomt of zo.


    Voordeel is dat ik deze week vakantie heb, dus dan kan ik wat vaker schrijven ^^


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Voordeel is dat ik deze week vakantie heb, dus dan kan ik wat vaker schrijven ^^

    Oh dat is iets goeds! ^^ Ga je erin beschrijven dat hij aankomt of niet? Want dan kan ik wel alvast schrijven wat er in de aankomsthal bevind.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 23:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh dat is iets goeds! ^^ Ga je erin beschrijven dat hij aankomt of niet? Want dan kan ik wel alvast schrijven wat er in de aankomsthal bevind.


    Ik denk dat ik er één lange megapost van ga maken, waarin hij in het einde aankomt.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik er één lange megapost van ga maken, waarin hij in het einde aankomt.

    Haha oke! ^^ Dan wacht ik zelf even met een reactie tot morgen. Ik wil niet het hele topic volspammen, maar eerst de reacties van anderen zien. Ik zal er voor de zekerheid bijzetten wat je in de aankomsthal kan verwachten! ^^
    Je kan trouwens het huis binnenkomen door je pols voor de scanner, naast de deurpost, te houden. 2039 hé.. even in de toekomstvorm denken hehe xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben benieuwd ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil wel schrijven maar moet eerst nog iets doen. Zal vanavond nog wel een stukje schrijven.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb tot een uur of 18.00 de laptop tot mijn beschikking ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb nog een vraagje: hoe weten de personages eigenlijk dat ze twee wapens mogen meenemen, want zij weten toch niet dat er ook echt gevochten gaat worden?

    Ik ben trouwens bezig met mijn post, maar waarschijnlijk komt die morgen, omdat ik niet op de laptop op internet mag, omdat die bezig is met een virus scan.


    Stenenlikker