• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit is echt weird dat mensen zo overstag kunnen gaan voor een roodharige meid, lolol. But she is indeed a beauty. Ik denk dat NCIS maar uit moet gaan kijken :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Dit is echt weird dat mensen zo overstag kunnen gaan voor een roodharige meid, lolol. But she is indeed a beauty. Ik denk dat NCIS maar uit moet gaan kijken :"D.


    hahaha! Wierd maar ik houd normaal gesproken niet van redheads.
    But may i remind you, after thag girl i told you about, Callum turns into a pig XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    hahaha! Wierd maar ik houd normaal gesproken niet van redheads.
    But may i remind you, after thag girl i told you about, Callum turns into a pig XD

    Lolol, genius. Maybe it's her face? Ze heeft een mooi gezicht en ik denk dat haar ook wel een andere haarkleur zou staan xd.
    Ah, jaaa. Maar dat is wel begrijpelijk hoor :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Lolol, genius. Maybe it's her face? Ze heeft een mooi gezicht en ik denk dat haar ook wel een andere haarkleur zou staan xd.
    Ah, jaaa. Maar dat is wel begrijpelijk hoor :"D.


    ze heeft idd een heel knap gezicht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hoe beginnen we eigenlijk?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    Hoe beginnen we eigenlijk?

    Ik was het vergeten om het erbij te zetten, maar ik heb het nu uitgelegd in het speeltopic :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er gingen al wel geruchten rond over het spel, toch?


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Er gingen al wel geruchten rond over het spel, toch?

    Klopt, maar dat waren onzekere geruchten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo mijn eerste post is een feit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nice. Ik ga zo schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhm heb je liever dat ik nog een of twee posts wacht voor ik reageer of maakt dat niet uit?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eh, ik weet niet hoe jij daar tegenover staat? Mij maakt het op zich niet zo uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Eh, ik weet niet hoe jij daar tegenover staat? Mij maakt het op zich niet zo uit.


    Oke dan weet ik genoeg ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Oke dan weet ik genoeg ^^

    Wauw. Goed geschreven ^^ Alleen de naam van de moeder was toch Jacey? Die heeft Roxana namelijk gekregen als tweede naam en daar heeft ze een hekel aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh really? Excuses ik pas het meteen aan.

    en thank you ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]