• het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Dit is het officiële praat topic

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 22:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    GilGalad schreef:
    Ik heb nog een vraagje: hoe weten de personages eigenlijk dat ze twee wapens mogen meenemen, want zij weten toch niet dat er ook echt gevochten gaat worden?

    Ik ben trouwens bezig met mijn post, maar waarschijnlijk komt die morgen, omdat ik niet op de laptop op internet mag, omdat die bezig is met een virus scan.

    Oeh, goede. Maak 't er dan maar van dat er daar een grote ruimte is met wapens. Ik denk niet dat iedereen wapens heeft namelijk, dus dit is iets handiger :'). En is goed!
    @ Calorae: Oké, is goed. :3 Niet vergeten hé, ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben benieuwd naar Rox xD der reactie. Haha houd ze van koud water? XD haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik probeer morgen te posten! :D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sigil schreef:
    Ben benieuwd naar Rox xD der reactie. Haha houd ze van koud water? XD haha

    Omg, haha, ik probeer er een leuke post van te maken :"D. Ik ga nu bezig! Want ik ben pas net klaar met een andere post.. Geef me iets van een halfuurtje of zo.

    Nephele schreef:
    Ik probeer morgen te posten! :D

    Oké, is goed! :D Ik ben benieuwd naar je post. Jij schrijft altijd zo goed ^^

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahaha! Is goed doe rustig aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, hij zit nog niet eens in de taxi en ik heb al bijna 1500 woorden. Denk dat ik er toch maar twee posts van ga maken, voordat hij uiteindelijk bij het huis is aangekomen :')
    En mijn muziek is er mee opgehouden, das wat minder...


    Stenenlikker

    Ik weet niet wat ik in mijn eerste post moet schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Hahahaha! Is goed doe rustig aan.

    Ik wil wel effe zeggen dat Roxana geen schaamte kent. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GilGalad schreef:
    Haha, hij zit nog niet eens in de taxi en ik heb al bijna 1500 woorden. Denk dat ik er toch maar twee posts van ga maken, voordat hij uiteindelijk bij het huis is aangekomen :')
    En mijn muziek is er mee opgehouden, das wat minder...

    Ya serious? o.o Wow. Da's zo goed haha. Dat maakt niks uit hoor dat je zoveel woorden hebt. Post maar gewoon. :p

    @ CrueIIa: Hm, je kunt dat met haar moeder erin verwerken of zo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Ya serious? o.o Wow. Da's zo goed haha. Dat maakt niks uit hoor dat je zoveel woorden hebt. Post maar gewoon. :p

    @ CrueIIa: Hm, je kunt dat met haar moeder erin verwerken of zo?


    Yesh, I'm serious :') Ondertussen bijna 1700. Ga hem zo posten. Ben het nu ook wel een beetje zat, dus even de boel afronden en dan online zetten. Mag gelukkig weer op internet.


    Stenenlikker

    Ik geloof dat ik net mijn allerlangste RPG post ooit heb geschreven, 2000 woorden :Y)
    En hij zit dus pas net in de taxi, gehe.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 23:32 ]


    Stenenlikker

    Oh mijn god. Facking nice! Ik ben er echt benieuwd naar! Ik ga 'm zo echt met plezier lezen hehe. ^_^
    En mijn post is ook klaar, Sigil ^^ Ghihi. Hopelijk heb je er iets aan :"D

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 23:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GilGalad schreef:
    Ik geloof dat ik net mijn allerlangste RPG post ooit heb geschreven, 2000 woorden :Y)
    En hij zit dus pas net in de taxi, gehe.

    Als ik mijn laptop nog aan had, zou ik het hebben gelezen. Ik lees wel even met mijn zus mee.
    _O__O_


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, huh? Whut the fuck, ik zie nu pas je post. We hebben tegelijkertijd gepost, haha, omg. Ik ben echt een noob. :"D Ik heb de hele tijd op je post gewacht en ik dacht al; huh, waarom post ze niet? loll.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Oh, huh? Whut the fuck, ik zie nu pas je post. We hebben tegelijkertijd gepost, haha, omg. Ik ben echt een noob. :"D Ik heb de hele tijd op je post gewacht en ik dacht al; huh, waarom post ze niet? loll.


    Hahahah, kneusje :')
    Achja, heb je nu nog wel wat te lezen ^^


    Stenenlikker