• Bijna alle meiden willen graag een vest van hun vriendje Ja ik ben ook zo cliché, het is gewoon fijn om te knuffelen okay
    Maar wat ik me nou afvraag: Is er iets wat jongens graag van hun vriendin krijgen/hebben?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ons ondergoed, alleen gebeurt dat niet omdat het gemiddelde meisje het vreemd vindt dat er vrouwenondergoed op een jongen zijn slaapkamer ligt (cat). en omdat er een kans bestaat dat mensen dat zien, wat een klein beetje awkward is


    Has no one told you she's not breathing?

    Loveless schreef:
    Yup, heb net nog zijn vest gekregen hihi.
    Hij ontvangt graag video spelletjes en eten haha. :3


    Zie, daar heb je nou nog wat aan. Eten is goed. Eten is cool. Wat heb je nou aan een afgedragen en stinkend vod? Meisjes zijn zo raar D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb uiteindelijk "per ongeluk" mijn slaapshirt daar achter gelaten op zaterdag, mocht hij die niet willen dan kon ik hem woensdag weer meenemen want dan sliep ik daar weer :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Assassin schreef:
    Ik hoef echt geen vest van mijn vriendje. (cat)

    Ik krijg na elk weekend een shirt die hij aan heeft gehad om in te slapen en het volgende weekend krijgt hij hem terug. :Y)


    mijn vriend en ik doen dat ook altijd zo :Y) en als we elkaar erg lang niet zien geeft ie twee shirts mee


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb een shirt van hem geclaimd :Y)
    En ik heb bij hem een flesje parfum staat waar hij af en toe aan ruikt als hij mij mist. Haha.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 17:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmmm als je in mijn klerenkast kijkt zie je iets van 10 truien en vesten.... Ze zijn allemaal van jongens. Ik ben zelf klein en dat maakt het dat die dingen nog groter lijken, maar ze zijn zo warm en zacht. Ik heb er een paar van exen, een van me vriend, een paar van wat andere jongens waar ik nooit echt iets mee gehad heb en die van me broek. Ik vond die altijd al het minst bijzonder ruiken, maar toch is hij mijn favoriet. Aangezien ik hem vaak mis en nooit zie :c Nog ff wachten tot de zomervakantie, dan heeeeeel misschien komt hij op vakantie c:


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik zou ook wel een vest/shirt van m'n vriend willen, maar die is te gehecht aan z'n shirts geloof ik. xd


    You are beautiful, you are love.

    Oh, ik zou ook wel een kledingstuk van mijn vriend willen hebben, maar die woont in een ander universum. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 20:20 ]

    Elvenking schreef:
    Oh, ik zou ook wel een kledingstuk van mijn vriend willen hebben, maar die woont in een ander universum. (no_chears)


    N'awwh xd


    You are beautiful, you are love.

    Elvenking schreef:
    Oh, ik zou ook wel een kledingstuk van mijn vriend willen hebben, maar die woont in een ander universum. (no_chears)

    Awwww, wat flauw van hem ;]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Elvenking schreef:
    Oh, ik zou ook wel een kledingstuk van mijn vriend willen hebben, maar die woont in een ander universum. (no_chears)


    HAHAAAAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHHAHAAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHA
    Sorry ik stop al met laggen dat is gemeen
    *Probeert gezicht in de plooi te houden*
    HAAHAHAAHAHAHAHHAHHAHAHAAHHAAHAHAHA

    Sorry het is zo zielig en grappig te gelijkertijd
    Komt nog wel trouwens dat vriendje


    It's very important for you to believe that you are the one

    Hahaha, ik loop nu ook in een vest van mijn vriend hoor. Is gewoon fijn C:
    Geef je ondergoed aan hem hahaha. :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn vriend draagt geen vesten. Maar heb ook nog niks van hem gedragen, komt misschien omdat we 2.5 maand hebben? Idunno.

    Als ik bij éénzelfde geurtje bleef, had ik hem er ook één gegeven, maar ik draag meerdere, dus tja


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~