• Ik ben op zoek naar iemand die goed kan tekenen en voor mij dan ook iets in elkaar wilt knutselen.
    Sinds kort ben ik begonnen met Dungeons and Dragons te spelen en ik wil mij meer verdiepen in mijn karakter. Ik ga dan ook een hele background uitschrijven en daarbij zou ik ook graag een mooi plaatje hebben van mijn karakter zodat mijn teamplayers een idee hebben van wie mijn karakter precies is en daar heb ik jullie hulp voor nodig. (Hier vind je meer info over de background van mijn karakter)

    Wat is nu de opdracht?
    Mijn personage is een female halfling rogue dus dat houdt in dat mijn personage een klein persoon is net zoals bv. hobbits die overal omheen kan sluipen en zich verdedigd met dolken.
    Het is dus noodzakelijk dat op de tekening een dolk aan de broekzijde hangt en in de handen gedragen wordt.

    Hoe wil ik het nu precies?
    Ik hou van deze positie, dus ik zou graag hebben dat mijn karakter ook een vechtende positie heeft op de tekening (deze zal natuurlijk anders zijn, want mijn karakter heeft geen pijl en boog). Indien je een beter idee hebt, laat ik je creativiteit natuurlijk de vrije loop gaan.



    Vanuit bovenstaande foto zou ik ook graag hebben dat mijn karakter haar haar daarop gebaseerd is. Dat lijkt namelijk ook op mijn haar en ik wil dat mijn karakter ook een beetje van mij in zich draagt.

    Daarnaast wil ik dat mijn karakter een cape draagt. Of ze de kap aan heeft of niet, mag je zelf uitmaken, want dat kunnen jullie vast beter inschatten.



    Hoewel mijn karakter een broek, botten en cape draagt, wil ik toch dat de vrouwelijkheid getoond wordt (1). Daarom heb ik ook wel wat hoog voor een beetje sexy en zou ik graag een bovenstuk in deze trend hebben (2).




    Niet te vergeten is dat de naam van mijn karakter Alesia Vale is. Ik zou dan ook willen dat die naam ergens sierlijk geschreven kan worden.

    Hopelijk ben ik een beetje duidelijk. Indien je vragen hebt, hoor ik het graag. Natuurlijk is dit iets dat ik heel graag wil en bijna noodzakelijk voor mij is, dus bij deze wil ik jullie dan ook belonen. Ik geef namelijk credits weg bij deze opdracht. Ik ben nog niet zeker hoeveel, omdat ik nog een wedstrijd heb lopen, maar het zal zeker minstens 10 credits zijn.

    Bij voorkeur heb ik ook graag de tekening digitaal. Indien het toch getekend zou zijn, wens ik wel een hele goeie scan (dus geen foto) van de tekening en moeten de contouren wel heel goed zichtbaar zijn. De tekening mag ook gewoon in het zwart wit zijn.

    Hopelijk kan je mij helpen, ik zou je alvast heel dankbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat klinkt als een leuke uitdaging! Ik ga kijken of ik iets kan tekenen.


    Tijd voor koffie.

    Rawiyah schreef:
    Ik ga het wel proberen, maar ik weet niet of het gaat lukken, aangezien ik niet zo goed ben in mensen tekenen :/

    Hoe moet ze kijken? Blij, boos, streng...?
    Tgoh goeie vraag. Beetje op dezelfde manier als die eerste foto. Zo in de aanval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een kleine poging gedaan tot iets, en ondanks dat het slechts een twee uurtjes werk is geweest en het dus een kinda schets is, ben ik zeker wel tevreden met het resultaat tot duver:3
    Nu, ik wil er gerust meer werk en tijd insteken, maar voordat ik dat doe, wil ik eerst weten wat je ervan vind, of het aansluit bij wat je ongeveer in gedachten heb of dat er nog wat aangepast moet worden of veranderd.

    Klik op het plaatje voor de vergroting.


    Ik weet dus niet of je het zozeer ziet op de schets, maar ze draagt dus een lange broek. In de uitwerking zal dus duidelijker worden, aangezien het de bedoeling is dat het in kleur gaat worden allemaal ^_^ (Natuurlijk, als je dat meer ziet zitten, kan ik er een short van maken, of zelfs een kinda boxer / ondebroek/string)

    Nu, stiekem heb ik het mezelf wel gemakkelijk gemaakt en heb ik volgend plaatje ter referentie genomen voor de pose. Ik faal dus redelijkerwijs in gevechtsposes ':'D KLIK
    Als je de pose zelf iets vind, maar mijn tekening niets, dan kunnen anderen deze pose ook ter referentie gebruiken ^_^

    Edit: En nu zie ik dat ik de cape ben vergeten in m'n enthousiasme :'D Die kan ik dus ook nog altijd gewoon toevoegen ^_^

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 12:12 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Niet geheel wat ik in gedachten had, maar ik vind hem wel al heel leuk, dus ik laat je gewoon verder doen, al wil ik die cape wel nog zien. Hihi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Btw, als je hem in kleur maakt, wil je dan ook nog een zwart-wit versie houden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dan voeg ik in de loop van de week de cape nog toe, en ik zal dan zowel een kleur- als zwart-wit versie maken (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oki, ik vind hem er al heel leuk uitzien. Ik ben benieuwd naar de rest. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    Oki, ik vind hem er al heel leuk uitzien. Ik ben benieuwd naar de rest. (:

    Nja, ergens vind ik het wel jammer dat het niet helemaal is wat je in gedachten heb, maar goed, ik vind het al super om te horen dat je hem verder wel leuk vind (: (Ik wil gewoon altijd dat het gewoon goed is, en naar de mensen hun zin XD. Ik kan eventueel in de loop van de week nog een nieuwe schets maken, no problem at all hoor ^_^)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh maakt niet uit. Ik heb wel een bepaald plaatje in mijn hoofd, maar dat kan ik niet echt uitleggen, maar ik vind hem heel erg leuk, dus dat is ook erg goed. Mijn vriend vond hem ook echt tof.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat zijn van zo'n opdrachten die niet voor mij weggelegd zijn :')
    Maar wel n abo, omdat ik benieuwd ben naar t resultaat van de mensen die t gaan proberen ^^


    Inspiration can hit you any time

    Jammer, maar toch bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou het willen proberen, maar inscannen kan ik niet en op mijn laptop kan ik al helemaal niks voor elkaar krijgen, heb wel een leuk idee in mijn hoofd maar word hem niet ben ik bang xd


    Little do you know

    Naw wat jammer. : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben vooral goed in natekenen :'D Dus aan mij heb je weinig, haha, ben wel erg benieuwd of iemand nog ergens mee aan komt zetten! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naw, spijtig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?