• Ik ben op zoek naar iemand die goed kan tekenen en voor mij dan ook iets in elkaar wilt knutselen.
    Sinds kort ben ik begonnen met Dungeons and Dragons te spelen en ik wil mij meer verdiepen in mijn karakter. Ik ga dan ook een hele background uitschrijven en daarbij zou ik ook graag een mooi plaatje hebben van mijn karakter zodat mijn teamplayers een idee hebben van wie mijn karakter precies is en daar heb ik jullie hulp voor nodig. (Hier vind je meer info over de background van mijn karakter)

    Wat is nu de opdracht?
    Mijn personage is een female halfling rogue dus dat houdt in dat mijn personage een klein persoon is net zoals bv. hobbits die overal omheen kan sluipen en zich verdedigd met dolken.
    Het is dus noodzakelijk dat op de tekening een dolk aan de broekzijde hangt en in de handen gedragen wordt.

    Hoe wil ik het nu precies?
    Ik hou van deze positie, dus ik zou graag hebben dat mijn karakter ook een vechtende positie heeft op de tekening (deze zal natuurlijk anders zijn, want mijn karakter heeft geen pijl en boog). Indien je een beter idee hebt, laat ik je creativiteit natuurlijk de vrije loop gaan.



    Vanuit bovenstaande foto zou ik ook graag hebben dat mijn karakter haar haar daarop gebaseerd is. Dat lijkt namelijk ook op mijn haar en ik wil dat mijn karakter ook een beetje van mij in zich draagt.

    Daarnaast wil ik dat mijn karakter een cape draagt. Of ze de kap aan heeft of niet, mag je zelf uitmaken, want dat kunnen jullie vast beter inschatten.



    Hoewel mijn karakter een broek, botten en cape draagt, wil ik toch dat de vrouwelijkheid getoond wordt (1). Daarom heb ik ook wel wat hoog voor een beetje sexy en zou ik graag een bovenstuk in deze trend hebben (2).




    Niet te vergeten is dat de naam van mijn karakter Alesia Vale is. Ik zou dan ook willen dat die naam ergens sierlijk geschreven kan worden.

    Hopelijk ben ik een beetje duidelijk. Indien je vragen hebt, hoor ik het graag. Natuurlijk is dit iets dat ik heel graag wil en bijna noodzakelijk voor mij is, dus bij deze wil ik jullie dan ook belonen. Ik geef namelijk credits weg bij deze opdracht. Ik ben nog niet zeker hoeveel, omdat ik nog een wedstrijd heb lopen, maar het zal zeker minstens 10 credits zijn.

    Bij voorkeur heb ik ook graag de tekening digitaal. Indien het toch getekend zou zijn, wens ik wel een hele goeie scan (dus geen foto) van de tekening en moeten de contouren wel heel goed zichtbaar zijn. De tekening mag ook gewoon in het zwart wit zijn.

    Hopelijk kan je mij helpen, ik zou je alvast heel dankbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, ik wil dit proberen.

    Is er een deadline? Ik ga van maandag tot vrijdag namelijk op kamp...


    help

    Nee hoor. Neem je tijd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor degene die het gemakkelijk zouden vinden om iets meer over Alesia te weten voor ze haar tekenen. Hier is haar background.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BastiIIe schreef:
    Ik ben vooral goed in natekenen :'D Dus aan mij heb je weinig, haha, ben wel erg benieuwd of iemand nog ergens mee aan komt zetten! (:


    :)

    Sorry voor de dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 11:08 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb nog een nieuwe poging tot een schets gedaan, aangezien ik bij de eerdere niet helemaal tevreden was over de pose... nu, deze is ook niet helemaal wat je in gedachten had, maar gezien het voor een character is, bedacht ik me dat het verstandiger was om er zo'n charactersheet tekening van te maken. Nu, het is een simpele schets, en de lijnen moet ik dus nog netter uitwerken en dergelijke, maar misschien dat je hem zelf beter vind dan de andere. Zo niet, ga ik gewoon die andere verder afmaken. Ik krijg dus nooit exact dezelfde persoon in een andere pose getekend. Dat heb ik dus echt nog nooit gekund, dus vandaar dat ze deze ook niet zozeer lijkt op m'n eerdere tekensel -.-
    Mocht je deze nu wel beter vinden van pose, maar wil je het haar en gezicht anders zien, of toch de kleding anders, dan kan ik dat ook nog altijd veranderen (:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 11:08 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn nicht zo zoiets heel mooi kunnen, maar helaas zit ze niet op Quizlet en doet ze dit soort dingen voor anderen alleen echt tegen betaling.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Valkyries schreef:
    Valkyries schreef:
    Ik heb nog een nieuwe poging tot een schets gedaan, aangezien ik bij de eerdere niet helemaal tevreden was over de pose... nu, deze is ook niet helemaal wat je in gedachten had, maar gezien het voor een character is, bedacht ik me dat het verstandiger was om er zo'n charactersheet tekening van te maken. Nu, het is een simpele schets, en de lijnen moet ik dus nog netter uitwerken en dergelijke, maar misschien dat je hem zelf beter vind dan de andere. Zo niet, ga ik gewoon die andere verder afmaken. Ik krijg dus nooit exact dezelfde persoon in een andere pose getekend. Dat heb ik dus echt nog nooit gekund, dus vandaar dat ze deze ook niet zozeer lijkt op m'n eerdere tekensel -.-
    Mocht je deze nu wel beter vinden van pose, maar wil je het haar en gezicht anders zien, of toch de kleding anders, dan kan ik dat ook nog altijd veranderen (:

    Ik vind hem echt leuk. De vorige vond ik ook leuk, maar deze is heel anders en ook echt leuk. Zeker omdat je hem uit twee posities hebt getekend. Ik heb eigenlijk geen voorkeur. Ik vind ze allemaal even leuk. Ik ben echt blij dat je er nog mee bezig bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SPECS schreef:
    Mijn nicht zo zoiets heel mooi kunnen, maar helaas zit ze niet op Quizlet en doet ze dit soort dingen voor anderen alleen echt tegen betaling.^^
    Naw jammer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Naw jammer.


    Ja best wel, maar ik begrijp het ook wel. Ze moet met haar broer het huis uit omdat haar moeder het huis moet verkopen omdat haar moeder dit jaar waarschijnlijk ontslagen word. Dus dan moet ze wel sparen en kan ze het niet gratis doen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Valkyries schreef:
    Valkyries schreef:
    Ik heb nog een nieuwe poging tot een schets gedaan, aangezien ik bij de eerdere niet helemaal tevreden was over de pose... nu, deze is ook niet helemaal wat je in gedachten had, maar gezien het voor een character is, bedacht ik me dat het verstandiger was om er zo'n charactersheet tekening van te maken. Nu, het is een simpele schets, en de lijnen moet ik dus nog netter uitwerken en dergelijke, maar misschien dat je hem zelf beter vind dan de andere. Zo niet, ga ik gewoon die andere verder afmaken. Ik krijg dus nooit exact dezelfde persoon in een andere pose getekend. Dat heb ik dus echt nog nooit gekund, dus vandaar dat ze deze ook niet zozeer lijkt op m'n eerdere tekensel -.-
    Mocht je deze nu wel beter vinden van pose, maar wil je het haar en gezicht anders zien, of toch de kleding anders, dan kan ik dat ook nog altijd veranderen (:


    Like I said: I adore your work. *-*


    help

    Ik zal nog wel wat willen proberen, maar idk of je nog iets nodig hebt?


    .

    Mijn aanvraag staat nog steeds open. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dan probeer ik morgen of aanstaande week wel even wat voor je


    .

    yay!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?