• Ik ben op zoek naar iemand die goed kan tekenen en voor mij dan ook iets in elkaar wilt knutselen.
    Sinds kort ben ik begonnen met Dungeons and Dragons te spelen en ik wil mij meer verdiepen in mijn karakter. Ik ga dan ook een hele background uitschrijven en daarbij zou ik ook graag een mooi plaatje hebben van mijn karakter zodat mijn teamplayers een idee hebben van wie mijn karakter precies is en daar heb ik jullie hulp voor nodig. (Hier vind je meer info over de background van mijn karakter)

    Wat is nu de opdracht?
    Mijn personage is een female halfling rogue dus dat houdt in dat mijn personage een klein persoon is net zoals bv. hobbits die overal omheen kan sluipen en zich verdedigd met dolken.
    Het is dus noodzakelijk dat op de tekening een dolk aan de broekzijde hangt en in de handen gedragen wordt.

    Hoe wil ik het nu precies?
    Ik hou van deze positie, dus ik zou graag hebben dat mijn karakter ook een vechtende positie heeft op de tekening (deze zal natuurlijk anders zijn, want mijn karakter heeft geen pijl en boog). Indien je een beter idee hebt, laat ik je creativiteit natuurlijk de vrije loop gaan.



    Vanuit bovenstaande foto zou ik ook graag hebben dat mijn karakter haar haar daarop gebaseerd is. Dat lijkt namelijk ook op mijn haar en ik wil dat mijn karakter ook een beetje van mij in zich draagt.

    Daarnaast wil ik dat mijn karakter een cape draagt. Of ze de kap aan heeft of niet, mag je zelf uitmaken, want dat kunnen jullie vast beter inschatten.



    Hoewel mijn karakter een broek, botten en cape draagt, wil ik toch dat de vrouwelijkheid getoond wordt (1). Daarom heb ik ook wel wat hoog voor een beetje sexy en zou ik graag een bovenstuk in deze trend hebben (2).




    Niet te vergeten is dat de naam van mijn karakter Alesia Vale is. Ik zou dan ook willen dat die naam ergens sierlijk geschreven kan worden.

    Hopelijk ben ik een beetje duidelijk. Indien je vragen hebt, hoor ik het graag. Natuurlijk is dit iets dat ik heel graag wil en bijna noodzakelijk voor mij is, dus bij deze wil ik jullie dan ook belonen. Ik geef namelijk credits weg bij deze opdracht. Ik ben nog niet zeker hoeveel, omdat ik nog een wedstrijd heb lopen, maar het zal zeker minstens 10 credits zijn.

    Bij voorkeur heb ik ook graag de tekening digitaal. Indien het toch getekend zou zijn, wens ik wel een hele goeie scan (dus geen foto) van de tekening en moeten de contouren wel heel goed zichtbaar zijn. De tekening mag ook gewoon in het zwart wit zijn.

    Hopelijk kan je mij helpen, ik zou je alvast heel dankbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog vrijwilligers?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben bijna klaar, alleen ben er zelf niet zo heel tevreden mee, dus misschien maak ik hem over nieuw. Ik zal hem straks wel plaatsen, moet alleen haar naam nog.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Spannend ....(bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De foto is heel onduidelijk omdat ik het heel klein heb getekend. Ook wou Tinypic niet mee werken om hem om te draaien D':



    Ik hoop dat je hem mooi vind, waarschijnlijk ga ik hem morgen nog een keer maken.
    X


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ja ik wacht nog steeds op dat moment dat het lukt, lol. Ik heb het al een paar keer geprobeerd. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij is wel leuk, maar zoals je zelf aangeeft, is hij nogal onduidelijk en daar heb ik jammer genoeg niks aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Occult schreef:
    Ja ik wacht nog steeds op dat moment dat het lukt, lol. Ik heb het al een paar keer geprobeerd. ^^
    Ik hoop dat dat moment er dan snel zal aankomen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ik hoop dat dat moment er dan snel zal aankomen. (:

    Ik ook, haha. Je hoeft trouwens niet speciaal op mij te wachten hoor, het zou best eens kunnen dat het veel te lang duurt. x) Dus als je op een bepaald moment toch wel een keuze wilt maken, moet je dat gewoon doen. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I'll keep that in mind, maar ik ben van plan dit nog lang te spelen, dus ik kan best wachten tot ik volledig mijn smaak heb gevonden. (:
    Ik heb nu trouwens nieuwe sheets omdat ik gelvl'ed ben en daar staat een klein kotje voor een foto van je karakter, dus een van jullie creaties zal dus in dat mooie vakje terecht komen. Als dat niet iets is om trots op te zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zag je berichtje in het tekeningen dump topic. Ik wil het best proberen, want het klinkt als een leuke opdracht, maar pas na maandag en misschien pas over een week, want ik moet nog een comic voor mijn pws afmaken en een toelatingsopdracht voor 't HKU. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dit lijkt me een hele leuke opdracht. Ik zal zo wel even proberen (:


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ow yeah! Thanks. Ik ben alvast benieuwd en neem je tijd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga dit topic even volgen, ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten. (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Misschien stuur ik ook nog wat op. Ik volg het in ieder geval wel!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben al wat aan het nadenken over de background van mijn karakter. Wensen jullie die dan ook te hebben zodat jullie je ook meer kunnen inleven in de karakter? Ik heb nog niks uitgeschreven, maar ik denk er steeds meer en meer over na en de stukjes beginnen op zijn plaats te vallen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?