• Op facebook gaat er dus zo'n hype rond om iemand te nomineren om een dom filmpje te maken en dan een biertje atten.
    Ik zelf vind het echt dom maar nu heeft een vriendin van me mij dus genomineerd om dat te doen ><" Ik wil geen spelbreker zijn en was van plan ook een filmpje te maken. Maar nu weet ik dus echt niets leuks om te doen. Ik had wel in gedachten om iets met een enge masker te doen maar ik weet zo niet echt wat.
    Ik heb jullie hulp nodig, ik heb nog de tijd tot vanavond 11 uur :Y)
    Hebben jullie leuke ideeën?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 15:53 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Al de filmpjes die ik zie, zijn alleen bier atten en niet met iets geks ofzo. Dus ik weet helaas niks voor je.
    Ik ben nog niet genomineerd, maar wacht geduldig af totdat dat gebeurt. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat zo stom spel he. Gelukkig word ik niet genomineerd. Dat atten met een eng masker op is trouwens wel een leuk idee!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wist niet eens van het bestaan van dat spel af :')
    Maar een eng masker is inderdaad niet zo'n gek idee.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat dit het nieuwe coma zuipen wordt XD
    Ik ben al 3 x genomineerd maar aangezien ik niet z'n meeloper ben heb ik lieftallig verteld dat ik absoluut niet gecharmeerd ben van het hele zuip principe voor de camera...
    En daarbij lust ik niet eens bier XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Hahaha, ik heb al een filmpje gemaakt :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    michellexoxo schreef:
    Ik denk dat dit het nieuwe coma zuipen wordt XD
    Ik ben al 3 x genomineerd maar aangezien ik niet z'n meeloper ben heb ik lieftallig verteld dat ik absoluut niet gecharmeerd ben van het hele zuip principe voor de camera...
    En daarbij lust ik niet eens bier XD

    Ik heb ook echt niet het hele flesje leeg gedronken hoor haha. Gewoon 4 slokken. Ga mezelf niet in coma zuipen :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    ik bedoelde meer dat het de nieuwe trend is na coma zuipen ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    ik bedoelde meer dat het de nieuwe trend is na coma zuipen ;)

    Oh zo, haha. Ik vind het echt dom en deed het ook liever niet maar wil geen spelbreker zijn hahaha :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Jij laat je in dit geval dus leiden door de trend en anderen ;) Dat is een definitie van een meeloper.
    Maar geen probleem dat is natuurlijk jou keuze ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Jij laat je in dit geval dus leiden door de trend en anderen ;) Dat is een definitie van een meeloper.
    Maar geen probleem dat is natuurlijk jou keuze ;)

    Het is niet zo dat ik vind dat het verboden moet zijn johh. Het is ook wel grappig, want een vriendin van mij wist dat ik het redelijk dom vind en dus nomineert ze mij. Dan ga ik juist mee doen omdat ze dat wss niet verwacht :Y) Ben geen meeloper, als je me kent weet je dat ik juist mezelf ben en helemaal met niemand mee loop. Maar je kent mij niet dus ja, kan je ook niks aan doen dan.
    Als ik een meeloper was liep ik er ook wel bij zoals iedereen bijna, heb toch echt mijn eigen meningen en eigen karakter.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik voel mij nu best dom hoor,- maar wat is bier atten?:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    Ik voel mij nu best dom hoor,- maar wat is bier atten?:Y)

    Dat is een flesje bier in één keer leeg drinken. Maar dat heb ik niet gedaan hoor haha.


    Sometimes it's best not to care.

    Elmorria schreef:
    Ik voel mij nu best dom hoor,- maar wat is bier atten?:Y)

    Atten is een glaasje drank in 1 keer achterover gieten, je keel in. Ik ga er vanuit dat je weet wat bier is (cat)

    Daarbij vind ik het erg kort door de bocht om iemand meteen een meeloper te noemen, als ze gewoon de pret niet wil bederven. Ik kan me het best voorstellen, haar vriendin bedoelde het waarschijnlijk ook als grapje. En van 1 glas bier atten word je nog niet dronken :')

    Nu ben ik wel nieuwsgierig: wat heb je uiteindelijk gedaan voor je filmpje?


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    (...)
    Atten is een glaasje drank in 1 keer achterover gieten, je keel in. Ik ga er vanuit dat je weet wat bier is (cat)

    Daarbij vind ik het erg kort door de bocht om iemand meteen een meeloper te noemen, als ze gewoon de pret niet wil bederven. Ik kan me het best voorstellen, haar vriendin bedoelde het waarschijnlijk ook als grapje. En van 1 glas bier atten word je nog niet dronken :')

    Nu ben ik wel nieuwsgierig: wat heb je uiteindelijk gedaan voor je filmpje?

    Inderdaad, vond ik dus ook een domme opmerking want ik ben dus geen meeloper ik zie gewoon de lol er van in om eens een keer gek te doen ^^ Moet kunnen toch?!
    Hahah ik zal even kijken of ik het filmpje kan plaatsen. :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Mairimis schreef:
    (...)
    Atten is een glaasje drank in 1 keer achterover gieten, je keel in. Ik ga er vanuit dat je weet wat bier is (cat)

    Daarbij vind ik het erg kort door de bocht om iemand meteen een meeloper te noemen, als ze gewoon de pret niet wil bederven. Ik kan me het best voorstellen, haar vriendin bedoelde het waarschijnlijk ook als grapje. En van 1 glas bier atten word je nog niet dronken :')

    Nu ben ik wel nieuwsgierig: wat heb je uiteindelijk gedaan voor je filmpje?


    Hier ben ik het mee eens! Bij mij staat heel facebook vol met dat soort filmpjes en ik kan er wel om lachen. Eén flesje bier is echt niks, dus het is helemaal niet heftig ofzo. Ik zie er de humor wel van in.


    Big girls cry when their hearts are breaking