• Op facebook gaat er dus zo'n hype rond om iemand te nomineren om een dom filmpje te maken en dan een biertje atten.
    Ik zelf vind het echt dom maar nu heeft een vriendin van me mij dus genomineerd om dat te doen ><" Ik wil geen spelbreker zijn en was van plan ook een filmpje te maken. Maar nu weet ik dus echt niets leuks om te doen. Ik had wel in gedachten om iets met een enge masker te doen maar ik weet zo niet echt wat.
    Ik heb jullie hulp nodig, ik heb nog de tijd tot vanavond 11 uur :Y)
    Hebben jullie leuke ideeën?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 15:53 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Oh pls.
    doeiiiiiii


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat ben ik blij dat ik niet ben genomineerd hehe.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Was die sh*t niet gister van fb afgehaald? Omdat er teveel erge dingen gebeuren etc.?


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Was die sh*t niet gister van fb afgehaald? Omdat er teveel erge dingen gebeuren etc.?


    Blijkbaar niet. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Grappig dat ik ergens een grootprobleem van maak en andere er nog veel verder op doorgaan ^^

    Maar goed ik kwam dit tegen

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/drinkspel_neknominatie_loopt_v.html
    Als je nog ideeën nodig hebt XD
    Kijken op eigen risico.... Maar er staat ook nog iets op van goudvissen XD

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:15 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Huh bij mij op fb doen ze alleen meer een pilsje atten? Geen gekke, vieze dingen? Haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bij mij op facebook gaat het over een halve liter bier en als je dat niet doet moet je iemand een kratje bier geven. That's all.

    Ardina schreef:
    Bij mij op facebook gaat het over een halve liter bier en als je dat niet doet moet je iemand een kratje bier geven. That's all.


    Ja, same here.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee zo ver ga ik niet haha. En trouwens die vriendin die mij nomineerde deed ook gewoon even een gek dansje met een slok drank. Ik ga echt geen gevaarlijke domme dingen doen voor zoiets (:
    Er zijn idd al wel ongelukken mee gebeurd maar er zijn gewoon mensen die gaan er veelte serieus op in en doen de gekste dingen wat levensgevaarlijk kan zijn, helaas.


    Sometimes it's best not to care.

    michellexoxo schreef:
    Grappig dat ik ergens een grootprobleem van maak en andere er nog veel verder op doorgaan ^^

    Maar goed ik kwam dit tegen

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/drinkspel_neknominatie_loopt_v.html
    Als je nog ideeën nodig hebt XD
    Kijken op eigen risico.... Maar er staat ook nog iets op van goudvissen XD



    DUUUUDEEE,, Dit is best een soort van ranzig moet ik zeggen :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Finsceal schreef:
    (...)


    DUUUUDEEE,, Dit is best een soort van ranzig moet ik zeggen :')

    Je meent het XD
    ik heb hem zelf ook niet afgekeken alleen die met de goudvissen


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik heb hier nog nooit van gehoord en gezien. Best raar, vooral omdat ik 24/7 Facebook open heb staan.
    Misschien heb ik niet de juiste vrienden ;p

    Dumbledore schreef:
    Huh bij mij op fb doen ze alleen meer een pilsje atten? Geen gekke, vieze dingen? Haha


    Ik had een gezien dat ze paarden sperma gaan atten. In Nederland... bahbah


    Alleen maar tranen van geluk

    Dumbledore schreef:
    Huh bij mij op fb doen ze alleen meer een pilsje atten? Geen gekke, vieze dingen? Haha


    Ja, een 0,5 halve liter bier. Als dat niet binnen 24 uur gedaan wordt dan moet je een kratje bier geven of een fles wijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb het gezien, ja, op facebook, maar dat is niks voor mij. Ik ben al niet zo'n drinker, en al helemaal geen bier :Y)
    De zus van mijn vriend was trouwens ook genomineerd door haar vriend en ze wilde eigenlijk bij ons op school voor de klas het opdrinken en dan de volgende woorden zeggen: 'En denk er aan: geen 18; geen druppel.'
    Ik vond het een leuke actie, maar ik zag het al aankomen dat het niet mocht. En nu moet ze 't op schoot bij een buschauffeur doen, in de bus :Y)

    Had je het filmpje al gemaakt? Want ik vind het masker idee wel een leuk idee ^^


    Deep inside, I've never felt alive