• Op facebook gaat er dus zo'n hype rond om iemand te nomineren om een dom filmpje te maken en dan een biertje atten.
    Ik zelf vind het echt dom maar nu heeft een vriendin van me mij dus genomineerd om dat te doen ><" Ik wil geen spelbreker zijn en was van plan ook een filmpje te maken. Maar nu weet ik dus echt niets leuks om te doen. Ik had wel in gedachten om iets met een enge masker te doen maar ik weet zo niet echt wat.
    Ik heb jullie hulp nodig, ik heb nog de tijd tot vanavond 11 uur :Y)
    Hebben jullie leuke ideeën?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 15:53 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Kan je het filmpje maybe zien met deze link? (:

    https://www.facebook.com/photo.php?v=446267198836139&l=5480653320884762086


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Kan je het filmpje maybe zien met deze link? (:

    https://www.facebook.com/photo.php?v=446267198836139&l=5480653320884762086

    Nope, sorry. Ik kan hem niet zien.


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    (...)
    Nope, sorry. Ik kan hem niet zien.

    Hmm zal even kijken hoe ik hem dan wel kan laten zien (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb 'm gezien!
    Lust je geen bier? Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volgens mij moet het filmpje dan eerst op youtube voor dat ik hem hier kan posten, alleen ik heb dus geen youtube account ;x


    Sometimes it's best not to care.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb 'm gezien!
    Lust je geen bier? Haha.

    HAHAHAHAHAH. Jawel, alleen er ging wat mis waardoor het uit mijn mond stroomde, vandaar ; gatverdamme :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAH. Jawel, alleen er ging wat mis waardoor het uit mijn mond stroomde, vandaar ; gatverdamme :Y)


    Hahaha nice! Goed gedaan :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hahaha nice! Goed gedaan :Y)

    hahaha, dankudanku! (krul)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik kon hem toch wel zien! Ik ging even via mijn laptop en toen lukte het wel ^^

    Hahaha, hij is best wel gaaf gemaakt!


    From these ashes, I will rise

    Ik vond hem ook wel redelijk grappig XD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Embrace schreef:
    (...)
    Het is niet zo dat ik vind dat het verboden moet zijn johh. Het is ook wel grappig, want een vriendin van mij wist dat ik het redelijk dom vind en dus nomineert ze mij. Dan ga ik juist mee doen omdat ze dat wss niet verwacht :Y) Ben geen meeloper, als je me kent weet je dat ik juist mezelf ben en helemaal met niemand mee loop. Maar je kent mij niet dus ja, kan je ook niks aan doen dan.
    Als ik een meeloper was liep ik er ook wel bij zoals iedereen bijna, heb toch echt mijn eigen meningen en eigen karakter.


    Nou ik benoem jou niet zozeer to meeloper.

    Maar meer de actie en in dit geval voer jij die uit dus voel jij je aangesproken. ;) Maar no problems.
    Iedereen heeft zo zijn eigen mening toch..
    En ik mag die volgens de wet uiten ;)
    En jij mag die dan opnieuw over mij uiten.

    Alleen geef ik aan dat als iemand jou zou nomineren en je geeft in je verhaal aan dat je het eigenlijk alleen maar doet omdat je geen spelbreker wilt zijn... dat ik dat nogal een meeloop actie vind..
    En dat mensen dit dan een stomme opmerking vinden dat is dan hun mening waar ik niet wakker van kan liggen XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Nou ik benoem jou niet zozeer to meeloper.

    Maar meer de actie en in dit geval voer jij die uit dus voel jij je aangesproken. ;) Maar no problems.
    Iedereen heeft zo zijn eigen mening toch..
    En ik mag die volgens de wet uiten ;)
    En jij mag die dan opnieuw over mij uiten.

    Alleen geef ik aan dat als iemand jou zou nomineren en je geeft in je verhaal aan dat je het eigenlijk alleen maar doet omdat je geen spelbreker wilt zijn... dat ik dat nogal een meeloop actie vind..
    En dat mensen dit dan een stomme opmerking vinden dat is dan hun mening waar ik niet wakker van kan liggen XD


    Ik wil nu niet 'meelopen' met de andere Quizletters, maar ik vind dat je nu van een mug een olifant aan het maken bent. Zij vroeg alleen maar tips hoe ze een leuk filmpje ervan kon maken en dan begin jij een discussie over meelopen. Ik hou niet van zulke vooroordelen die jij stelt.

    En ik vind het een leuk filmpje. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Ik wil nu niet 'meelopen' met de andere Quizletters, maar ik vind dat je nu van een mug een olifant aan het maken bent. Zij vroeg alleen maar tips hoe ze een leuk filmpje ervan kon maken en dan begin jij een discussie over meelopen. Ik hou niet van zulke vooroordelen die jij stelt.

    En ik vind het een leuk filmpje. c:

    Hier ben ik het mee eens. En daarbij, jij zei (ik quote):
    Jij laat je in dit geval dus leiden door de trend en anderen. Dat is een definitie van een meeloper.

    Nogal logisch dat ze zich aangesproken voelt door jou opmerking, als het aan haar gericht is :')
    Verder denk ik dat helemaal niemand vanavond wakker ligt om deze discussie. Ik ga vanavond in ieder geval héérlijk slapen :Y)


    From these ashes, I will rise

    michellexoxo schreef:
    (...)

    Nou ik benoem jou niet zozeer to meeloper.

    Maar meer de actie en in dit geval voer jij die uit dus voel jij je aangesproken. ;) Maar no problems.
    Iedereen heeft zo zijn eigen mening toch..
    En ik mag die volgens de wet uiten ;)
    En jij mag die dan opnieuw over mij uiten.

    Alleen geef ik aan dat als iemand jou zou nomineren en je geeft in je verhaal aan dat je het eigenlijk alleen maar doet omdat je geen spelbreker wilt zijn... dat ik dat nogal een meeloop actie vind..
    En dat mensen dit dan een stomme opmerking vinden dat is dan hun mening waar ik niet wakker van kan liggen XD


    Als je zo gaat kijken vind je iedereen een meeloper inclusief jezelf aangezien iedereen wel aan iets mee doet. Als het geen facebook is, is het wel whatsapp etc. Zo kan je wel doorgaan. Vind het gewoon een domme opmerking aangezien ik gewoon voor de lol aan een nominatie doe. Dat is echt niet meteen meelopen. En ik zei ook al dat ik het deed omdat ik het wel grappig vond ergens, als ik er echt haat aan had deed ik echt niet mee hoor.
    En zoals al genoemd is, ik kwam vragen om tips niet om opmerkingen die nergens op slaan. Tuurlijk mag je je mening geven, dat neem ik je ook zeker niet kwalijk maar denk eerst even goed na voor je wat zegt en hoe je het zegt :')
    Bedoel dit niet kwaad hoor, maar denk even wat beter na.


    Sometimes it's best not to care.

    En nee ik slaap gewoon heerlijk vanavond! Want is ook niet kwaad bedoeld en ik zoek ook geen ruzie ^^


    Sometimes it's best not to care.