• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]


    Your make-up is terrible

    Cresseyde schreef:
    MT.
    Ik had ook zo'n lekkere thee die heel tropisch smaakte, maar ik vind hem nergens meer.


    Tropische thee? Zit in een blauwe verpakking of paars. Net welk merk je neemt.
    Aardbeislagroom thee vind ik toch echt de lekkerste, samen met mangothee :3.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik hou van thee. Wij hebben nu Chinese thee thuis en dat is zo lekker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet ook 'ns een goed theewinkeltje opzoeken in Groningen. Hm. Ondertussen slurp ik stoïcijns mijn vieze thee op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Het merk Dilmah heeft dat. Je moet eens kijken bij winkels als drogisten en uit andere landen, die hebben vaak dat soort dingen.
    Zou ik eens kunnen doen. Elke keer ik in een nieuwe supermarkt ben, kijk naar alle theesoorten die ze hebben, maar ik heb ze nog nooit tegengekomen. Misschien heb ik inderdaad geluk in winkels met artikelen uit andere landen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics.

    En oh thee, dat kan ik wel altijd drinken.:9~ Winter Glow is erg lekker, en Dutch Blend ook. Aardbei, Sinaasappel, Mango, Meloen, nomnomnom.

    Zyra schreef:
    (...)Zou ik eens kunnen doen. Elke keer ik in een nieuwe supermarkt ben, kijk naar alle theesoorten die ze hebben, maar ik heb ze nog nooit tegengekomen. Misschien heb ik inderdaad geluk in winkels met artikelen uit andere landen.


    Je kan hier eens kijken of ze deze bij je in de buurt verkopen?


    Your make-up is terrible

    Losse thee is eigenlijk gewoon 't lekkerst.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, hij herkent geen steden uit België ):


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Khaleesi schreef:
    Losse thee is eigenlijk gewoon 't lekkerst.


    i agree


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zyra schreef:
    Nee, hij herkent geen steden uit België ):


    Oh, in mijn stad hebben ze hem wel. Zal ik er eentje voor je halen? :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik zie net op die site dat in mijn woonplaats, een stuk of vijf winkels de thee verkopen. This makes me happyyyyyyy :'D

    Khaleesi schreef:
    Losse thee is eigenlijk gewoon 't lekkerst.

    Waar koop je dat tegenwoordig? Er was in Leeuwarden altijd zo'n kraampje waar mijn moeder thee haalde, maar geen idee of die er nog komt.


    You are beautiful, you are love.

    Sunyata schreef:
    (...)
    Waar koop je dat tegenwoordig? Er was in Leeuwarden altijd zo'n kraampje waar mijn moeder thee haalde, maar geen idee of die er nog komt.

    Geeeen idee. Ik weet dat in Sneek wel zo'n winkeltje zit. Vaak heb je koffie-/theewinkeltjes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah, wel interessant programma op Nederland 3. Over racisme in Afrika, apartheid.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 22:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    Ah, wel interessant programma op Nederland 3. Over racisme in Afrika, apartheid.


    Die kijk ik ook, haha.

    De enige losse thee die ik maak, is zelfgemaakte. Tijmthee, Mintthee, Kamillethee. Tijm en mint hebben we in de tuin en mijn moeder koopt gewoon een pak met kamille bloemetjes die je ook kan gebruiken om mee te stomen voor de thee.


    Your make-up is terrible