• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]


    Your make-up is terrible

    Ja, het is echt zo dood hier dat ik me afvraag of er niets gebeurd is of zo. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja, de actieve topics blijven nauwelijks in beweging :p


    Tijd voor koffie.

    Yeah, ik voel me bijna een spammer omdat ik in bijna elk topic direct reageer. :'D

    Maar dat is de laatste tijd kei vaak dat er bijna niks veranderd in de actieve topics of dat er alleen maar spelletjes en RPG's in staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat we Quizlet meer actief moeten houden, want als dit zo door gaat is het voor een jaar helemaal uitgestorven hier.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Hebben we ze weggejaagd ofzo?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kijk hoe mooi. (:
    Uilen zijn badass.

    Zo'n geweldig idee uitwerken, ik hoop dat ik het volhou om te blijven schrijven aangezien ik het wel heel vet vind. :Y)

    Ik heb een tijd geleden een foto van m'n kat gemaakt en ik zie dat 'ie best wel toepasselijk is voor Valentijnsdag, hahaha.

    Nou ja, fijne Valentijnsdag alvast iedereen!


    26 - 02 - '16

    O gezellig! Mag ik er ook bij?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Noctis schreef:
    Ik heb een tijd geleden een foto van m'n kat gemaakt en ik zie dat 'ie best wel toepasselijk is voor Valentijnsdag, hahaha.

    Nou ja, fijne Valentijnsdag alvast iedereen!



    Miauwmiauw. Mijn kat ligt op mijn bed te spinnen. *Zucht* ze gaat altijd liggen waar ik wil liggen, hihi


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    (...)

    Miauwmiauw. Mijn kat ligt op mijn bed te spinnen. *Zucht* ze gaat altijd liggen waar ik wil liggen, hihi


    Mijn kat heeft de neiging tegen m'n hoofd of op m'n hoofd te gaan liggen, als ik wil gaan slapen.


    26 - 02 - '16

    Echt? Ik zou dan behoorlijk geplet zijn, mijn kat is Heel Erg Dik. Zoals ik al zei, de mijne denkt dat het háár bed is en niet het mijne. Gek beest :') ze heeft ook een tic: als de telefoon gaat, gaat ze keihard miauwen


    I dress to kill, but tastefully

    Ik heb geen kat.(cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb wel kat, maar hij haat me. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it