• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag ik ook uitstel?
    Ik heb mijn tekening wel af, maar ik heb wat problemen met de foto erop zetten.


    Echte vrienden zie je niet; zij staan achter je.

    Rava schreef:
    Mag ik ook uitstel?
    Ik heb mijn tekening wel af, maar ik heb wat problemen met de foto erop zetten.

    Mail hem anders naar mij? Ik stuur wel een pb met m'n emailadres, dan kan ik hem erop zetten...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dit is Rava's inzending:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dankjewel AnnaxElsa ze staat erbij!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Echt super bedankt AnnaxElsa!!!!!!!


    Echte vrienden zie je niet; zij staan achter je.

    kan ik uitstel krijgen?


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    Is het mogenlijk uitstel te krijgen omdat ik te laat ben begonnen omdat ik het druk had met een andere wedstrijd en RPG's?
    Of is dat stom van mij en niet eerlijk voor de rest?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rava schreef:
    Echt super bedankt AnnaxElsa!!!!!!!

    Haha, graag gedaan hoor. Ik had toch niks anders te doen :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik het ook verven?
    Omdat het een tekenwedstrijd is, vraag ik het maar, als het niet mag teken ik het gewoon.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    minerva66 schreef:
    kan ik uitstel krijgen?

    Ja je staat erbij

    Rawiyah schreef:
    Is het mogenlijk uitstel te krijgen omdat ik te laat ben begonnen omdat ik het druk had met een andere wedstrijd en RPG's?
    Of is dat stom van mij en niet eerlijk voor de rest?

    ja je staat erbij

    Rawiyah schreef:
    Mag ik het ook verven?
    Omdat het een tekenwedstrijd is, vraag ik het maar, als het niet mag teken ik het gewoon.

    Ja je mag het van mij schilderen.

    Tot vanavond 23:59 de tijd om in te leveren, OF uitstel te vragen.
    Wanneer je later bent dan dit word je verwijdert van de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 12:11 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    oh gosh gelukkig kan het vandaag nog , ik heb gisteren 3 x hier proberen te posten maar mijn internet is rampzalig :/
    maar ik zou ook graag uitstel willen vragen (: ik ben wel eerder klaar als de 7e pas maar vandaag gaat m niet worden moet zo naar mijn ouders thuis en dan kan ik m niet verder afmaken :c

    en @ Rawiyah's vraag andwoord Awesome ! daar had ik nog nieteens aan gedacht ! dan mag ik m ook in aquarell maken C:?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Dankjew dat ik uitsyel heb, ik zal het zo snel mogenlijk inleveren, ik denk vandaag of morgen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oh, ik heb 'm ook geverfd. Ik dacht dat het gewoon mocht dus heb het verder niet gevraagd.

    Hier is mijn tekening:



    Niet mega goed gelukt, maar goed... Ik had ruzie met mijn fineliners en mijn rechter lens heb ik van de week gebroken dus ik zie voor maar 50%, maar dat is echt een kutsmoes haha.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 19:39 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Het spijt me heel erg, maar ik denk niet meer dat gaat lukken. Ik heb volgende week school examens en er zijn wat dingen gebeurd waardoor ik niet in staat was te kunnen tekenen. Ik vind het erg jammer, want ik had graag meegedaan. Dus hierbij schrijf ik me uit. Veel succes met de wedstrijd!


    The sun will rise and we will try again.

    Veel succes met je examens! ^^

    -
    Ik wil graag uitstel aanvragen, ik ben van de week ziek geweest en red het toch niet m hem vandaag af te maken