• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben nog niet eens begonnen, ik ben zo slim -_-


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik moet ook nog altijd verder met tekenen :'D Nah, alleen nog de sluier - wat verrekte moeilijk is om die plooien correct te krijgen, aangezien ik al 2 pogingen gedaan heb in de tussentijd :'D (kleding is dus echt niet aan mij besteed, en zeker geen doorzichtige stof :'D)
    En dan wil ik eigenlijk nog een achtergrond om het 'af' te maken, al is dat laatste niet zozeer noodzakelijk en kan ik weglaten als het moet XD
    Nah, vandaag of morgen er echt eens aan verder XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Dit is mijn eerste schets, het moet de Hydra voorstellen, die ziek in bed ligt :P En Hij heeft thermometers in elke bek.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:


    Dit is mijn eerste schets, het moet de Hydra voorstellen, die ziek in bed ligt :P En Hij heeft thermometers in elke bek.
    het uiterlijk moet anders... dit is niet de opdracht wat je nu doet.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)het uiterlijk moet anders... dit is niet de opdracht wat je nu doet.


    Oh. Als ik dit idee door zou willen zetten, wat zou ik er dan aan moeten veranderen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oke ik heb een idee, een sirene/meermin in de Hel. Met vuur dus. En lijken van de mannen die ze hebben gelokt.
    Is dat goed?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik zit hier ook nog maar net, dus moet even uitvogelen hoe alles werkt, maar kan ik hier nog aan meedoen?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ja dat is een goed idee

    En je mag mee doen als je de datum niet haalt moet je het aangeven dan krijg je uitstel

    Ik werk morgen alles bij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oké leuk! Schrijf me dan maar in, ik kijk wel hoever ik kom. :)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso


    Ik heb nu dit als schets, is dat goed?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Is het goed als ik een mannelijke bosnimf maak, die half boom is? Omdat je nooit mannelijke bosnimfen ziet is het idee dat de vrouwelijke bosnimfen ze zeg maar in bomen veranderen. Of dat de vrouwelijke bosnimfen zo tot bomen zijn aangetrokken omdat de bomen vroegere lovers van ze waren. Moet nog even kijken welk van beide het wordt.

    Ik kan toch nog wel meedoen.. ik weet niet of ik het ga redden in 3 dagen maar ik heb vakantie ik wil het wel graag proberen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Oh, ik ga nu beginnen met tekenen. Ik maak in plaats van een heel lief en aardig elfje (zoals je meestal ziet) een totaal geflipte bebloede etc. elf, is dat oké?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Oh, ik ga nu beginnen met tekenen. Ik maak in plaats van een heel lief en aardig elfje (zoals je meestal ziet) een totaal geflipte bebloede etc. elf, is dat oké?


    Ahw hey daar heb ik ook over nagedacht!

    Piaffe schreef:
    Mag ik uitstel? Mijn tekening is af maar het uploaden lukt niet. Dit zou ik thuis op de computer moeten doen.

    Bijgewerkt

    nuzzlenarry schreef:
    Mag ik uitstel krijgen? School haat me op het moment sinds ik elke dag behalve morgen om 15.35 uit ben. Ook heb ik een toets en waarschijnlijk een spreekbeurt. + huiswerk en sporten. Ik heb dus amper tijd.
    :) xx

    Bijgewerkt

    Einmana schreef:
    Oké leuk! Schrijf me dan maar in, ik kijk wel hoever ik kom. :)

    Je staat erbij en ik heb je maximaal uitstel gegeven.

    Rawiyah schreef:


    Ik heb nu dit als schets, is dat goed?

    Ik ga nu stoppen alles van te voren te beoordelen, ik heb de opdracht nu meermaals duidelijk uitgelegd. Ik wil dus dat het uiterlijk van een bestaand fantasy wezen word verandert naar iets origineels.

    Voor iedereen, ik ga nu echt stoppen met dingen van te voren keuren, ik heb de opdracht duidelijk gemaakt en ik vind het niet eerlijk voor de mensen die wel helemaal zelf bedacht hebben of het wel of niet goed is.

    Letten jullie op het aanvragen van uitstel?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.