• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)hij is heel mooi! Maar nee het past niet bij de opdracht.
    Ik zie niet welk bestaand fantasy wezen dit is.

    Bedankt. Maar zou deze dan misschien bij het onderwerp passen? Hier ben ik de hele ochtend en gister avond mee bezig geweest anders ga ik nog even wat anders proberen. :
    http://oi57.tinypic.com/5mjsq0.jpg


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    LeChouChou schreef:
    (...)
    Bedankt. Maar zou deze dan misschien bij het onderwerp passen? Hier ben ik de hele ochtend en gister avond mee bezig geweest anders ga ik nog even wat anders proberen. :
    http://oi57.tinypic.com/5mjsq0.jpg
    ja die zeer zekerwel!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    LeChouChou schreef:
    Ik begon vanochtend vroeg al met even proberen en dit is er uit gekomen : http://oi59.tinypic.com/w2ftw6.jpg

    Alleen heeft het volgens mij niet echt met het thema te maken of is hij wel mooi?
    ( Dit is nog niet mijn echte inzending )

    Weerwolf?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Huginn schreef:
    (...)ja die zeer zekerwel!


    okexx dan zend ik die in :)


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Ik werk het morgen bij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    LeChouChou schreef:
    (...)

    ooh haha dankje :)



    Mag ik ook digitaal tekenen ?
    Of een tekening die je als is eerder gemaakt hebt gebruiken ?


    kijk ik wil niet heel lullig doen he, maar je bent 14 ? hebt een heel ontwerp van een wolf, én ook een full coloured wood dragon met schaduwen alles heel het a4 blaadje vol.. sorry maar zoiets doe je niet in 1 avond en 1 ochtend... dit is werk van eerder.. (of van deviant art )
    kan mij niet wijsmaken dat je dit in een paar uurtjes neerzet.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:04 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Is Slenderman ook een fantasy wezen? :P ik ben super inspiratieloos, tenzij....

    Is alles toegestaan van deze lijst?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:29 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Huginn schreef:
    (...)hij is heel mooi! Maar let erop dat originaliteit zwaar telt en ik ben dit ontwerp al een aantal keer tegen gekomen. Dus zal ik als tip mee geven om de engel nog iets specialer maken.

    Zelf ben ik het totaalidee nog niet eerder tegen gekomen bij m'n speurtochten naar engelenplaatjes, en daarbij heb ik vannacht - nadat ik het idee kreeg - behoorlijk wat rond gegoogled en ook op deviantart gespeurd, op speciale keywords, maar ook niks gevonden dat redelijkerwijs in de buurt komt van wat ik heb. Dus in dat opzicht ben ik er zeker wel van overtuigt dat het totaal origineel is, en niemand kan me wijsmaken dat het niet zo is, tenzij je me iets dergelijks kan toesturen ^_^
    Nu, de aankleding van de engel heb je zeker gelijk in dat het wat standaard is, maar in m'n schets heb ik me ook alleen gefocust op het totaal :'D In ieder geval bedankt voor de tip, want dan kan ik me zeker nog daarop gaan focussen, al was dat dus zeker nog m'n bedoeling ^_^

    minerva66 schreef:
    (...)

    omgg je schets is awesomeen dit is nog de schets
    ik voel me nu echt slecht hahaha
    maar meid je kan prachtig tekenen mijn mond staat letterlijk open
    hoe heb je dit geleerd?

    Mihi thnx (bloos)
    Ik teken al sinds ik me kan herinneren, toch zeker al serieus vanaf m'n 10de ofzo. Gelijk de meesten wel hier, ware het niet dat ik een ruimere voorsprong heb en er langer mee bezig ben, doordat ik ook ouder ben ^_^
    Vroeger heb ik heel veel nagetekend, beginnen met Dragonball Z, Pokemon en die yu-gi-oh monsters. Op m'n 14de wilde ik dan iets anders proberen - meer volwassen - en ben toen begonnen met het natekenen van werken van Amy Brown :3
    En tja, zo ben ik langzaam een eigen stijl gaan ontwikkelen en door de jaren heen heel veel tekenboeken aangeschaft om technieken aan te leren die bij me passen.
    En dan sinds 2 jaar tatoeer ik nu ook als hobby, en dat heeft m'n tekenen ook weer een enorme boost gegeven. Want zo'n schets doe ik daardoor nu op enkele uren tijd maken, terwijl dat voorheen ruim een dag duurde. Nu, in de uitwerking gaat wel echt tijd kruipen, hoor :'D
    En zoals ik al zei, ik ben even jong begonnen als de meesten hier, maar doe het al langer doordat ik al iets ouder ben, dus meer ervaring zeg maar. Dat scheelt een hoop XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mihi thnx (bloos)
    Ik teken al sinds ik me kan herinneren, toch zeker al serieus vanaf m'n 10de ofzo. Gelijk de meesten wel hier, ware het niet dat ik een ruimere voorsprong heb en er langer mee bezig ben, doordat ik ook ouder ben ^_^
    Vroeger heb ik heel veel nagetekend, beginnen met Dragonball Z, Pokemon en die yu-gi-oh monsters. Op m'n 14de wilde ik dan iets anders proberen - meer volwassen - en ben toen begonnen met het natekenen van werken van Amy Brown :3
    En tja, zo ben ik langzaam een eigen stijl gaan ontwikkelen en door de jaren heen heel veel tekenboeken aangeschaft om technieken aan te leren die bij me passen.
    En dan sinds 2 jaar tatoeer ik nu ook als hobby, en dat heeft m'n tekenen ook weer een enorme boost gegeven. Want zo'n schets doe ik daardoor nu op enkele uren tijd maken, terwijl dat voorheen ruim een dag duurde. Nu, in de uitwerking gaat wel echt tijd kruipen, hoor :'D
    En zoals ik al zei, ik ben even jong begonnen als de meesten hier, maar doe het al langer doordat ik al iets ouder ben, dus meer ervaring zeg maar. Dat scheelt een hoop XD


    Ja ik teken ook van kleins af aan, maar had atijd veel druk met sport. Mijn week bestond uit maandag: voetbal, dinsdag zwemmen, woensdag: voetbal, Donderdag: vrij, Vrijdag: Soms extra training soms vrij Zaterdag: wedstrijd Zondag: dansles en gitaarles. Vanaf de basisschool ging dit door tot ongeveer mijn 16e. Op mijn 17e kreeg ik pas door dat ik er wel aanleg voor had, dus ik ben sinds 2 jaar serieus bezig. Wat ik dus echt jammer vindt. Als ik dit van kleins af aan, had ik vast meer teken technieken XD. Vaak durfde ik het aan niemand te laten zien of maakte ik een tekening met het idee dat het toch lelijk was.

    maargoed ik wil niet als slijmbal overkomen, maar met 1 tekening heb je mij al een fan gemaaktprachtig :$

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 14:49 ]


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    minerva66 schreef:
    (...)

    Ja ik teken ook van kleins af aan, maar had atijd veel druk met sport. Mijn week bestond uit maandag: voetbal, dinsdag zwemmen, woensdag: voetbal, Donderdag: vrij, Vrijdag: Soms extra training soms vrij Zaterdag: wedstrijd Zondag: dansles en gitaarles. Vanaf de basisschool ging dit door tot ongeveer mijn 16e. Op mijn 17e kreeg ik pas door dat ik er wel aanleg voor had, dus ik ben sinds 2 jaar serieus bezig. Wat ik dus echt jammer vindt. Als ik dit van kleins af aan, had ik vast meer teken technieken XD. Vaak durfde ik het aan niemand te laten zien of maakte ik een tekening met het idee dat het toch lelijk was.

    maargoed ik wil niet als slijmbal overkomen, maar met 1 tekening heb je mij al een fan gemaaktprachtig :$

    Dit dus zeg maar :}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    NotYourHero schreef:
    (...)

    kijk ik wil niet heel lullig doen he, maar je bent 14 ? hebt een heel ontwerp van een wolf, én ook een full coloured wood dragon met schaduwen alles heel het a4 blaadje vol.. sorry maar zoiets doe je niet in 1 avond en 1 ochtend... dit is werk van eerder.. (of van deviant art )
    kan mij niet wijsmaken dat je dit in een paar uurtjes neerzet.

    Same thoughts here... Toch zeker als je naar al het detailwerk kijk van die draak. Van die wolf zou ik inderdaad nog kunnen zeggen van, dat heb je inderdaad in een nachtje of ochtend kunnen doen (nu, zelf krijg ik dat niet voor elkaar, maar in dat opzicht zijn we allemaal anders of course) maar dan heb je ook nog eens die draak erbij gedaan op een dagje en avondje (tezamen met die wolf)... dat is gewoon onrealistisch aangezien er in zo'n tekening, toch zeker met die afwerking en details, toch wel wat meer tijd in kruipt.

    minerva66 schreef:
    (...)

    Ja ik teken ook van kleins af aan, maar had atijd veel druk met sport. Mijn week bestond uit maandag: voetbal, dinsdag zwemmen, woensdag: voetbal, Donderdag: vrij, Vrijdag: Soms extra training soms vrij Zaterdag: wedstrijd Zondag: dansles en gitaarles. Vanaf de basisschool ging dit door tot ongeveer mijn 16e. Op mijn 17e kreeg ik pas door dat ik er wel aanleg voor had, dus ik ben sinds 2 jaar serieus bezig. Wat ik dus echt jammer vindt. Als ik dit van kleins af aan, had ik vast meer teken technieken XD. Vaak durfde ik het aan niemand te laten zien of maakte ik een tekening met het idee dat het toch lelijk was.

    maargoed ik wil niet als slijmbal overkomen, maar met 1 tekening heb je mij al een fan gemaaktprachtig :$

    Ik was vroeger echt alle dagen bezig met tekenen. Dat was mijn uitlaatklep om met stress om te gaan, om de dingen in m'n leven te verwerken en te plaatsen, zeg maar. Ik deed dan ook niet superveel sporten, ja, voetballen, maar dat was dan woensdagmiddag trainen en zaterdag match. Dus ik had er verder ook echt de tijd voor (:
    En dan stimuleerden mijn ouders het ook heel erg en ik liet het altijd zo heel trots zien aan iedereen, nog steeds hoor :'D Daarbij deed ik vroeger ook altijd samen met m'n moeder tekenen, die kan dat ook heel goed - maar die doet er echt niets meer mee. De laatste keer dat ze nog echt iets getekend heeft is ruim 10-15 jaar terug ofzo.
    En ja, als je zoiets samen met je moeder (of ouder) doet, dan is dat ook al iets waard. Ik doe dat nu ook met m'n kleine, samen tekenen en stuff en hem aanmoedigen. En ja, ik vind z'n tekeningen echt supermooi, maar goed, dat is een mama's trots trekje, I guess :'D Whaha ik jumpte een gat in de lucht toen hij zijn eerste hartje tekende en deed een vreugdedansje bij z'n eerste 'echte' mannetje :'D
    En tja, ik doe nu voornamelijk alles digitaal omdat ik geen plekje heb (huis is te klein :'D) om m'n tekenstuff te laten liggen, en daarbij heb ik al meerdere keren meegemaakt dat ik een geniale tekening had, en de kleine zich er opeens op had uitgeleefd. Miihi in zijn woorden: om het nog mooier te maken :'D

    En echt thnx, en jij ook AnnaxElsa, voor het enorme compliment (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    LeChouChou schreef:
    (...)
    Bedankt. Maar zou deze dan misschien bij het onderwerp passen? Hier ben ik de hele ochtend en gister avond mee bezig geweest anders ga ik nog even wat anders proberen. :
    http://oi57.tinypic.com/5mjsq0.jpg


    Die tekening heb je niet zelf gemaakt.

    Zie de link: http://drachenmagier.deviantart.com/art/Forest-council-358528982


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Vexatious schreef:
    (...)

    Die tekening heb je niet zelf gemaakt.

    Zie de link: http://drachenmagier.deviantart.com/art/Forest-council-358528982

    Misschien is dit haar eigen account? Maar een suggestie hoor...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Misschien is dit haar eigen account? Maar een suggestie hoor...

    Als dat haar eigen account is waarom woont ze dan in Zwitserland?


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Vexatious schreef:
    (...)
    Als dat haar eigen account is waarom woont ze dan in Zwitserland?


    Plus het account is al 7 jaar oud.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'