• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Castor schreef:
    (...)

    Wow waar zit je dan?


    Amerika :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Amerika :3


    Dude o:
    Op vakantie?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Calorae schreef:
    (...)

    Amerika :3


    Jaloersmakend :O Ik wil ook naar Amerika :c

    Edit: Ik ga nu werken aan een post voor Sky c;

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 13:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Nephele schreef:
    (...)

    Dude o:
    Op vakantie?


    Mweh deels. Mijn ouders hebben een webshop en iemand kreeg niet zijn onderdelen goed in zijn auto dus daarom zijn we hier en ik ben een oude vriend aan het opzoeken en ik heb mijn uitwisselings familie leren kennen voor volgend jaar :3
    Dus het is een zakenreisje deels. Of een reisje met verplichtingen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Amerika :3


    Ahh ik ben jaloers.

    Mensen niet jaloers zijn D: Van mijn part mag je mijn plaats hier in nemen want het is nat en koud :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    Mensen niet jaloers zijn D: Van mijn part mag je mijn plaats hier in nemen want het is nat en koud :3


    haha waar zit je dan precies?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    haha waar zit je dan precies?


    Los Angeles. De laatste keer dat ik daar was, was het warm en lekker weer. :'] En nu verbaasd het mij niet als ik verzopen pinguinen zie lopen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Los Angeles. De laatste keer dat ik daar was, was het warm en lekker weer. :'] En nu verbaasd het mij niet als ik verzopen pinguinen zie lopen.


    Haha, nou ja, hier is het weer ook niet top hoor. Gisteren ging het telkens plots regenen. Woensdag was het bij mij wel redelijk weer. Gelukkig zit ik echter voornamelijk binnen te leren en tussendoor op Quizlet, want volgende week woensdag begint mijn laatste SE week. Daarna alleen nog mondelingen en CE's en dan ben ik hopelijk geslaagd en eindelijk klaar met de middelbare school. Man ik ben het echt zat :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Haha, nou ja, hier is het weer ook niet top hoor. Gisteren ging het telkens plots regenen. Woensdag was het bij mij wel redelijk weer. Gelukkig zit ik echter voornamelijk binnen te leren en tussendoor op Quizlet, want volgende week woensdag begint mijn laatste SE week. Daarna alleen nog mondelingen en CE's en dan ben ik hopelijk geslaagd en eindelijk klaar met de middelbare school. Man ik ben het echt zat :')


    Hier schijnt de zon x'D

    Ik heb ook binnenkort laatste SE week D: Daarna door voor de examens


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Chiroptera schreef:
    ^ Ik vind dat je Lexi echt goed in elkaar hebt gezet en onze karakters moeten echt een keertje meeten :p

    Thnx (bloos)
    En onze personages moeten inderdaad ook echt eens meeten, gaat helemaal goed komen (;

    Ik heb een klein vraagje... zou er eventueel een korte post kunnen komen (hier of in het speeltopic) met wie zich waar met wie bevind? Want doordat ik het zo druk heb, krijg ik gewoon niet de tijd om alles en iedereen volledig bij te lezen...
    Het hoeft dus ook zeker geen hele samenvatting te worden of iets dergelijks, maar gewoon een klein beetje overzichtelijk voor degenen die dus niet helemaal mee zijn. I'm ashamed nu dat ik het gewoon te druk heb gehad deze week om alles bij gelezen te krijgen :$

    Natuurlijk, als het geen goed idee is, toch teveel werk zou zijn, of dat ik de enige ben die nood heeft hieraan en het dus veder gewoon overbodig is, hoef er niks mee gedaan te worden XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thnx (bloos)
    En onze personages moeten inderdaad ook echt eens meeten, gaat helemaal goed komen (;

    Ik heb een klein vraagje... zou er eventueel een korte post kunnen komen (hier of in het speeltopic) met wie zich waar met wie bevind? Want doordat ik het zo druk heb, krijg ik gewoon niet de tijd om alles en iedereen volledig bij te lezen...
    Het hoeft dus ook zeker geen hele samenvatting te worden of iets dergelijks, maar gewoon een klein beetje overzichtelijk voor degenen die dus niet helemaal mee zijn. I'm ashamed nu dat ik het gewoon te druk heb gehad deze week om alles bij gelezen te krijgen :$

    Natuurlijk, als het geen goed idee is, toch teveel werk zou zijn, of dat ik de enige ben die nood heeft hieraan en het dus veder gewoon overbodig is, hoef er niks mee gedaan te worden XD


    Uhm, even kijken. Iedereen hoort nu iig in de eetzaal of op weg naar de eetzaal te gaan. In de eetzaal bevinden zich sws Philip & Ruby, Isaac & Audrick, Evangelia & Rowan & Sky, Istwan, Mako en Nixie. Verder moeten mensen dus nog een post schrijven waarbij ze in de eetzaal komen geloof ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Uhm, even kijken. Iedereen hoort nu iig in de eetzaal of op weg naar de eetzaal te gaan. In de eetzaal bevinden zich sws Philip & Ruby, Isaac & Audrick, Evangelia & Rowan & Sky, Istwan, Mako en Nixie. Verder moeten mensen dus nog een post schrijven waarbij ze in de eetzaal komen geloof ik.

    Je bent echt een enorme schat, thnx (K)

    Ik ben dus zelf nu bezig met een post voor Lexi, en zal haar dus ook naar de eetzaal laten begeven (nadat ze eerst nog even op haar kamer is geweest voor haar spullen te droppen en het rooster te bezien :'D)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thnx (bloos)
    En onze personages moeten inderdaad ook echt eens meeten, gaat helemaal goed komen (;

    Het lijkt me leuk om een keer met je te RPGen. Je schreef je bij een andere RPG uit waar ik eerder ook aan meedeed en dat vond ik echt jammer :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Het lijkt me leuk om een keer met je te RPGen. Je schreef je bij een andere RPG uit waar ik eerder ook aan meedeed en dat vond ik echt jammer :'D

    Nawww, dat is lief dat je dat zegt (bloos)

    Maar hier kunnen we dus ook zeker wel eens samen RPG'en ^_^ Als je Lexi toch leuk vind om mee te RPG'en... want ik heb zojuist m'n post afgerond (ga zo posten), en zelfs ik vind haar gewoon gemeen :-/ Ze komt gemener uit de hoek dan ik aanvankelijk wilde, maar goed, ze wilt zo zijn, dus dan is zo. Mijn personages leven dus echt een eigen leven, kan het niet helpen.
    Dus ook zeker voor alle anderen, vat het zeker niet persoonlijk op wanneer Lexi iets doet of zegt tegen je (of iemand anders) personage en zoals zij is en doet, ben ik dus absoluut niet.... Natuurlijk zal iedereen dat wel weten, maar ik wil gewoon geen ruzies of dergelijken uitlokken omwille van een personage... Iets wat ik dus vaagjes heb gezien in een andere rpg, waar dat dus blijkbaar gebeurde.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”