• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    (...)
    Nawww, dat is lief dat je dat zegt (bloos)

    Maar hier kunnen we dus ook zeker wel eens samen RPG'en ^_^ Als je Lexi toch leuk vind om mee te RPG'en... want ik heb zojuist m'n post afgerond (ga zo posten), en zelfs ik vind haar gewoon gemeen :-/ Ze komt gemener uit de hoek dan ik aanvankelijk wilde, maar goed, ze wilt zo zijn, dus dan is zo. Mijn personages leven dus echt een eigen leven, kan het niet helpen.
    Dus ook zeker voor alle anderen, vat het zeker niet persoonlijk op wanneer Lexi iets doet of zegt tegen je (of iemand anders) personage en zoals zij is en doet, ben ik dus absoluut niet.... Natuurlijk zal iedereen dat wel weten, maar ik wil gewoon geen ruzies of dergelijken uitlokken omwille van een personage... Iets wat ik dus vaagjes heb gezien in een andere rpg, waar dat dus blijkbaar gebeurde.

    Oh nee hoor, dat maakt mij niets uit (: Zelf heb ik ook weleens zulke personages gespeeld, dus ik weet er van hehe :p Ruby gaat het trouwens denk ik toch niet verkeerd in. Ze gaat alles positief in zien enzo. So no worries (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga nu proberen wat te schrijven. Heb alleen op het moment niet erg veel inspiratie en heb het gevoel dat ik elk moment in slaap kan vallen dus verwacht niet te veel van m'n post áls ik die überhaupt af krijg nu haha.

    Je hoeft niet meteen nu terug te reageren hoor :p Doe maar gewoon rustig aan, ik kan wel wachten (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh nee hoor, dat maakt mij niets uit (: Zelf heb ik ook weleens zulke personages gespeeld, dus ik weet er van hehe :p Ruby gaat het trouwens denk ik toch niet verkeerd in. Ze gaat alles positief in zien enzo. So no worries (:

    Ruby lijkt me dus ook echt een tof persoon om mee te RPG'en, en dan vooral met Lexi, aangezien die zich zo heerlijk kan opjagen wanneer iemand positief blijft :'D
    Uiteindelijk, Lexi is niet zo heel slecht, ze heeft gewoon een rotkarakter :'D Of jah, zo stelt ze zich op en doet zich zo voor. Diep van binnen is ze eigenlijk alleen maar onzeker over zichzelf doordat ze een halfbloed is en zich in geen van beide werelden thuis voelt, en daardoor stelt ze zich gewoon zo gemeen en vijandig op, om dat te verbergen... Een beetje de typische pestkop, I guess :'D
    Dus als je door die houding heen kan prikken en geduld uitoefent, kan je nog best een gevoelige en aardige Lexi aantreffen... uiteindelijk... als ze het toelaat en je mag XD
    En ik had dus inmiddels ook eindelijk gepost :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ruby lijkt me dus ook echt een tof persoon om mee te RPG'en, en dan vooral met Lexi, aangezien die zich zo heerlijk kan opjagen wanneer iemand positief blijft :'D
    Uiteindelijk, Lexi is niet zo heel slecht, ze heeft gewoon een rotkarakter :'D Of jah, zo stelt ze zich op en doet zich zo voor. Diep van binnen is ze eigenlijk alleen maar onzeker over zichzelf doordat ze een halfbloed is en zich in geen van beide werelden thuis voelt, en daardoor stelt ze zich gewoon zo gemeen en vijandig op, om dat te verbergen... Een beetje de typische pestkop, I guess :'D
    Dus als je door die houding heen kan prikken en geduld uitoefent, kan je nog best een gevoelige en aardige Lexi aantreffen... uiteindelijk... als ze het toelaat en je mag XD
    En ik had dus inmiddels ook eindelijk gepost :3

    Haha, ja daarom! Dat leek mij dus ook al leuk. Ze verschillen als dag en nacht, ghehe :p. Ik ben ook benieuwd hoe hun eerste ontmoeting gaat. Waarschijnlijk zal ze Lexi geen eens als een slecht persoon zien hehe. Ik ben benieuwd hoe het haar dan vergaat (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Castor schreef:
    (...)
    Ja daar kan ik wel iets mee hoor. Ik zal straks terugschrijven. Nu eerst ontbijten en daarna kapper :')

    Hoe heb je, je haar trouwens gedaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Hoe heb je, je haar trouwens gedaan?


    In laagjes waardoor het nu heel erg krult. Eerst wilde ik alleen puntjes eraf, maar de kapster heeft me overgehaald om toch nog iets 'speciaals' te doen. Nu krult het dus heel erg en ik ben er heel blij mee *O*

    Castor schreef:
    (...)

    In laagjes waardoor het nu heel erg krult. Eerst wilde ik alleen puntjes eraf, maar de kapster heeft me overgehaald om toch nog iets 'speciaals' te doen. Nu krult het dus heel erg en ik ben er heel blij mee *O*

    Hehe, nice! Ik neem ook altijd laagjes c: Ik moet ook nog mn haren knippen xd.
    Maar leuk, leuk! Haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga nu een post schrijven, promise.

    Gepost, hoop dat je er iets mee kunt.

    ^ Ahw, erg lief dat je voor me geschreven hebt. Maar ik kon heus wel wachten hoor ^^
    En daar kan ik zeker wel wat mee! (: Ik vond dat einde zo schattig haha. Dat had ik dus niet verwacht :'D Morgen zal er een reactie voor je komen. Ik ben echt kapot.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    ^ Ahw, erg lief dat je voor me geschreven hebt. Maar ik kon heus wel wachten hoor ^^
    En daar kan ik zeker wel wat mee! (: Ik vond dat einde zo schattig haha. Dat had ik dus niet verwacht :'D Morgen zal er een reactie voor je komen. Ik ben echt kapot.


    Ik had op het moment dat ik schreef even tijd en zin dus dat zit wel goed haha.
    Okay! Jij mag ook rustig aan doen hoor haha.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 9:42 ]

    Castor schreef:
    (...)

    Ik had op het moment dat ik schreef even tijd en zin dus dat zit wel goed haha.
    Okay! Jij mag ook rustig aan doen hoor haha.

    Sorry dat het zo lang duurde, maar ik ga nu terug schrijven!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer worden eigenlijk de mededelingen door de directeur gedaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera -> Medousa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.