• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik schrijf morgen een stukje, sorry dat het zo lang duurt.

    Ik heb slecht nieuws, ik dacht dat mijn cijfers iets beter waren maar dat is niet het geval... Dus ik moet mij echt op school gaan focussen en daardoor zal ik amper nog tijd hebben om te schrijven ): Ik vind het heel jammer want dit leek mij echt een leuk verhaal!

    Dus ik schrijf mij uit dit verhaal.

    Castor schreef:
    Ik schrijf morgen een stukje, sorry dat het zo lang duurt.

    Dat maakt niks uit! Doe maar rustig aan. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WenseKronik schreef:
    Ik heb slecht nieuws, ik dacht dat mijn cijfers iets beter waren maar dat is niet het geval... Dus ik moet mij echt op school gaan focussen en daardoor zal ik amper nog tijd hebben om te schrijven ): Ik vind het heel jammer want dit leek mij echt een leuk verhaal!

    Dus ik schrijf mij uit dit verhaal.


    Vervelend! Wel heel slim dat je dan je prioriteiten stelt. Echt heel veel succes met school en weet dat je altijd welkom bent weer mee te doen c;

    (ik pas het btw wel later allemaal aan, want ik zit zelf op het moment ook voornamelijk aan schoolwerk ivbm SE's )


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Vervelend! Wel heel slim dat je dan je prioriteiten stelt. Echt heel veel succes met school en weet dat je altijd welkom bent weer mee te doen c;

    (ik pas het btw wel later allemaal aan, want ik zit zelf op het moment ook voornamelijk aan schoolwerk ivbm SE's )


    Ik ken het gevoel!
    Ze gooien me op het moment dood met allerlei in te leveren verslagen, mondelingen en andere opdrachten


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Bah het is me alsnog niet gelukt om te posten. Ik ga mijn best doen om het zo snel mogelijk toch te doen (morgen of zo), sorry.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 20:27 ]

    Castor > Alyeska

    Alyeska schreef:
    Bah het is me alsnog niet gelukt om te posten. Ik ga mijn best doen om het zo snel mogelijk toch te doen (morgen of zo), sorry.

    Ligt het aan mijn post dat je niets weet? Want ik wil best wel wat veranderen hoor. En echt, doe rustig aan! Hoe zeer ik ook benieuwd ben naar je post, kan ik echt wel wachten hoor (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Ligt het aan mijn post dat je niets weet? Want ik wil best wel wat veranderen hoor. En echt, doe rustig aan! Hoe zeer ik ook benieuwd ben naar je post, kan ik echt wel wachten hoor (:


    Neehoor! Ik weet niet precies wat het is, moet er gewoon aan beginnen I guess. Dan komt de inspiratie vanzelf wel haha. Zodra ik een computer of laptop heb zal ik in ieder geval een beginnetje maken.

    Alyeska schreef:
    (...)

    Neehoor! Ik weet niet precies wat het is, moet er gewoon aan beginnen I guess. Dan komt de inspiratie vanzelf wel haha. Zodra ik een computer of laptop heb zal ik in ieder geval een beginnetje maken.

    Oké! Haha. Dan wacht ik wel gewoon af :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het begintopic van het speeltopic aangepast. Er zijn door het afmelden van WenseKronik wat veranderingen in de kamerindeling! Verder ga ik na het avond eten even wat mensen een gb sturen en zal ik dinsdag de meededelingen van de directeur posten, zodat iedereen richting slaapkamers etc. kan gaan en we eind volgende week/ begin die week erna een nieuwe dag kunnen beginnen. De eerste schooldag dus.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb de gb's verstuurd. Hopelijk komt er dan weer wat voortgang in de RPG ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Word er niet meer gepost? ):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Word er niet meer gepost? ):


    Oh I'm so so sorry. Het gaat niet heel goed met me op het moment en ik heb dus de laatste tijd niet zoveel zin gehad om écht even (dus niet even snel op mn mobiel maar op de computer) op Q te komen. Ik wil echt nog wel verder maar ik weet niet wanneer ik me goed genoeg voel om de laptop erbij te pakken. Je mag, als je echt niet meer kan wachten (wat ik heel goed kan begrijpen), Philip wel wat laten zeggen zodat jij ook verder kunt. Desnoods zorg je ervoor dat ze afscheid nemen zodat jij in ieder geval naar iemand anders kan...

    Alyeska schreef:
    (...)

    Oh I'm so so sorry. Het gaat niet heel goed met me op het moment en ik heb dus de laatste tijd niet zoveel zin gehad om écht even (dus niet even snel op mn mobiel maar op de computer) op Q te komen. Ik wil echt nog wel verder maar ik weet niet wanneer ik me goed genoeg voel om de laptop erbij te pakken. Je mag, als je echt niet meer kan wachten (wat ik heel goed kan begrijpen), Philip wel wat laten zeggen zodat jij ook verder kunt. Desnoods zorg je ervoor dat ze afscheid nemen zodat jij in ieder geval naar iemand anders kan...

    Ahhw, maak je geen zorgen joh! Ik kan heus nog wel wachten, doe maar rustig aan. Het was meer algemeen bedoeld, want opeens post niemand meer. Nog veel geluk en beterschap trouwens!


    Don't walk. Run, you sheep, run.