• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Medousa schreef:
    (...)
    Ahhw, maak je geen zorgen joh! Ik kan heus nog wel wachten, doe maar rustig aan. Het was meer algemeen bedoeld, want opeens post niemand meer. Nog veel geluk en beterschap trouwens!



    Ik moet wachten op mensen met mijn beide personages :c


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)


    Ik moet wachten op mensen met mijn beide personages :c


    Sorry, ik ben zaterdag teruggekomen en heb zondag en gister nauwlijks stilgezeten. Het is een lame excuus ik weet het maar ik ben nu bezig met school en alles stapelt zich maar op :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben zaterdag teruggekomen en heb zondag en gister nauwlijks stilgezeten. Het is een lame excuus ik weet het maar ik ben nu bezig met school en alles stapelt zich maar op :/


    Geeft niet joh, volgens mij heeft half Q het op het moment ontzettend druk met school en het is dus helemaal geen "lame excuus".

    @Iedereen: Ik heb gepost met Cumberbatch. Verder staat er in het begintopic een update van het weer en zo c; Ik weet het nog niet 100% zeker, maar ik denk dat het zo rond zondag/begin volgende week 22:00 gaat zijn, tenzij jullie iets meer tijd nodig hebben ivbm drukte door school?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben nu bezig met een post. Het is alleen niet echt het meest briljante stukje dat ik ooit geschreven heb, misschien komt dat nog :')

    Jafar schreef:
    (...)
    Ik moet wachten op mensen met mijn beide personages :c

    I know! Haha :].

    Alyeska schreef:
    Ik ben nu bezig met een post. Het is alleen niet echt het meest briljante stukje dat ik ooit geschreven heb, misschien komt dat nog :')

    Oke! Misschien denk ik daar wel anders over haha. Hoe gaat het trouwens met je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga straks of morgen ook met Lexine posten ^_^ En gezien ze een pain in the ass is, gaat ze niet superbraafjes de regels volgen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik ga straks of morgen ook met Lexine posten ^_^ En gezien ze een pain in the ass is, gaat ze niet superbraafjes de regels volgen :'D

    Yeeeeeuyy! Ik vind jou stukjes met Lexi grappig om te lezen, ghehe ;p. Ruby gaat natuurlijk wel superbraafjes de regels volgen. Zo'n die-hard is ze niet. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Oke! Misschien denk ik daar wel anders over haha. Hoe gaat het trouwens met je?


    Het gaat wel, I think. Ben al een heel lange tijd niet op school geweest en moet donderdag weer beginnen en dat levert nogal wat stress op.
    Ik heb gepost trouwens! (:

    Medousa schreef:
    (...)
    Yeeeeeuyy! Ik vind jou stukjes met Lexi grappig om te lezen, ghehe ;p. Ruby gaat natuurlijk wel superbraafjes de regels volgen. Zo'n die-hard is ze niet. ;p

    Mihi thnx (bloos)

    Nja, Lexi en Ruby moeten elkaar gewoon echt eens tegen het lijf lopen :'D

    En ik wil ook echt eens Audrick tegen het lijf lopen! En zo nog een paar epic personages :3 Ik moet echt eens iets actiever gaan worden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Alyeska schreef:
    (...)

    Het gaat wel, I think. Ben al een heel lange tijd niet op school geweest en moet donderdag weer beginnen en dat levert nogal wat stress op.
    Ik heb gepost trouwens! (:

    Aww! ): Ik hoop echt dat het snel goed met je gaat. Als je wilt praten kun je me een pb'tje sturen :].
    En ja! Ik zag 't, haha. Ik vind 'm echt lief voor haar ;p. Ik had echt heel wat anders verwacht, hoe hij tegen haar deed.

    @ Valkyries: Haha, hierna dan maar? Ik weet niet wanneer het eten voorbij is, maar dan kan ik wel iets verzinnen dat Ruby het gevaarlijke pad van Lexi kruist. Als jij 't goed vind?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Aww! ): Ik hoop echt dat het snel goed met je gaat. Als je wilt praten kun je me een pb'tje sturen :].
    En ja! Ik zag 't, haha. Ik vind 'm echt lief voor haar ;p. Ik had echt heel wat anders verwacht, hoe hij tegen haar deed.


    Dankjewel (:
    Haha tja ik wilde eigenlijk proberen wat onaardiger te doen, maar Ruby is te lief om dat bij haar te doen. Hij zal wel anders doen tegen anderen (als het me lukt om hem op die manier te spelen).

    Medousa schreef:
    (...)
    Aww! ): Ik hoop echt dat het snel goed met je gaat. Als je wilt praten kun je me een pb'tje sturen :].
    En ja! Ik zag 't, haha. Ik vind 'm echt lief voor haar ;p. Ik had echt heel wat anders verwacht, hoe hij tegen haar deed.

    @ Valkyries: Haha, hierna dan maar? Ik weet niet wanneer het eten voorbij is, maar dan kan ik wel iets verzinnen dat Ruby het gevaarlijke pad van Lexi kruist. Als jij 't goed vind?


    But... but... but... ik heb net een hele speech + een update geschreven waarin staat dat het tijd is het avondeten af te ronden, etc. 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    But... but... but... ik heb net een hele speech + een update geschreven waarin staat dat het tijd is het avondeten af te ronden, etc. 0.0

    Nee, hahaha, ik bedoel niet in hun tijd. Ik bedoel in onze tijd :"D. Of meende je dat ook echt dat die tijd, onze tijd is? :'D -klinkt eigenlijk een beetje onlogisch, but hopefully you get me-

    @ Alyeska: Haha, natuurlijk kun je dat wel! :]. Ik kan in ieder geval wel iets met je post. ;d

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 20:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Nee, hahaha, ik bedoel niet in hun tijd. Ik bedoel in onze tijd :"D. Of meende je dat ook echt dat die tijd, onze tijd is? :'D -klinkt eigenlijk een beetje onlogisch, but hopefully you get me-

    @ Alyeska: Haha, natuurlijk kun je dat wel! :]. Ik kan in ieder geval wel iets met je post. ;d


    Wacht, heb jij het niet over RPG tijd of wel ?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben dus nu bezig met een post voor Lexi, kan het niet laten :'D
    Dus je kan en mag Ruby altijd haar kant op laten komen wanneer je tijd hebt binnen de RPG (; Ze is in ieder geval zelf de kantine aan het verlaten, gezien ze het avondeten aan het afronden zijn ^_^
    Ik wilde haar eerst nog het schoolterrein laten verlaten en wat laten rondstruinen buiten, maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is... Dus als dat niet gaat, laat ik haar de bibliotheek binnensluipen en deze terroriseren, of zoiets :'D Kan ik nog bezien in een volgende post XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”