• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    Ik ben dus nu bezig met een post voor Lexi, kan het niet laten :'D
    Dus je kan en mag Ruby altijd haar kant op laten komen wanneer je tijd hebt binnen de RPG (; Ze is in ieder geval zelf de kantine aan het verlaten, gezien ze het avondeten aan het afronden zijn ^_^
    Ik wilde haar eerst nog het schoolterrein laten verlaten en wat laten rondstruinen buiten, maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is... Dus als dat niet gaat, laat ik haar de bibliotheek binnensluipen en deze terroriseren, of zoiets :'D Kan ik nog bezien in een volgende post XD


    Om 22:00 sluiten de hekken pas, dus je kan het plein met de gebouwen verlaten en door het bos zwerven en zo. Het schoolterrein verlaten is zeg maar het eiland af, dus daar moet je wel wat meer moeite voor doen en is dus alleen toegestaan in de vakanties.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Wacht, heb jij het niet over RPG tijd of wel ?

    Nee. :"D Ik heb het gewoon over onze tijd. Lol - Niet hoe laat het in de RPG is.

    Oh lol, hahhaa. Als je haar naar de bieb laat gaan, zie ik Ruby er nog wel voor aan dat ze voordat ze gaat slapen, wat boeken pakt om alvast te gaan leren :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Nee. :"D Ik heb het gewoon over onze tijd. Lol - Niet hoe laat het in de RPG is.

    Oh lol, hahhaa. Als je haar naar de bieb laat gaan, zie ik Ruby er nog wel voor aan dat ze voordat ze gaat slapen, wat boeken pakt om alvast te gaan leren :"D.


    Oh, mijn fout. Ik interpreteer jouw zinnen de hele tijd verkeerd. Het leek, toen ik het las, alsof je het over het avondeten in de RPG had :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Oh, mijn fout. Ik interpreteer jouw zinnen de hele tijd verkeerd. Het leek, toen ik het las, alsof je het over het avondeten in de RPG had :')

    Lol, nee :"D. Haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nja, ik twijfel dus nog tussen de bieb en naar buiten sluipen... het is dus zeker niet de bedoeling dat ze van het eiland gaat, off course, maar eerder gewoon dus de bossen in wat rondzwerven - terwijl ze dus een gruwelijke hekel heeft daaraan :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Medousa schreef:
    (...)
    Lol, nee :"D. Haha.


    Wel, dan hoop ik dat je smakelijk hebt gegeten!


    Happy Birthday my Potter!

    En gepost, en ik heb besloten haar naar de bibliotheek te laten gaan ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jongens ik heb het te druk met werk etc dus ik denk dat ik me uit schrijf.

    Sorry.


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Begrijpelijk, maar jammer.

    @Iedereen: Ik ga straks weer naar alle indelingen kijken, zucht. Er is wel kans dat het vanavond miss niet allemaal lukt, want ik ben net weer van mijn laptop af.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 21:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zo jammer dat mensen zich uitschrijven ):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, op de berichten die ik verstuurd heb, krijg ik weinig reactie en mensen schrijven zich uit. Ikzelf zou heel graag willen dat deze RPG wat beter liep en niet doodgaat. Nu dus mijn vraag: wie willen er door met deze RPG? Want ik ben bang dat als ik nu geen acties ga ondernemen het sterft. Misschien kan ik de verhaallijn wat aanpassen dat het wat makkelijker loopt en daarna een nieuw rollentopic starten met alleen de soorten wezens van mensen die door willen gaan en ook daadwerkelijk reageren (ik ben dan waarschijnlijk van plan zeemeerminnen en vampiers te schrappen, gezien die allemaal niet reageren of zich uitschrijven). Misschien is het ook een idee om menselijke jagers te introduceren die zich hebben gevestigd in de bossen van het eiland en een beschermende onzichtbaarheidskoepel om de school heen gooien? Wat vinden jullie? Hebben jullie nog ideeën?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Oké, op de berichten die ik verstuurd heb, krijg ik weinig reactie en mensen schrijven zich uit. Ikzelf zou heel graag willen dat deze RPG wat beter liep en niet doodgaat. Nu dus mijn vraag: wie willen er door met deze RPG? Want ik ben bang dat als ik nu geen acties ga ondernemen het sterft. Misschien kan ik de verhaallijn wat aanpassen dat het wat makkelijker loopt en daarna een nieuw rollentopic starten met alleen de soorten wezens van mensen die door willen gaan en ook daadwerkelijk reageren (ik ben dan waarschijnlijk van plan zeemeerminnen en vampiers te schrappen, gezien die allemaal niet reageren of zich uitschrijven). Misschien is het ook een idee om menselijke jagers te introduceren die zich hebben gevestigd in de bossen van het eiland en een beschermende onzichtbaarheidskoepel om de school heen gooien? Wat vinden jullie? Hebben jullie nog ideeën?


    Ik wil sowieso nog wel door, maar het lukt me nu niet om dagelijks te posten. En dat spijt me maar ik kan daar niets aan doen. Maar goed, ik wil dus sowieso nog wel verder en vind het prima als je nog een rollentopic opent.
    Het idee van de jagers is op zich leuk, maar de mensen die hen spelen, wat kunnen die dan doen behalve toekijken hoe het eraan toegaat? Haha. Ik denk dat je dat nog iets uitgebreider moet maken (als je dat niet al hebt gedaan natuurlijk) want anders kan het zijn dat mensen die jagers spelen ook uiteindelijk stoppen met posten.
    Als ik nog een idee heb zal ik dat zeggen!

    Alyeska schreef:
    (...)

    Ik wil sowieso nog wel door, maar het lukt me nu niet om dagelijks te posten. En dat spijt me maar ik kan daar niets aan doen. Maar goed, ik wil dus sowieso nog wel verder en vind het prima als je nog een rollentopic opent.
    Het idee van de jagers is op zich leuk, maar de mensen die hen spelen, wat kunnen die dan doen behalve toekijken hoe het eraan toegaat? Haha. Ik denk dat je dat nog iets uitgebreider moet maken (als je dat niet al hebt gedaan natuurlijk) want anders kan het zijn dat mensen die jagers spelen ook uiteindelijk stoppen met posten.
    Als ik nog een idee heb zal ik dat zeggen!


    De school kan ook beschermd worden door gevaarlijke mythische wezens die door de bossen, waar ze dan waarschijnlijk zitten op het eiland, ronddwalen ipv een koepel? En de mensen op de school moeten verplicht af en toe de bossen in om voorraden te halen, wat dus heel gevaarlijk is?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    De school kan ook beschermd worden door gevaarlijke mythische wezens die door de bossen, waar ze dan waarschijnlijk zitten op het eiland, ronddwalen ipv een koepel? En de mensen op de school moeten verplicht af en toe de bossen in om voorraden te halen, wat dus heel gevaarlijk is?


    Ja dat is best een goede. Dan hebben ze ook een goede reden om hun gave te gebruiken of zo.

    Ik wil op zich wel weer meedoen - ik heb me net afgemeld bij een paar RP's en bij degenen waar ik nog aan meedoe, is het een relaxe tijd..


    Quiet the mind, and the soul will speak.