• Klik hier<3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lorum schreef:
    (...)

    Maybe this? :3

    Het is - jaartal - en er is een vredig dorpje waar nooit iets gebeurde. Tot vandaag. Het dorp is in rep en roer omdat zojuist de dochter/zoon van - belangrijk persoon - vermoord is. Ze komen al snel achter dat het om een wraakactie gaat, alleen de politie doet niks. Ze denken dat de dader allang gevlucht is en dat ze hem nooit meer zullen vinden. Hierdoor besluiten enkele vrienden maar opzoek te gaan. Ze weten alleen niet dat de moordenaar alles weet, zo ook dat mensen opzoek naar hem/haar gaan. Natuurlijk wil de moordenaar onopgemerkt blijven en gaat hij/zij er alles aandoen om het groepje te saboteren. Ookal moeten mensen daarvoor doodgaan.


    En dan is het dus middeleeuwen of iets later en is for example 1D de moordenaar en de vrienden andere leden van 1D en enkele meiden, hehe.


    Alleen als het in de 1900 is, want eerder vind ik niet leuk. :3 Sorry, ik ben kieskeurig, hahaha.
    Maar voor de rest klinkt 'ie helemaal perfect. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Alleen als het in de 1900 is, want eerder vind ik niet leuk. :3 Sorry, ik ben kieskeurig, hahaha.
    Maar voor de rest klinkt 'ie helemaal perfect. (:

    Prima, haha c:


    That is a perfect copy of reality.

    Eighties schreef:
    (...)

    I'm a thousand miles away but girl, tonight you look so pretty, yes you do.


    :c Ik had het bijna goed....
    Oké, nee xd Maar ik ken het al erg lang en herinner me dus alleen maar hoe ik het vroeger verstond, hahaahah c:

    Lorum schreef:
    (...)
    Prima, haha c:


    Mooi zo. Hehe. Dan vind ik de jaren '20 wel de beste, denk ik. Jij? ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Botje schreef:
    (...)

    :c Ik had het bijna goed....
    Oké, nee xd Maar ik ken het al erg lang en herinner me dus alleen maar hoe ik het vroeger verstond, hahaahah c:


    Hahahaha. Klopt. Als je liedjes van vroeger nu hoort dan klinken ze echt anders. Laatst was Love Game van Lady Gaga op de radio en toen hoorde ik de tekst goed omdat je dan beter Engels kan en dan besef je hoe seksistisch dat liedje is, hahahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Mooi zo. Hehe. Dan vind ik de jaren '20 wel de beste, denk ik. Jij? ^.^


    1920 bedoel je? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Eighties schreef:
    (...)

    Hahahaha. Klopt. Als je liedjes van vroeger nu hoort dan klinken ze echt anders. Laatst was Love Game van Lady Gaga op de radio en toen hoorde ik de tekst goed omdat je dan beter Engels kan en dan besef je hoe seksistisch dat liedje is, hahahaha.


    Klopt. Je komt overal achter nu. Dat heb ik ook bij liedjes van Within Temptation. Die luisterde ik vroeger altijd met mijn vader in de auto en nu denk ik WAUW DAT BETEKENT HET DUS.

    Lorum schreef:
    (...)

    1920 bedoel je? c:


    Ja, zoiets, daar ergens in. 1925 is mooi even. x)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Botje schreef:
    (...)

    Klopt. Je komt overal achter nu. Dat heb ik ook bij liedjes van Within Temptation. Die luisterde ik vroeger altijd met mijn vader in de auto en nu denk ik WAUW DAT BETEKENT HET DUS.


    Ja precies. HAHAHA. Ik ken het.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Ja, zoiets, daar ergens in. 1925 is mooi even. x)


    Ik vind het prima, in een boerendorp? Dus het platteland en niet de stad? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Ik vind het prima, in een boerendorp? Dus het platteland en niet de stad? c:


    Ja, dat is beter. Dat hoort ook meer vind ik. In een dorp kent sowieso iedereen elkaar, dus dat hoort er ook wel bij denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Ja, dat is beter. Dat hoort ook meer vind ik. In een dorp kent sowieso iedereen elkaar, dus dat hoort er ook wel bij denk ik.


    Je volgt mijn gedachten, woew. En wie is dan het belangrijke persoon. En is het de dochter of de zoon ervan?


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Je volgt mijn gedachten, woew. En wie is dan het belangrijke persoon. En is het de dochter of de zoon ervan?


    Wohoooo. De burgemeester van het dorp? En zoon is leuker denk ik, hmm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eighties schreef:
    (...)

    Wohoooo. De burgemeester van het dorp? En zoon is leuker denk ik, hmm.


    Oehja. Of de zoon van de handelsman ofzo ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Oehja. Of de zoon van de handelsman ofzo ;p


    Dat is ook goed. Zolang er maar spanning enzo bij blijft. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you