• Ik ben klaar met Torchwood. En ik heb drie series op het menu staan:

    -Supernatural ||||| ||
    -Once Upon a Time ||||
    -Star Trek. |

    Als ik Star Trek ga kijken, welke moet ik dan nemen? Daarnaast ga ik de andere ook sowieso kijken, dus het is niet zo van, welke hoef ik niet te kijken, maar meer zovan. Welke ga ik ik NU kijken?

    Edit: Het is dus Supernatural geworden. Ik heb gisteravond al gekeken. Bedankt, jongens, heeeeeel erg bedankt. (

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 17:32 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Supernatural. Zonder twijfel.

    Torchwood. :9~

    En ik zou nu voor Supernatural gaan, met als tweede optie Star Trek, maar dat is vooral omdat ik OUaT nog niet heb gezien. :'D
    Als je voor Star Trek kiest, zou ik trouwens gewoon in chronologische volgorde door de series gaan, wat dus betekent dat je bij The Original Series (TOS) begint. Ik geloof niet dat het heel veel uitmaakt, maar dat zijn toch wel echt de roots en bovendien is dat de crew waar Kirk, Spock, Bones en veel andere van de meest bekende Star Trek personages in zaten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je once upon a time gaat kijken, zou ik daarna once upon a time in wonderland kijken, is een spin-off (:


    To infinity and beyond •

    Ardina schreef:
    Supernatural. Zonder twijfel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ik wil zo graag Game of Thrones kijken (cat)
    maar de seizoenen zijn al heel ver, en ik moet dus al die duren dvd boxen kopen....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Star Trek. Ik heb laatst een episode gezien en al weet ik niet welke, Star Trek is awesome. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Elmorria schreef:
    ik wil zo graag Game of Thrones kijken (cat)
    maar de seizoenen zijn al heel ver, en ik moet dus al die duren dvd boxen kopen....

    Download. ^^ En op zich is het niet heel veel om terug te kijken, omdat er maar tien afleveringen per seizoen zijn.
    OT: Supernatural.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Supernatural is geweldig.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ardina schreef:
    Supernatural. Zonder twijfel.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Elmorria schreef:
    ik wil zo graag Game of Thrones kijken (cat)
    maar de seizoenen zijn al heel ver, en ik moet dus al die duren dvd boxen kopen....

    Kijk het op internet.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Once upon a time^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Once upon a time (:
    Ontzettend toffe serie.

    Once upon a time, maar ik heb de andere series ook niet gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.


    Take risks and conquer your fears.

    Supernatural.

    Heb je The Sarah Jane Adventures ook al gezien?


    Your make-up is terrible

    Nikita ofcourse *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf