• We are the champions, my friend
    and we'll keep on fighting
    till the end
    We are the champions
    We are the champions
    No time for losers
    'Cause We are the champions
    Of the world


    - we are the champions, Queen



    Ergens in deze wereld is een plekje, met diverse jonge atleten. Junioren ook wel genoemd. Diverse kinderen van 15 tot 20, die uitblinken in die ene sport.
    Elk kind apart is uit huis weggerukt om te trainen, trainen en nog meer trainen. School? Daar heb je geen tijd voor. Vrienden? Die heb je niet nodig, enkel je traingenoten. Uitgaan? Ben jij gek straks krijg je een blessure en ben je niet fit de volgende dag.
    Nee, het geen wat voorop staat is trainen in de sport waarin jij uitblinkt, wedstrijden winnen. Maak je land trots, en laat iedereen zien dat jij het persoon bent dat jou land verdedigd tegenover de anderen.
    Niet iedereen zal hier vrijwillig zitten, ja sommige zullen ervoor kiezen om dit te doen, maar anderen zijn gedwongen bezig, je hebt het talent, dus gebruik het, Verspil het niet, laat zien dat jij een betere bent.


    Het gaat dus kort gezegd om een, nog onbepaald aantal, kinderen tussen de 15 en 20 jaar die zijn gezien tijdens het beoefenen van hun sport. Deze kinderen hebben 3 dagen gehad, om hun spullen te pakken, afscheid te nemen en te verhuizen naar deze plek,

    het gebouw zelf en de omgeving bevatten alle faciliteiten die je nodig zult hebben om jou sport te beoefenen.


    Ik heb geen limiet in personage's maar zorg er alsjeblieft een beetje voor dat jongens/meisjes gelijk blijven :)
    max 4 personage's per persoon
    Maar zorg dan ook dat je dit aankunt zonder ze te verwaarlozen

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    - Liefde ruzie drama, alles mag zolang het maar tussen de personages blijft een geen ruzie onderling
    -Géén ruzie in deze RPG!


    wat wil ik zoiezo weten bij je personage?

    Nou, iig welke sport hij/ zij beoefent. Maakt niet uit wat, als is het tapdancen, er zijn ook meerdere personen bij 1 sport mogelijk, van mijn part gaan we allemaal rondjes schaatsen...
    In elke sport kun je immers uitblinken :)


    leiding
    John Smith patoloog
    Emma Jane Gibbs - abbysciuto

    Meisjes stop op de meisjes!
    - Laurinda Pearl Appelboompje
    -Abigail Pierce Appelboompje
    -Dena Fields Patoloog
    -Vanilla GrayPatoloog
    -Olivia "Liv" Elena O'Connor annexelsa
    -Audrey Gwendolyn Henderson rawiyah
    - Dahlia Sijnders 220912



    Jongens
    -Jeremy Devoné Appelboompje
    -Ethan Brooks Patoloog
    -Timothy Hale Abbysciuto
    - Jackson Rigsby abbysciuto
    -Jayden Sam Footter Kathe
    -Jason Danny Jones Rayhi


    have fun :)





    Het idee is een beetje gebasseerd uit het gedrild sporten in sommige landen, maar wat fantasie, omgooien en wegwerpen van de realiteit gooide dit eruit

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 16:46 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik wil toch me toch graag weer uitschrijven hiervoor.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Ik wil toch me toch graag weer uitschrijven hiervoor.


    Waarom? ):


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mamo schreef:
    Ik wil toch me toch graag weer uitschrijven hiervoor.


    + Sorry, heb hier geen tijd voor :/


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Geslacht
    Mannelijk
    Naam:
    Jeremy Devoné
    Leeftijd:
    18. Geboren op 26 April
    sport; schaatsen
    Uiterlijk:
    zie afbeelding
    Innerlijk:
    Jeremy is iemand die nooit wat voor elkaar krijgt. Hij is een ramp op het gebied van meisjes, veel te verlegen en onzeker. Maar ook de dagelijkse dingen gebeuren hem het vaakst. De bus missen, van je fiets vallen, een stap verkeerd zetten zodra je midden in een grote groep staat en op je snufferd gaan. Het zijn allemaal typische Jeremy dingen. Maar hij is er aan gewend, en kan eigenlijk inmiddels om te meest stomme fouten wel lachen. Alhoewel ze natuurlijk niet allemaal even goed bij hem in de smaak vallen, soms is het makkelijk om het in 1 keer goed te doen, maar zijn doorzetvermogen, heeft er voor gezorgt dat hij in dit toch echt wel uitblinkt. en dat laat hij merken ook..
    Ondanks zijn succes in de sport en de dagelijke lolletjes heeft hij wel een zware periode achter de rug, zijn beide ouders zijn omgekomen in een auto-ongeluk 2 jaar terug. Dat is uiteindelijk een flinke klap voor hem geweest waar hij nog steeds niet helemaal overheen is.




    Laurinda Tiana Pearl
    leeftijd 16
    uiterlijk; see pic
    sport; paardrijden
    innerlijk;
    Laurinda is van zichzelf erg spontaan en ziet overal het positieve van in. Zelfs in de kleinste, donkerste hoek is een lichtpuntje te vinden. Ze is ook dol op felle kleuren en kan de meest rare combinaties dragen. Ach zolang zij het maar leuk vind.
    Verder is het meisje verre van verlegen en gooit overal haar mond vrolijk open, iets wat niet altijd bij iedereen in de smaak valt, want ze is ook erg recht voor de raap en let soms niet meer echt op wat ze zegt. Daarmee wil ze nog wel eens het verkeerde eruit gooien.
    Laurinda is verder dol op de natuur, wandelen, en door de bossen met haar paard, Domino. Inmiddels is het niet enkel nog buitenrijden maar traint ze ook veel met het beestje om zo hoog mogelijk in de sport door te komen, voornamelijk de springsport word veel beoefend maar van een paar rondjes dressuur kijkt ze ook niet anders. Het blijft belangrijk.



    Abigail Narelle Pierce
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 17
    sport' kunstschaatsen
    Uiterlijk (evt met foto):
    Innerlijk: Abigail is met een woord te beschrijven; onzeker. Ze drukt zichzelf atlijd uit de groep om zover mogelijk bij de rest vandaan te blijven en zo min mogelijk op te vallen. Loopt altijd achteraan en zit altijd alleen.
    Ze is zo bang dat ze fouten maakt en uitgelachen word, en zo in haar eentje, zal dat nooit iemand opvallen, en zal dus ook niemand haar erop aan spreken of uitlachen.
    Abby, tekent verder ook veel, het is eigenlijk its waar ze haar gevoel en gedachtes in kan uiten. Ondanks die onzekerheid is het toch een meisje dat het erg ver gemaakt heeft in haar passie voor kunstschaatsen, het is iets waar ze zich helemaal vrij en los in kan laten, omdat ze weet, dat het iets is waar ze goed in is. Anders had ze eht niet tot hier geschopt. Het is ook iets wat ze al van jongs af aan beoefent.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 19:18 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Olivia "Liv" Elena O'Connor, Liv kan heel chagrijnig worden als iemand haar Olivia noemt dus noemt iedereen haar maar Liv.
    Leeftijd: 16
    Sport: Ritmische gymnastiek
    Innerlijk: Liv is een pittig meisje met een groot doorzettingsvermogen. Heeft ze een doel, dan zal ze het bereiken. Ze draagt achter dit masker van vrolijkheid en kracht toch een zeer gevoelige zijde. Liv zit erg in de strijd met zichzelf en weet soms echt niet wat ze nog met haar leven moet. Ze heeft zelfmoordneigingen noch aandrang zichzelf pijn te doen. Ze is naïef, denkt vaak niet na voordat ze iets zegt en trekt snel conclusies. Ze is slecht in multitasken of mengen in gesprekken. Buiten dat ze zeer lenig is speelt ze ook een beetje gitaar en heeft ze de geweldigste kat ter wereld; Wolve.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Liv komt uit een groot gezin met twee broertjes en drie zusjes, waarvan Liv de oudste is. Dit is echter niet expres gegaan. Eerst kregen Liv's vader en moeder Sean en Jimmy, de broertjes van Liv. Sean is twee jaar ouder dan Jimmy, ze zijn twaalf en tien. Drie jaar later besloten de ouders dat ze nog wel een meisje wilden. Het werd echter een gezonde drieling. Vera, Luna en Bente zijn alledrie zeven. Liv heeft nooit echt de aandacht gehad. Omdat ze het eerste kind was wisten haar ouders niet zo goed hoe ze haar moesten behandelen toen ze klein was en werd ze een beetje verwaarloosd. Niet ernstig, dat ze geen eten kreeg ofzo, enkel dat haar ouders niks leuks met haar deden. Toen ze Sean kregen werd dit minder. Liv begon al vroeg afstandelijk te worden en heeft geen sterke band met haar ouders, alhoewel ze Liv wel steunen in het sporten. Liv is op haar derde al begonnen met kleutergym en omdat ze het zo leuk vond is ze op ritmisch gym gegaan. Ze heeft ook een korte tijd op ballet gezeten, naast haar gym, maar is daar echter weer snel mee gestopt.
    Extra: Haar beste onderdeel is de bal
    Pakje

    [Iemand die enige relatie (vrienden, vriendinnetje) wil met Liv?]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 21:20 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    Naam: Olivia "Liv" Elena O'Connor, Liv kan heel chagrijnig worden als iemand haar Olivia noemt dus noemt iedereen haar maar Liv.
    Leeftijd: 16
    Sport: Ritmische gymnastiek
    Innerlijk: Liv is een pittig meisje met een groot doorzettingsvermogen. Heeft ze een doel, dan zal ze het bereiken. Ze draagt achter dit masker van vrolijkheid en kracht toch een zeer gevoelige zijde. Liv zit erg in de strijd met zichzelf en weet soms echt niet wat ze nog met haar leven moet. Ze heeft zelfmoordneigingen noch aandrang zichzelf pijn te doen. Ze is naïef, denkt vaak niet na voordat ze iets zegt en trekt snel conclusies. Ze is slecht in multitasken of mengen in gesprekken. Buiten dat ze zeer lenig is speelt ze ook een beetje gitaar en heeft ze de geweldigste kat ter wereld; Wolve.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Liv komt uit een groot gezin met twee broertjes en drie zusjes, waarvan Liv de oudste is. Dit is echter niet expres gegaan. Eerst kregen Liv's vader en moeder Sean en Jimmy, de broertjes van Liv. Sean is twee jaar ouder dan Jimmy, ze zijn twaalf en tien. Drie jaar later besloten de ouders dat ze nog wel een meisje wilden. Het werd echter een gezonde drieling. Vera, Luna en Bente zijn alledrie zeven. Liv heeft nooit echt de aandacht gehad. Omdat ze het eerste kind was wisten haar ouders niet zo goed hoe ze haar moesten behandelen toen ze klein was en werd ze een beetje verwaarloosd. Niet ernstig, dat ze geen eten kreeg ofzo, enkel dat haar ouders niks leuks met haar deden. Toen ze Sean kregen werd dit minder. Liv begon al vroeg afstandelijk te worden en heeft geen sterke band met haar ouders, alhoewel ze Liv wel steunen in het sporten. Liv is op haar derde al begonnen met kleutergym en omdat ze het zo leuk vond is ze op ritmisch gym gegaan. Ze heeft ook een korte tijd op ballet gezeten, naast haar gym, maar is daar echter weer snel mee gestopt.
    Extra: Haar beste onderdeel is de bal
    Pakje

    [Iemand die enige relatie (vrienden, vriendinnetje) wil met Liv?]


    Audrey wil wel (:

    en
    'Ze heeft zelfmoordneigingen noch aandrang zichzelf pijn te doen.'
    Heeft ze het nou wel, of niet?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wil nog wel een jongen, vul hem zo in.


    God only knows

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Audrey wil wel (:

    en
    'Ze heeft zelfmoordneigingen noch aandrang zichzelf pijn te doen.'
    Heeft ze het nou wel, of niet?

    Ze heeft het niet :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    alles weer aangepast,

    uiterlijk vnv start ik het speeltopic :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Jason Danny Jones
    Leeftijd: Jason is 19 jaar oud.
    Sport: Jason is een voetballer. Hij is het grote talent van de Engelse voetbalclub Chelsea.
    Uiterlijk:



    Sean O'Donnell
    Innerlijk:
    - Komt -
    Extra:
    - Komt -


    God only knows

    ik ga een speeltopic openeeeeeeeen :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Moet ik het innerlijk dan nog uitschrijven of kan ik dat gewoon vormen in de RPG?


    God only knows

    helemaal jou keus :)

    daar word ik niet anders van :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160469

    speeltopiiiiiiiiiiiic :"D


    we kunne dit topic nog wel volstalken als praattopic btw, het zal toch vol moeten :3 daarna zal ik een officieel praattopic neerzetten waar het hoort.
    en ja, we hebben een nieuwe rpg naam, nog niet echt wat ik zocht maar het is al beter :3

    xxx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Geslacht: Mannelijk
    Naam: Antony Hale
    Sport: Kunstschaatsen
    Uiterlijk:


    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Hij is een zachte jongen, precies het tegenovergestelde van zijn broer. Hij heeft er ook moeite mee dat hij zijn leven opgeeft voor zijn sportcarrière. Hij had liever een gewoon leven gehad. Hij is een enorme vrouwenverleider en is ontzettend arrogant, egoïstisch en asociaal. Maar dat boeit hem niet. Hij staat voorop. Maar desondanks heeft hij toch gevoelens. En veel ook.
    Historie: Vroeger zat hij in een achterstandsgezin, ze hadden thuis nauwelijks eten en ieder geld dat ze verdienden moesten ze afgeven. Zijn vaker zat vaker in de kroeg te ladden dan dat hij thuis was en als hij thuis was kon hij zijn handen niet thuis houden, hij sloeg hem, zijn broertjes en zusjes en zijn moeder vaak. Hij heeft zich zelf leren schaatsen door ijzers onder zijn schoenen te binden en in de winter op een bevroren meer te gaan schaatsen. Hij zag schaatsen als zijn enige afleiding en deed het dan ook graag. Toen hij een jaar of 10 was nam hij al een groot deel van het huishouden op zich. Hij had ook die leeftijd toen hij gescout werd voor dit instituut. Het deed hem heel veel pijn om zijn huis en het huishouden over te laten aan zijn moeder en z'n broertjes en zusjes. Hij heeft hier nog altijd moeite mee en heeft eigenlijk, ondanks de omstandigheden thuis, heel veel heimwee.
    Extra: Hij rookt. Hij is de tweelingbroer van Timothy.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||