• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Aldea schreef:
    Typisch. Wat haat ik de mensheid zeg.

Same. Laten we een anti-mensenclub oprichten. (cat)

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Bran I, ACOK: They didn't have to tell the truth, but the oaths were binding unless they said "Mayhaps," so the trick was to say "Mayhaps" so the lord of the crossing didn't notice. Then you could try and knock the lord into the water and you got to be lord of the crossing, but only if you'd said "Mayhaps." Otherwise you were out of the game.

Cat VI, ASOS: "My lord!" Catelyn had almost forgotten. "Some food would be most welcome. We have ridden many leagues in the rain." Walder Frey's mouth moved in and out. "Food, heh. A loaf of bread, a bite of cheese, mayhaps a sausage."

How did I not see this? O.o

[ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 16:08 ]

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ik begin me steeds meer aan jou te ergeren. Wanneer ga je weg?

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Lijkt mij een duidelijk signaal, maar goed.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

YESYESYES. *O*
    Misschien ben ik toch niet zo slecht als dat al die leraren steeds zeggen.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Chocolata schreef:
    (...)
    Same. Laten we een anti-mensenclub oprichten. (cat)

Goed idee.

-

Vandaag was echt slopend... ik had zoveel op Q willen doen vandaag, onder andere mijn verhalen, maar ik ben echt zo ontzettend braindead en vermoeid. Ik voel mijn lichaam gewoon sterven. :')

Nou, lekker dan! Dus omdat ik die gast niet toevallig een Appje had gestuurd of de les Duits morgen doorging, had ik nóóit geweten dat de woordjesdoets van vandaag, die ik dus had gemist, naar morgen is verplaatst! Nou, lekker dan.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Kun je ook een keer ophouden met zeuren? Ik weet dat je het moeilijk hebt met je overgang, maar de hele tijd herhalen dat je het zo moeilijk hebt heeft ook vrij weinig zin. En ik begin het een beetje zat te worden. -.-"

Deep inside, I've never felt alive

Ik luister een liedje (wat ik niet zo heel leuk vind) om zijn stem? wat dafuq is wrong with me?

I dress to kill, but tastefully

Het is niet veel, maar ik ben trots.

You are beautiful, you are love.

Bah, writersblock, bah. Straks ga ik me gewoon uitschrijven.

Ja, stop maar met het antwoorden op mijn mails. Ja mevrouw, als ik vrijdag niet helemaal voorbereid ben dan is dat niet mijn schuld.

Ik ga morgen dood.

Mijn God, mijn Frans is echt beroerd! Hopelijk kan dat kind mij een beetje begrijpen en thank our God for Google's existence!