• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh, wat is roddelen toch ook leuk.


    Your make-up is terrible

    Geen woorden voor. Wauw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een gezeur zeg, over niks o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus, voor een lerares had ik gehoopt dat ze iets volwassener zou zijn en mijn mailtjes gewoon zou beantwoorden. Ik weet dat zij ze gelezen heeft want ze had een mailtje aan de hele groep gemaild. Ugh.

    Gast, serieus? Ben je wel helemaal lekker in je hoofd? Als je ruzie hebt met je vriendjes loop je maar lekker naar mij toe, maar als het weer allemaal goed is gekomen, laat je me stikken. Lol, ik heb je echt wel door, hoor. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het zo grappig om te zien hoe deze site het taalgebruik vam Vlamingen beïnvloedt. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rot ding. Serieus, waarom doe je dit. Wat is híér de lol van.
    Ik koop een overpriced ding omdat ik het leuk vind, ik geef geld uit en vervolgens zorgen ze voor een fucking rotstreek. Denk je dat je het eindelijk opgelost hebt- No, de volgende keer resetten we onszelf, omdat we het leuk vinden!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh god, wat zijn jullie laag. Ik ben het er lekker mee eens. Het is oneerlijk en geeft het gevoel alsof de rest niet goed genoeg is. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ben jij een gemene bitch zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een geweldig mens is 't ook.


    You are beautiful, you are love.

    Damn wat is mijn mobiel vervelend. Druk ik ergens op, kom ik weer op het profiel van iemand. Ugh. Irritant ding.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een beetje cola en een reep chocolade wel niet kunnen doen. Ik voel me echt stukken beter nu mijn suiker weer goed staat. Chocolade redt levens. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pffsh, dan maar snel roken voor ik verder ga met de posts. Ik mag m'n inspiratie niet kwijtraken :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eerst schrijf ik nooit vanuit de pov van mijn personage Brooks en nu twee keer in een paar dagen tijd, gaat lekker Belle.


    Stenenlikker

    Ender schreef:
    Damn wat is mijn mobiel vervelend. Druk ik ergens op, kom ik weer op het profiel van iemand. Ugh. Irritant ding.

    Saaaame. Vooral GB's beantwoorden haat ik. Nee, kutgsm, ik wil geen story lezen die in de top staat, ik wil mijn GB verwijderen! (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it