• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom zeg je dat je een andere dag reageert als ik je wel gewoon vrolijk zie rpgen in een andere rpg? Thefuck is that for logic, damn. Druk bezig, ja, ik zie 't.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is zo verwarrend maar zo leuk. :3


    :)

    Idk, wat zal ik doen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Feel so happy now ;D


    I dress to kill, but tastefully

    tsk, morgen gewoon dus weer geen school, ik denk dat ik maar even iets rots ga eten ofzo


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Wauw. Wat een hypocriet gedoe zeg.


    26 - 02 - '16

    Fuck die koorts :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lissandra schreef:
    Wauw. Wat een hypocriet gedoe zeg.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat een rare wereld.


    26 - 02 - '16

    This headache is killing me.

    Oké, ik ben jou echt enorm zat nu. Je vraagt er ook gewoon om dat mensen zo tegen je doen.


    26 - 02 - '16

    Grappig dat je zo veel vrienden blijkt te hebben als je een groot, schijnheilig kreng bent.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zucht.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee ik ben niet verliefd op je en nee, ik ga ook niet doen alsof. Tyf op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zwaar, zwaar leven. Het leven is zo zwaar! :W


    26 - 02 - '16