• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En ik voel me zo ziek ugh. Maar ik moet naar school dus zit er niks anders op dan mezelf er naartoe te trekken en hopen dat ik niet in school val tijdens mijn hoorcolleges.

    Ik zou het wel knap vinden als je in school zou vallen. :Y)
    Sorry, mijn humor 's ochtends is niet om van te genieten. Beterschap trouwens!

    Dromen dat je moeder dood gaat is echt niet leuk, zeker niet als je daarna huilend wakker wordt... wth is er mis met mij.

    Witchking schreef:
    (...)
    Ik zou het wel knap vinden als je in school zou vallen. :Y)
    Sorry, mijn humor 's ochtends is niet om van te genieten. Beterschap trouwens!
    Pffff. Ik ben mooeeee! Ik mag die fouten maken D:

    Witchking schreef:
    Dromen dat je moeder dood gaat is echt niet leuk, zeker niet als je daarna huilend wakker wordt... wth is er mis met mij.
    Dat is best... fucked up.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pff.. zeikwijf


    26 - 02 - '16

    Au.


    :)

    Nu al geen zin meer in vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naar school gaan heeft zowaar al mijn kracht gekost. Jezus, het is maar 7 minuten fietsen T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En alweer alleen zitten. Ik begin er echt zat van te raken en ik heb echt geen zin om nog moeite te doen voor mensen. Ik word gewoon een kluizenaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja ja tuurlijk, waarom laten mensen altijd een voice mail achter! Ik kan dat niet beluisteren!


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ja bedankt school! Nou zit mijn hele maag vol met lucht! :@


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Verdomme. Ben ik eerlijk, krijg ik dit er voor terug.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ineens wordt ik gebeld door een nummer uit Medemblik. Ik neem maar niet op, straks is het een geldjatter of zo :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een gelul zeg. :W


    26 - 02 - '16

    Was gelukkig geen onbetrouwbaar nummer.
    Ik wil niet nog eens meemaken dat ik ineens allemaal geld mis door een telefoontje van een onbekend persoon. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Crap... Er ligt kattenkots midden op de vloer voor de ingang van de keuken. Nu wil ik dus geen eten meer halen en ik vind het gewoon te smerig om zelf op te ruimen... Maar er is ook niemand thuis. Ehhh.


    Stenenlikker