• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Grappig hoe ik dit wel kan in de klas, maar thuis niet. Elke keer. Chemische ruimtes zullen een goede invloed op me hebben. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Witchking schreef:
    I'm such a failure. :')

    Feelin' like I want to cry, but the tears won't come out.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wacht even.. ik luister nu Let it go van Frozen in het Zweeds... En ik vind hem even goed als de Engelse versie. Ik moet echt eens een keer serieus Zweeds leren


    I dress to kill, but tastefully

    Ach laat ook maar. Het is ook nooit goed voor jou. Je zou eens moeten weten hoe waardeloos ik me nu voel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld dat je geen sorry hebt gezegd...


    help

    Mooi niet dat die naald mijn arm in gaat. Ik vermoord je serieus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keep your mind seeeeeeet.
    Pff, raad eens wat ik nu in mijn hoofd heb.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb honger.. En je weet wat ze zeggen: De liefde van de man gaat door de maag, lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Begrìjp me dan tòch. ):<


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gedaan met me slecht voelen over dingen. Ik ga leren om voor mezelf op te komen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik kom er even achter dat ik twee keer tussen de top leden sta. Nu voel ik me toch best wel swek hebbende...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben zo klaar met dit gezeik! Nog even en ik trek me terug. Stikken jullie er maar lekker in.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eigenlijk moet ik slapen...

    Ik vind dit niet leuk van je...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.