• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hehehe, app. :Y)

    Hurrr, ik ben zo goed aan het schrijven. Allang over de helft van mijn doel!


    Your make-up is terrible

    I'm such a fucking idiot. Why on earth did I do it?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zó fucking misselijk. Damn. Ik neem echt van m'n leven niet meer een shaggie aan van m'n broertje. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik vanuit mijn normale pov schrijf, kan ik al helemaal fangirlen over hem, maar nu ik ook echt vanuit hem schrijf is het nog erger, haha. He's just too awesome :')

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:33 ]


    Stenenlikker

    Ik snap niet waarom iedereen zo opgewonden is over dat Netflikker. Ik betaal 7.50 per maand en kan kijken en downloaden wat ik wil
    Bij Netflix betaal je, maar kan je niets downloaden. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan er echt niet tegen wanneer mensen het belachelijk vinden wanneer je met een vwo-diploma hbo gaat doen. Het is niet alsof de universiteit heilig is o.i.d.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuck man. Jullie blijven me vertellen dat ik moet 'blijven dromen', maar zodra ik jullie vertel dat ik iets graag wil komen jullie met allerlei redenen waarom het niet kan.

    pff k Haat het dat ik je niet kan bereiken.. ik wil je mening weten, die van jou is buiten mijn eigenste de enigste die voor mij telt :C..
    What have i become ? a monster?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik weet niet of het wel goed is dat ik hier zoveel lol om heb, hehe.


    Stenenlikker

    Ik moet nog drie posts terugschrijven, maar ik heb er voor twee maar echt zin in en voor eentje maar echt tijd! :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg. Ya kidding me? Ga niet janken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo moe.

    Witchking schreef:
    Zo moe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Witchking schreef:
    Zo moe.

    En ik voel me zo ziek ugh. Maar ik moet naar school dus zit er niks anders op dan mezelf er naartoe te trekken en hopen dat ik niet in slaap val tijdens mijn hoorcolleges.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 8:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij snappen sommige mensen het woord "Waargebeurd" niet... Wat boeit het iemand nou hoe goed haar woord gebruik is als je zoiets hebt mee gemaakt? Ugh.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 8:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.