• Waarschijnlijk kennen jullie dat liedje wel, maar ik heb net pas de video erbij gezien. En ik vind 'm eigenlijk best wel awesome.


    Ik raad je aan het op z'n minst tot 3:20 te zien. Als je goed de tekst begrijpt -Engelse vertaling staat eronder- zou je de video waarschijnlijk ook wel begrijpen.
    Wat vinden jullie ervan?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik weet niet echt wat ik van het clipje moet vinden, eerlijk gezegd.
    - En mijn Engels is goed.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 15:09 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het een zeiknummer.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb het niet zo op Franse muziek.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het nummer op zich wel wat hebben, maar om eerlijk te zijn zie ik de toegevoegde waarde van de video niet echt in. Hij staat daar maar een beetje dronken te doen en al die mensen voelen zich daar onprettig bij of zijn bezorgd om hem, terwijl hij maar doet alsof. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het liedje en de videoclip totaal niet bijzonder. De videoclip heeft ook zo goed als niets met het liedje zelf te maken.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het een leuk nummer, al is het irritant dat ik Franse nummers nooit zo goed kan meezingen. :Y)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik vind franse nummers altijd heel erg mooi :)
    Maar ik moet zeggen dat deze clip een beetje raar is :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind Stromae fantastisch. Geweldige, unieke artiest en prachtige teksten. Ik hou d'r van. (;


    ars moriendi

    Ik vind Stromae en het nummer echt geweldig.


    Firm believer of all that is magic

    Ribery schreef:
    Ik vind Stromae fantastisch. Geweldige, unieke artiest en prachtige teksten. Ik hou d'r van. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben dol op Stromae, maar dit lied vind ik eerlijk gezegd maar niks. Ik vind de clip nogal vreemd en de lyrics zijn ook wat minder.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 16:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind de videoclip anders niet zo awesome, maar goed. :') Je hoefde er niet veel moeite in te steken om dit te maken, buiten het doen alsof je dronken bent dan.


    Take me to wonderland

    I like it. ^^ maar ik houd ook heel erg van dit nummer hihi. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Endorphin schreef:
    Ik vind de videoclip anders niet zo awesome, maar goed. :') Je hoefde er niet veel moeite in te steken om dit te maken, buiten het doen alsof je dronken bent dan.

    Een sterk concept maakt in mijn ogen 90% van een videoclip. Maar dat is puur mijn mening.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Een sterk concept maakt in mijn ogen 90% van een videoclip. Maar dat is puur mijn mening.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen