• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Feaser
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors. En meisjes!)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Feaser 1.1/
    - Evelynn Sparks - AnnaxElsa 1.4
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KiliOfDurin schreef:
    Okay.Mag Zayn dan de seeker zijn?


    Jupp!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga hem maken :D


    Bowties were never Cooler

    - Naam + achternaam: Stephanie Iris West
    - Leeftijd: Zeventien
    - Leerjaar: Zeven
    - Afdeling: Ravenclaw
    - Bloedsoort: Volbloed
    - Beste vakken: Toverdranken en bezweringen,
    - Slechtste vakken: Kruidenkunde en VTZK
    - Innerlijk: Stephanie is een echte studiebol, ze zit elke dag minimaal een uur met haar neus in de boeken, daarom is ze zeven jaar geleden door de sorteerhoed bij Ravenclaw ingedeeld. Ze ziet er erg verlegen en stil uit, wat ze ook is in de les. Maar toch kan ze lekker gek zijn, als je haar beter kent. Bij haar vrienden is ze dan ook een bom vol energie en soms zelfs kattenkwaad. Nee, Steffie is niet bang om een streek uit te halen, wat soms wel eens verkeerd uit kan pakken. Verder leeft het meisje met het motto "lachen is gezond", hoewel ze soms erg verdrietig kan zijn, I'm helemaal niks. Arrogant is ze ook niet, al krijgt ze elke laatste vakantiedag te horen dat ze wel even moet laten zien dat ze een Shaw is.
    - Uiterlijk:


    Stephanie heeft rood haar, al lijkt het meer oranje. Als je goed kijkt zie je er hardrode plukken in geverfd. Het meisje bezit twee mooie, blauwe kijkers, die je heel doordringend aan kunnen kijken. Sommigen denken dat dit kleurenlenzen zijn, maar nee, Stephanie's ogen zijn honderd procent echt. Het meisje heeft een lichtgetinte huidskleur, dit is het resultaat van dagenlang zonnen. Ze heeft een lichte lichaamsbouw, en is ook niet zo groot. 1,64 is de lengte van Stephanie, maar ze is er trots op.


    Ik ga haar waarschijnlijk nog wat uitwerken, maar het begin is er (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:34 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam + achternaam: Zayn Javvadd Malik
    Leeftijd: 18
    Leerjaar: Zeven
    Afdeling: Slytherin
    Bloedsoort: Volbloed
    Beste vakken: [Verweer tegen] de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren
    Slechtste vakken: Astronomie en Muggle Studies
    Innerlijk: Zayn is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Ook is hij zowel tegen vreemden als bekenden vaak vrij stil, bijna tot in de extremen, en laat weinig van zijn emoties los. Hierdoor wordt hij ook vaak als mysterieus aangezien. Hij bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Zayn is loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een lief en zorgzaam type voor degenen om wie hij geeft. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn duistere zijde te onderdrukken, die naar voren komt als zijn hele korte lontje doorbrand. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van anderen. Zayn kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen, toch is hij zeker gen kletskous en eerder verleen dan assertief. Hij speelt niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Al heeft hij absoluut niets tegen one-night-stands. Als hij dan toch in een langdurige relatie terecht komt is hij wel extreem loyaal en hij zal dan Jessie ook nooit bedriegen. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden. Toch is hij ook graag alleen. Hij vind het namelijk heel moeilijk zijn emoties te uiten. Dit doet hij alleen door te schrijven en tekenen. Hij heeft daarom ook altijd een schrijfblok en een schetsblok bij zich. Je ziet hem dan ook wel op feestjes of verjaardagen eerst gezellig meedoen, maar als het hem te veel wordt gaat hij toch weer ergens stil in een hoekje zitten. Ook vertrouwd hij mensen niet zo snel, hij blijft heel lang achterdochtig, en is de enige die hij compleet vertrouwd zijn hond Harley. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, met zijn hondje en zijn schetsblok stil in een hoekje, het absolute tegendeel is waar. Zodra je hem tegen je in het harnas jaagt is het mis. Het ligt dan heel erg aan zijn stemming wat hij besluit te doen, maar prettig is het nooit. Om hem van zijn korte lontje af te helpen heeft zijn moeder hem als kind al naar taikwando les laten gaan. Dit heeft hem eigenlijk alleen maar gevaarlijker gemaakt, maar ook rustiger.
    Uiterlijk:




    Zayn is een getinte jongen van zo'n 1,77m met zwart wild pluizig maar stijl haar. Zayn heeft vaak een stoppelbaardje omdat hij te lui is om zich te scheren. Hij is dun tot in de extremen, maar ook erg gedreven in vechtsporten, en dus gevaarlijk en sterk. Zijn lichaam zit onder de tatoos. Sommigen waren erg impulsief, maar de meesten heeft hij met zorg uitgekozen en laten zetten. Hij is dan ook heel trots op de meeste. Zayn heeft hele diepe donkere ogen die zowel als poorten naar de zevende hemel als poorten naar de diepste krochten van de hel kunnen fungeren. Soms verschuilt hij ze achter zijn bril, maar meestal draagt hij toch liever lenzen omdat hij vind dat zijn bril hem op een stuudje laat lijken.
    Extra: Zayn heeft een hond, Harley. Hij neemt hem altijd overal mee naar toe, letterlijk overal. Hij weet best dat je eigenlijk alleen een kat, uil of pad mag meenemen naar school, maar hij heeft aan het begin van het eerste jaar zo'n scene geschopt toen ze hem wilde afnemen, dat hij Harley toch mag houden zolang hij geen dingen stukmaakt.
    Zayn tekent en schrijft veel. Al zijn emoties legt hij hierin. Deze schetsblokken en schriften zijn dan ook strikt privé en hij zal letterlijk je hand eraf rijten, of hem in elk geval breken, als je er ook maar aan probeert te komen. Hij zal zijn zachte kant namelijk nooit zo makkelijk laten uitkomen als het aan hem ligt. Ook rookt hij om zichzelf rustig te houden en zijn emoties te onderdrukken.
    Zayn is de Seeker van het Slytherin team en probeert hiermee ook de top te komen wat hem redelijk lukt. Hij heeft de plek van Seeker aangeboden gekregen door een team uit Schotland en een uit Italie, maar hij doet het toch het liefst met zijn beste maat Louis en hij weet niet hoe zijn toekomstplannen liggen.
    Zayn's grootouders waren deatheaters, onder andere Bellatrix en Rodolphus Lestrange, en hij heeft er dan ook een aantal erg radicale gedachten aan overgehouden over onder andere Lord Voldemort, verboden spreuken, muggles, mudbloods en halfbloedjes.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 21:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Is Zayn zo goed?


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Is Zayn zo goed?


    Jupp, they gonna have so mutch fum ahaha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is Stephanie ook goed?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mehh, Nialler as Ravenclaw-seeker? :Y) Lou ma partner in crime


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Mag mijn personage keeper zijn van griffoendor?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    En de mijne Ravenclaw Hunter?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag Evelynn seeker zijn van gryffindor?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb Zayn nog wat aangepast


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een meisje in Hufflepuff? En let niet op mijn hoeveelheid posts. Ik had eerder een account maar daar ben ik het wachtwoord van kwijt. En de e-mail is verwijderd toen door google ):

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 14:47 ]


    “Do what makes you happy, and don't care what others think.”~ Demi Lovato

    Iedereen het antwoord is oké! Ik pas het aan. Maar xGreekmeisjes zitten tijdelijk vol.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 14:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Owh..laat dan maar. Jongens kan ik niet spelen.


    “Do what makes you happy, and don't care what others think.”~ Demi Lovato