• Omdat deze heterd z'n eigen fantopic verdiend en ik het min of meer aan iemand beloofd had; ziehier:
    Het Grote Finnick Fantopic


    Nu zijn er, enkel omdat ik moet van m'n innerlijke zelf, ook een paar afspraken omtrent spoilers en bitchfights. Over het eerste: spoilers horen onder spoilerknopjes, niet in het openbaar zomaar op onze mooie witte achtergrond. Dat tweede is ten allen tijde toegestaan, zolang het bij een bitchfight blijft. Ruzies zijn niet toegestaan, dat verziekt de sfeer (cat)
    Anyhow, in dit topic aanbidt iedereen Finnick, no discussion possible. Net zoals het niet toegestaan is suikerklontjes te weigeren. Bedankt.






    Sugar cubes:
    - Grohl
    - Usha
    - Caim
    - Cozart
    - Bergling
    - Keaton
    - Gilbertson
    - SherIock
    - Marriemar
    - Godric
    - BastiIIe
    - Orenda
    - Rawiyah
    - Celebration
    - AnnaxElsa
    - Took
    - Tomas
    - LeMockingjay
    - Aldea

    District 4-stories




    NAAMSVERANDERINGEN DOORGEVEN, AUB!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 21:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I jooooooooin! Zet me op de lijst!
    Ik kan niet wachten op Mockingjay. *O* Ik heb echt geweldige beelden in m'n hoofd met Finnick. c:

    Finnick <3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hanaemi schreef:
    I jooooooooin! Zet me op de lijst!
    Ik kan niet wachten op Mockingjay. *O* Ik heb echt geweldige beelden in m'n hoofd met Finnick. c:


    Ik ook :3
    Behalve dan dat beeld waar hij verscheurd wordt...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Caim schreef:
    Finnick <3


    Zet ik je erbij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I want to jooooin! *O*


    Do what people say you can't.

    TaurieI schreef:
    (...)

    Zet ik je erbij?


    Jaa c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Jaa c:


    Heb jou en Cozart erbij gezet (:
    Grrr, ik wil Mockingjay NU, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Ik ook :3
    Behalve dan dat beeld waar hij verscheurd wordt...

    Ugh ja, op dat beeld na. Ik heb gehuild toen ik Mockingjay las, hahaha.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ugh ja, op dat beeld na. Ik heb gehuild toen ik Mockingjay las, hahaha.

    Ik heb Suzanne Collins daar zo hard voor gehaat :'D Ik was echt kwaad op haar, vooral hoe ze zijn dood zo tussen neus en lippen door vertelde en er verder niets meer over gezegd werd...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)
    Ik heb Suzanne Collins daar zo hard voor gehaat :'D Ik was echt kwaad op haar, vooral hoe ze zijn dood zo tussen neus en lippen door vertelde en er verder niets meer over gezegd werd...

    Inderdaad, ik snapte het op een gegeven moment ook niet meer. Ineens was Finnick dood, terwijl ik een veel groter traject eromheen verwachtten aangezien hij in zowel Mockingjay als Catching Fire een belangrijke rol heeft. En dan vooral in Mockingjay natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 23:08 ]

    Cozart schreef:
    I want to jooooin! *O*


    Because I love him, do I need another reason?

    Iemand uit mijn klas -die de boeken eerder had gelezen dan ik-, had mij al vertelt dan Finnick en Prim dood gingen en hoe ze dood gingen. Dus toen ik het las zat ik telkens te hopen dat het niet het moment was dat ze dood gingen. :c


    Do what people say you can't.

    Het grootste deel van Mockingjay is zo depressief :c Al kijk ik wel uit naar het moment met die kamerjas ghehe


    Because I love him, do I need another reason?

    Cozart schreef:
    Iemand uit mijn klas -die de boeken eerder had gelezen dan ik-, had mij al vertelt dan Finnick en Prim dood gingen en hoe ze dood gingen. Dus toen ik het las zat ik telkens te hopen dat het niet het moment was dat ze dood gingen. :c

    Het feit dat Prim dood ging liet me zo hard huilen, ik zag het niet aankomen.
    Maar waar ik nog steeds niet uit ben; heeft Gale er nou voor gezorgd dat ze dood is/was of niet?

    Ik kijk gewoon uit naar de volgende twee delen, Catching Fire was heel goed verfilmd dus ik ben benieuwd naar de laatste twee. Zeker omdat Mockingjay nogal depressief is inderdaad.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 23:17 ]

    Can I like join? c:


    Danmarks Dynamite.